Ik had oprecht de slappe lach, wat een volkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Die mensen bij de rechtende rijder wat een debielen
Jep. Alleen op woensdag en vrijdag heb ik het eerste uur geen vrij. Maar vrijdag heb ik al vakansie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vanaf het eerste uur zeker? Ik moet tot 17:00
Bedankt dat je het even dikgedrukt doet. Het is nog vroeg inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Alleen op woensdag en vrijdag heb ik het eerste uur geen vrij. Maar vrijdag heb ik al vakansie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er vandoor. Red jezelf tot 14:20.
Sterkte man. Ben je wel vroeg thuis zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef Helpmefok het volgende:
Zo. Alweer 2 uur aan het werk.
Gvd zwaar levern dit dat
Ik hoop dat deze dvd in mijn valentijnscadeau zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Webcamseks 3 vriendinnen viral
Rens kun jij deze film voor mij achterhalen? Louter wetenschappelijke redenen heb ik om hem te zien.
Je moddereert ook wel heel veel subfora tegenwoordig. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze dvd in mijn valentijnscadeau zit.
Ik heb hetzelfde. Wellicht kunnen we ons gevecht met een aantal dagen uitstellen.quote:
Dan verras ik je vrouw welquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.
Lig eens niet zo aan te dringen.
Jip. Goeie app.quote:
He CAquote:
Jij sport te weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
Heeft m'n fitnesscoach me belazerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aftrekken is geen sport, debiel.
ok, misschien daarom extreem moe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
hoi ijsbeertje van mequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He CA
[..]
Jij sport te weinig.
Veel plezierquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, misschien daarom extreem moe.
Ik heb een dagje vrijgenomen. Weer grieperig, is echt een hardnekkig virus volgens mij. Ik hoor er iedereen over.
Dus dagje op de bank doorbrengen en schaatsen kijken
kan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik wil ook schaatsen kijken.
Hihi ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1000 m is echt zo'n dopingafstand.
quote:Ophef over Auschwitz-incident Belgische trein
Treinreizigers in België werden onlangs onaangenaam verrast toen onbekenden via de omroepinstallatie meldden dat de trein ''naar Auschwitz'' zou rijden en dat ''alle Joden'' aan boord werd verzocht een douche te nemen.
Het incident in de trein van Luik naar Brussel vond op 31 januari al plaats, maar Belgische media melden het nu.
De Belgische spoorwegen hebben aangifte gedaan en ook een particulier heeft bij de politie aan de bel getrokken.
De onbekenden wisten toegang te krijgen tot de kast met de intercominstallatie. ''Dames en heren, wij rijden naar Auschwitz. Alle joden worden verzocht straks af te stappen en een kleine douche te nemen", klonk het in de rijtuigen.
Rens begint iedere morgen met het grunten van "begin de dag met een dansje"quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schreeuw je in het dagelijks leven ook altijd?
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon niet serieus naar kijken.
Ach, je kunt nooit genoeg nr. 10's hebben natuurlijkquote:De zaakwaarnemer van Hakim Ziyech heeft onlangs een telefoontje gehad van PSV. De Eindhovense ploeg informeerde naar de jonge middenvelder van SC Heerenveen. Dit liet Voetbal International weten.
De Eindhovenaren houden de verrichtingen van Ziyech al enige tijd in de gaten. Tot op heden heeft PSV zich echter nog niet in Friesland gemeld om te spreken over een eventuele transfer van de middenvelder.
Ziyech, die dit moment zijn definitieve doorbraak beleeft in Heerenveen, beschikt bij de Friese ploeg over een aflopend contract. In de verbintenis is echter wel een optie opgenomen waarmee de club het contract eenzijdig kan verlengen tot medio 2015. Hans Vonk, de technische man bij Heerenveen, liet weten dat hij deze optie graag wil gaan lichten.
Zal zich zo aanpassen aan die swagger cultuur daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef H.FR het volgende:
Deze al langs geweest?
[..]
Ach, je kunt nooit genoeg nr. 10's hebben natuurlijk
Euh... ja?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schreeuw je in het dagelijks leven ook altijd?
Zonde van zo'n jongen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal zich zo aanpassen aan die swagger cultuur daar.
Die geven hem gewoon een Groningen vlag en zetten hem op het dak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeggen je verzorgers daar niks van dan?
Maher was bij AZ ook al een naar mannetje, Ziyech heb ik nog geen nare maniertjes van gezien. Maar wat niet is, kan bij PSV natuurlijk altijd nog komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het zal dan waarschijnlijk precies zo gaan met hem als nu met Maher.
Leuk gevonden, erg origineel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die geven hem gewoon een Groningen vlag en zetten hem op het dak.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
DP is een echte kennerquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher moet lekker naar Ajax gaan voor 3 jaar. En dan naar Dortmund ofzo. Dan kan hij daarna wel een Real, Barca of Bayern aan denk ik.
quote:
Jij hebt ook echt totaal geen zelfspotquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk gevonden, erg origineel.
Dit voorbeeld heb ik zelf ooit verteldquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt totaal geen zelfspot.
Hij kan er gewoon geen kut van, dan gaat het nergens lukken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat het zo gegaan was als hij naar Ajax was gekomen.
Gisteren achttien uur gewerktquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterkte man. Ben je wel vroeg thuis zeker?
Kolere. Nogmaals sterkte en dit keer echt gemeendquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren achttien uur gewerkt.
Vandaag 06:00 - 18:00.
Al zit daar wel de premiere bij
Gisteren 17 uurquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kolere. Nogmaals sterkte en dit keer echt gemeendDat is een hele lange dag.
Ik gister anderhalf uur en vandaag niets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren 17 uurAfgelopen week 100 uur