Da's wel waar man, top van premier league is sowieso heel erg van het padje aan het geraken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Arsenal zou ik echt nooit naartoe gaan, al vind ik t wel een toffe club. Maar dat stadion heeft niks meer met Engels voetbal te maken
Gaat toch om de sfeer joh. Voetbal is bijzaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteit. En als je dan niks met zo'n club hebt is dat toch lastiger
Daarom moet je meerdere wedstrijden bezoeken tijdens zo'n tripje denk. Een duel uit een lage divisie voor de sfeer en hogere divisie voor het voetbal. Is alleen wel duur lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat toch om de sfeer joh. Voetbal is bijzaak.
Dat is spijtig ja, en ze hebben er nog voor moeten vechten ook. Spurs wilde afdwingen het stadion weer te mogen platgooien en enkel de locatie te gebruiken toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel waar man, top van premier league is sowieso heel erg van het padje aan het geraken.
Ze willen nu west ham ook in het olympisch stadion hebben (incl. Sintelbaan)
Sintelbaan in voetbalstadionsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel waar man, top van premier league is sowieso heel erg van het padje aan het geraken.
Triest ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit die film "Green Street Hooligans".quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja.
Enige Engelse wedstrijd die ik heb gezien was west ham. Zo mooi dat je gewoon door woonwijk loopt, hoekje om en ineens stadion voor je neus
Ja, daar loopt nog een hele rechtszaak over omdat Spurs spionage heeft toegepast op West Ham dmv afluisteren van telefoonlijnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is spijtig ja, en ze hebben er nog voor moeten vechten ook. Spurs wilde afdwingen het stadion weer te mogen platgooien en enkel de locatie te gebruiken toch?
Ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd toequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja.
Enige Engelse wedstrijd die ik heb gezien was west ham. Zo mooi dat je gewoon door woonwijk loopt, hoekje om en ineens stadion voor je neus
Dat hoge voetbal valt tegen man. Ik zat ook jaren te fappen op wedstrijd barca. Kom je daar, geweldig stadion, geweldige pot maar sfeer tijdens RKC - Willem 2 is beterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je meerdere wedstrijden bezoeken tijdens zo'n tripje denk. Een duel uit een lage divisie voor de sfeer en hogere divisie voor het voetbal. Is alleen wel duur lijkt me
Ik wil een keer naar St. Pauliquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd toeKeertje naar Blackpool of Mansfield ofzo
Prachtig ja. Nu ze premier league spelen is het me iets te duur maar vorig jaar in de championship heb ik een paar avondwedstrijdjes meegepikt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja.
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air! They fly so high, nearly reach the sky, and like my dreams they fade and die!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit die film "Green Street Hooligans".
Ja maar die Spaanse clubs hebben sowieso weinig sfeer. Die Cuenca vond het in de Arena al veel beter, en toen was er nog een protestactie ook volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoge voetbal valt tegen man. Ik zat ook jaren te fappen op wedstrijd barca. Kom je daar, geweldig stadion, geweldige pot maar sfeer tijdens RKC - Willem 2 is beter
In Spanje kunnen de "echte supporters" vaak sowieso geen kaartjes meer betalen door de crisis enzo op moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die Spaanse clubs hebben sowieso weinig sfeer. Die Cuenca vond het in de Arena al veel beter, en toen was er nog een protestactie ook volgens mij
Wel aantal jaren geleden met familie, English Breakfastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk land.
Londen ook geweldige stad.
4 weken Londen heb je zelfs als je je best doet nog niet alle clubs zien spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd toeKeertje naar Blackpool of Mansfield ofzo
Ga je ook wel eens naar Southampton?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtig ja. Nu ze premier league spelen is het me iets te duur maar vorig jaar in de championship heb ik een paar avondwedstrijdjes meegepikt.
Lekker met de tube Londen door, wandelingetje richting het stadion. In de pub met de supporters van de tegenstanders een biertje drinken en dan zo paar 100 meter verderop het stadion in.
Ja het is daar ook vaak doodstil tijdens de CL enzo. Terwijl er 90.000 man zit dan. Maarja ook daar zou ik wel keer willen kijken hoor. Al is het maar voor een vakantie eromheen en dan even Messi kijken ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Spanje kunnen de "echte supporters" vaak sowieso geen kaartjes meer betalen door de crisis enzo op moment.
Sfeer bij top 4 Engeland is ook tam. Veel te duur voor de echte fan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die Spaanse clubs hebben sowieso weinig sfeer. Die Cuenca vond het in de Arena al veel beter, en toen was er nog een protestactie ook volgens mij
Lion King musical?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel aantal jaren geleden met familie, English Breakfast, accent
, ook nog naar het theater van Lion King geweest
Ik weet niet of het de Lidl of Aldi was, maar in de avond nog naar de supermarkt kunnen
Stond er ook voor lul, bestelde een milkshake bij de mac daar, hele rij achter me, ze geeft me dus een beker. Maar ik wacht dus op het rietje, maar was alleen vergeten hoe het heette. Maar blijkbaar moet je die zelf pakkenDat mens me raar aankijken
![]()
Zag hem paar maanden terug voor het eerstquote:
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Southampton?
Ja dan streeft het toch eigenlijk zijn doel voorbij. Het is toch gewoon bedoelt als amusement voor de gewone man. En als die er dan niet heen kunnen, dan gaat er toch iets fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sfeer bij top 4 Engeland is ook tam. Veel te duur voor de echte fan.
Zag er stukjes van op Youtube. En ik vond het er echt gaar uitzien. Met van die rare maskers op enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zag er eerst best apart uit, maar toch best tof
Toen ze in league 1/championship speelden best regelmatig maar op moment heel zelden als ik mee wordt gevraagd door vrienden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Southampton?
Heb die film al een tijdje in huis en al zeker 15x gekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem paar maanden terug voor het eerst. Toch apart om Frodo opeens de hooligan te zien uithangen
Beetje Otrivin in je neus pompen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaaaaaag
Alleen S nachts en in de ochtend last van een verstopte neus
Ik kan nu dus ook niet slapen
Half 9 wekker
Ik ken die club niet echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.
Club zelf stelt ook niet veel voor.
Wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.
Hoe komt het eigenlijk dat je in Engeland woont? Ben je half-Engels ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ze in league 1/championship speelden best regelmatig maar op moment heel zelden als ik mee wordt gevraagd door vrienden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ben al aan het zoeken
Alsof je dat ook altijd in huis hebt
Portsmouth zijn inderdaad wel een stel paupers op dat eilandje van ze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf![]()
Southampton heeft echt totaal geen harde kern ofzo dus je moet zomaar een gek zijn tegen gekomen
Dat is meer iets voor portsmouth.
Die quote ken ik niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb die film al een tijdje in huis en al zeker 15x gekeken
"Ever heard of the Chelsea Grin? Do you take American Express?"
Je zal het wel hebben verdiend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ken blowing bubbles uit mijn hoofd dankzij GSEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Green Street Hooligans heb ik ook een hekel aan Millwall gekregen![]()
Theeeereee's your fucking GSEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken blowing bubbles uit mijn hoofd dankzij GSE
Yep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je in Engeland woont? Ben je half-Engels ofzo?
Enorm jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Portsmouth zijn inderdaad wel een stel paupers op dat eilandje van ze.
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan streeft het toch eigenlijk zijn doel voorbij. Het is toch gewoon bedoelt als amusement voor de gewone man. En als die er dan niet heen kunnen, dan gaat er toch iets fout.
In de ochtend in het hotel nog met Southampton-supporters ontbeten. Dat waren aardige gasten. Die gekken waren uit Israel ingevlogen voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf![]()
Southampton heeft echt totaal geen harde kern ofzo dus je moet zomaar een gek zijn tegen gekomen
Dat is meer iets voor portsmouth.
Hoop eigenlijk dat voetbal een stuk minder populair wordt, kan het alleen maar beter van worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oiddan nog 20+ per maand voor live wedstrijden op tv, wat ook ieder jaar meer wordt. Je kan de supporter niet eeuwig afpersen.
Amerikaanse eigenaar hé, kijk eens naar de NBA. 80 wedstrijden + Playoffs 16 wedstrijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oiddan nog 20+ per maand voor live wedstrijden op tv, wat ook ieder jaar meer wordt. Je kan de supporter niet eeuwig afpersen.
Vreemd is dat he. In Nederland maakt een extra tik op mijn hoofd meer of minder mij niks uit, maar zodra ik de landgrens overga is dat totaal anders.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In de ochtend in het hotel nog met Southampton-supporters ontbeten. Dat waren aardige gasten. Die gekken waren uit Israel ingevlogen voor deze wedstrijd.
Hij werkte daar als ambassadeur/diplomaat samen met Feyenoorders, hehe.
Maar die gasten waren inderdaad dronken. Toch stelde ik het niet op prijs. In het buitenland houd ik daar sowieso niet van.
Ja goedkoop en spontaan een kaartje kopen is er niet meer bijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Southampton normaal gesproken echt gezien wordt als de familieclub van het Zuiden. Portsmouth wordt meer gezien als de doorgesnoven kaalkopjes club.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In de ochtend in het hotel nog met Southampton-supporters ontbeten. Dat waren aardige gasten. Die gekken waren uit Israel ingevlogen voor deze wedstrijd.
Hij werkte daar als ambassadeur/diplomaat samen met Feyenoorders, hehe.
Maar die gasten waren inderdaad dronken. Toch stelde ik het niet op prijs. In het buitenland houd ik daar sowieso niet van.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Theeeereee's your fucking famous GSE
Het spel niet, beleving wel denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat voetbal een stuk minder populair wordt, kan het alleen maar beter van worden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd is dat he. In Nederland maakt een extra tik op mijn hoofd meer of minder mij niks uit, maar zodra ik de landgrens overga is dat totaal anders.
Ja. In het buitenland houd ik me altijd op de vlakte.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vreemd is dat he. In Nederland maakt een extra tik op mijn hoofd meer of minder mij niks uit, maar zodra ik de landgrens overga is dat totaal anders.
Welke divisie speelt Portsmouth ondertussen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Southampton normaal gesproken echt gezien wordt als de familieclub van het Zuiden. Portsmouth wordt meer gezien als de doorgesnoven kaalkopjes club.
Jammer man, normaal zijn mensen in deze omgeving juist best vriendelijk.
Voetbal gaat sowieso de komende jaren veranderen, Duitsland, Nederland gaan de komende jaren groter worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat voetbal een stuk minder populair wordt, kan het alleen maar beter van worden.
Gedegradeerd naar de 4e.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke divisie speelt Portsmouth ondertussen?
wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gedegradeerd naar de 4e.
Doodzonde, ook al heb ik een hekel aan die club.
Ze hadden een bloedhekel aan Porsmouth. Maar die lui in het hotel waren wel aardig, maar die dronken lui niet helaas. Om nou in de subway op je bek te worden geslagen is een rare ervaring.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Southampton normaal gesproken echt gezien wordt als de familieclub van het Zuiden. Portsmouth wordt meer gezien als de doorgesnoven kaalkopjes club.
Jammer man, normaal zijn mensen in deze omgeving juist best vriendelijk.
Portsmouth - Mansfield dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gedegradeerd naar de 4e.
Nederland?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal gaat sowieso de komende jaren veranderen, Duitsland, Nederland gaan de komende jaren groter worden.
Speelden paar jaar terug nog Cupfinal volgens mij. Met Crouch toen nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gedegradeerd naar de 4e.
Omdat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]In het buitenland kan je helemaal los gaan.
Qua naam wel, maar als club alleen maar mooi. Zij voerde net als QPR momenteel een dusdanig mongolisch beleid dat het gewoonweg afgestraft moest worden. Het zou mij ook niet verbazen als QPR binnen een jaar failliet is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gedegradeerd naar de 4e.
Wonnen de FA cup jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelden paar jaar terug nog Cupfinal volgens mij. Met Crouch toen nog
Duitsland is al op gelijke hoogte met toplanden imo. Nederland gaat ook wel wat sterker worden denk ik jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal gaat sowieso de komende jaren veranderen, Duitsland, Nederland gaan de komende jaren groter worden.
omdat de KNVB heel streng is op de financiën, meer talenten, geen schulden.quote:
Misschien als er in Nederland ook wat suikerooms komen die kleinere clubs in NL overnemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsland is al op gelijke hoogte met toplanden imo. Nederland gaat ook wel wat sterker worden denk ik ja
Daar ben ik het mee eens. Maar qua naam/support verdienen ze dit niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua naam wel, maar als club alleen maar mooi. Zij voerde net als QPR momenteel een dusdanig mongolisch beleid dat het gewoonweg afgestraft moest worden. Het zou mij ook niet verbazen als QPR binnen een jaar failliet is.
Heb toch niks met die clubquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wonnen de FA cup ja
Daarna ging het snel bergafwaarts.
Heb ik in het echt zien spelen als kleine jognen, nog in het oude stadion (the dell). Laatste wedstrijd tegen arsenal dat ie hem in de dying seconds er even in tikt.quote:
Maar Barca en Real zullen wel groot blijven hoor. Italië moeten we wel kunnen inhalen. Engeland heeft nog steeds te veel geld en teveel rijke eigenaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat de KNVB heel streng is op de financiën, meer talenten, geen schulden.
Spanje, Engeland en Italië gaan langzaam wegrotten, vooral Spanje en Italië. Stadions zijn daar niet eens 25% gevuld
Bayern alleen maar, Dortmund gaat leeggekocht worden. Alleen Bayern is daar top, de rest gaat langzaam sterker worden. Als ik Maher was zou ik in NL blijven of naar Duitsland gaan wil je een goede toekomst hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Duitsland is al op gelijke hoogte met toplanden imo. Nederland gaat ook wel wat sterker worden denk ik ja
Dat is mooi maar met Financial Fair Play heb je daar niet zoveel aanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Barca en Real zullen wel groot blijven hoor. Italië moeten we wel kunnen inhalen. Engeland heeft nog steeds te veel geld en teveel rijke eigenaren.
Porthmouth is nu in handen van supporters toch? Het houdt waarschijnlijk wel in dat ze niet snel zullen opklimmen, maar de fans kunnen zich tenminste wel weer echt aan de club binden. Iets wat dat soort arbeiders (Want dat is portsmouth gewoon) toch erg belangrijk vinden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar qua naam/support verdienen ze dit niet.
Hadden al lang failliet moeten zijn, Portsmouth.
(en ik hoop altijd op zoveel mogelijk zuidelijke clubs in de PL)
Ik zou uit mijn hoofd echt niet weten waar die steden zich bevinden in Engelandquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar qua naam/support verdienen ze dit niet.
Hadden al lang failliet moeten zijn, Portsmouth.
(en ik hoop altijd op zoveel mogelijk zuidelijke clubs in de PL)
Hoeft niet. Portugese, Italiaanse en toch ook Spaanse competitie hebben hun beste tijd gehad. Nederland is wel stabiel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als er in Nederland ook wat suikerooms komen die kleinere clubs in NL overnemen.
Helemaal in het Zuiden, naast Southamptonquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou uit mijn hoofd echt niet weten waar die steden zich bevinden in Engeland
Zoiets ja, het is een tamelijk ingewikkelde constructie waar ik me niet zoveel mee bezig houd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Porthmouth is nu in handen van supporters toch?
Maher moet lekker naar Ajax gaan voor 3 jaar. En dan naar Dortmund ofzo. Dan kan hij daarna wel een Real, Barca of Bayern aan denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bayern alleen maar, Dortmund gaat leeggekocht worden. Alleen Bayern is daar top, de rest gaat langzaam sterker worden. Als ik Maher was zou ik in NL blijven of naar Duitsland gaan wil je een goede toekomst hebben.
Imo is de top in Duitsland breder dan Spanje of Italië.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bayern alleen maar, Dortmund gaat leeggekocht worden. Alleen Bayern is daar top, de rest gaat langzaam sterker worden. Als ik Maher was zou ik in NL blijven of naar Duitsland gaan wil je een goede toekomst hebben.
[..]
Dat is mooi maar met Financial Fair Play heb je daar niet zoveel aan
Ben het totaal niet met je eens, maar goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hooguit krijg je een paar tikken van de politie, maar dat is het dan ook.
De vraag is of de UEFA de grote clubs ook zal gaan uitsluiten van de CL of dat ze hun prijzengeld inhouden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is mooi maar met Financial Fair Play heb je daar niet zoveel aan
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher moet lekker naar Ajax gaan voor 3 jaar. En dan naar Dortmund ofzo. Dan kan hij daarna wel een Real, Barca of Bayern aan denk ik.
Het is alleen jammer dat bijvoorbeeld Bayern Leverkussen Schurrle verkoopt aan Chelsea. Ze maken het Bayern wel makkelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Imo is de top in Duitsland breder dan Spanje of Italië.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:32 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ben het totaal niet met je eens, maar goed.
De Portugese topclubs zijn toch juist weer aan het groeien de laatste jaren. Benfica en Porto dan. De rest daaronder is ook niet veel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoeft niet. Portugese, Italiaanse en toch ook Spaanse competitie hebben hun beste tijd gehad. Nederland is wel stabiel.
Even googlen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Helemaal in het Zuiden, naast Southampton
Met gigantische belastingschulden die vervolgens worden kwijtgescholden, terwijl er leningen verstrekt worden door andere eurolanden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Portugese topclubs zijn toch juist weer aan het groeien de laatste jaren. Benfica en Porto dan. De rest daaronder is ook niet veel.
Maar ze doen het Europees wel aardig. Al mag het daar ook wel inklappen. Gewoon het hele voetbal reorganiseren. Weg met die ridicule transfersommen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:34 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Met gigantische belastingschulden die vervolgens worden kwijtgescholden, terwijl er leningen verstrekt worden door andere eurolanden.
Portugal is failliet en die competitie gaat nergens over. Dat heeft z'n beste tijd echt wel gehad daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Portugese topclubs zijn toch juist weer aan het groeien de laatste jaren. Benfica en Porto dan. De rest daaronder is ook niet veel.
Waar het mij omgaat is dat het hele land op zijn kop ligt, terwijl de schulden van voetbalclubs door de overheid worden kwijtgescholden en de nationale tekorten vervolgens wel moeten worden gedicht met geld uit de Europese gemeenschap. Dat is niet verdedigbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze doen het Europees wel aardig. Al mag het daar ook wel inklappen. Gewoon het hele voetbal reorganiseren. Weg met die ridicule transfersommen.
Mooi, kan Nederland het mondiale voetbal domineren over een paar jaarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Portugal is failliet en die competitie gaat nergens over. Dat heeft z'n beste tijd echt wel gehad daar
Hij kan nog niet eens iedere week overtuigen in de Eredivisie en jij ziet m al over een paar jaar bij clubs als real. Beetje vroeg imo.quote:
Ben je nou zo dom?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, kan Nederland het mondiale voetbal domineren over een paar jaarAjax-Vitesse en Feyenoord-PSV over een paar jaar de halve finales CL.
Had van mij echt tetsen gekregen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:36 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)klas_akkefietje.html
Zooooooo, gezellige vriendin heb je dan.
Dat is waar. Doen die Spanjaarden ook. Mogen ze zeker wat aan doen ja bij de UEFA ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Waar het mij omgaat is dat het hele land op zijn kop ligt, terwijl de schulden van voetbalclubs door de overheid worden kwijtgescholden en de nationale tekorten vervolgens wel moeten worden gedicht met geld uit de Europese gemeenschap. Dat is niet verdedigbaar.
Nou ik had het over 3 jaar Ajax, en dan 3 jaar Dortmund ofzo. Ben je toch 6 jaar verder, is hij 25. En dan kan hij dat wel aan hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens iedere week overtuigen in de Eredivisie en jij ziet m al over een paar jaar bij clubs als real. Beetje vroeg imo.
Aha.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het juist nietSarcasme...
Er kan 10.000 man inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Mansfield een groot stadion?
Hij heeft genoeg wedstrijd gespeeld waarin hij onzichtbaar was. Ik moet het allemaal nog maar zien. En dat hij zijn eigen belang boven het team ging stellen door middel van een positie op te eisen, spreekt mij al helemaal niet aan. Dat hebben wij bij Mounir eerder gezien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik had het over 3 jaar Ajax, en dan 3 jaar Dortmund ofzo. Ben je toch 6 jaar verder, is hij 25. En dan kan hij dat wel aan hoor.
Waarom dan? Alleen beste van t beste redt t tot Madrid. Gotze is minder dan een jaar ouder dan maher en domineert al een seizoen of 2/3 de Bundesliga terwijl maher nog een moeilijke dag kan hebben bij Willem 2. Waarom zou hij het tot real schoppen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik had het over 3 jaar Ajax, en dan 3 jaar Dortmund ofzo. Ben je toch 6 jaar verder, is hij 25. En dan kan hij dat wel aan hoor.
Lekker gezellie in Field Millquote:
Omdat ik die jongen in Oranje zo goed zag voetballen met betere spelers om hem heen. Hij moet zich nog heel erg ontwikkelen. Maar ik geloof dat hij met de juiste clubs en keuzes het kan gaan maken. Ik schat hem een groter talent in als Sneijder. En die heeft ook bij Real gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom dan? Alleen beste van t beste redt t tot Madrid. Gotze is minder dan een jaar ouder dan maher en domineert al een seizoen of 2/3 de Bundesliga terwijl maher nog een moeilijke dag kan hebben bij Willem 2. Waarom zou hij het tot real schoppen?
Maher is niet zoals El Hamdaoui. Maher is veel meer een teamspeler. Maar hij is gewoon ambitieus en wil naar een topclub. Had jij dat niet gewild als je een talentvolle voetballer was? Wil je toch gewoon naar een grotere clubquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:42 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg wedstrijd gespeeld waarin hij onzichtbaar was. Ik moet het allemaal nog maar zien. En dat hij zijn eigen belang boven het team ging stellen door middel van een positie op te eisen, spreekt mij al helemaal niet aan. Dat hebben wij bij Mounir eerder gezien.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik schat hem een groter talent in als Sneijder.
Dat bleek anders van niet. Als die jongen een paar goed bij Ajax speelt krijgt hij de grootste kapsones. Althans, daar ben ik bang voor.quote:
T is een leuk talent maar zie zelf geen enkele reden waarom hij het tot de absolute top gaat redden. In tegendeel. Hopelijk kan hij mij verrassenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik die jongen in Oranje zo goed zag voetballen met betere spelers om hem heen. Hij moet zich nog heel erg ontwikkelen. Maar ik geloof dat hij met de juiste clubs en keuzes het kan gaan maken. Ik schat hem een groter talent in als Sneijder. En die heeft ook bij Real gespeeld.
Zou je dat ook zijn als Maher er net zo uit zou zien als een Siem de Jong?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:48 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat bleek anders van niet. Als die jongen een paar goed bij Ajax speelt krijgt hij de grootste kapsones. Althans, daar ben ik bang voor.
De spelers bij Oranje waren ook lovend over hem. Die zien wel of hij zich aan kan passen aan een hoger niveau. Maar er zijn ook mensen die denken dat Strootman de wereldtop kan halen, terwijl ik daar helemaal niks in zie.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
T is een leuk talent maar zie zelf geen enkele reden waarom hij het tot de absolute top gaat redden. In tegendeel. Hopelijk kan hij mij verrassen
Wat kan mij iemands uiterlijke kenmerken nou schelen. Al was hij paars.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat ook zijn als Maher er net zo uit zou zien als een Siem de Jong?
Paul Cox eruitgooien gaat me niet lukken nu hij net met Mansfield van de BSP naar de NP2 is gepromoveerdquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga erheen met je FM resultaten. En dan solliciteren
Hij heeft überhaupt nog nooit paar wedstrijden achter elkaar goed gespeeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:48 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat bleek anders van niet. Als die jongen een paar goed bij Ajax speelt krijgt hij de grootste kapsones. Althans, daar ben ik bang voor.
Moet je nagaan. En toch al een plek opeisen bij AZ, pfff.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft überhaupt nog nooit paar wedstrijden achter elkaar goed gespeeld.
Omdat ik sterk het gevoel heb dat jij het denkt omdat hij een mocro is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat kan mij iemands uiterlijke kenmerken nou schelen. Al was hij paars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Word je zijn assistentquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Paul Cox eruitgooien gaat me niet lukken nu hij net met Mansfield van de BSP naar de NP2 is gepromoveerd
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik sterk het gevoel heb dat jij het denkt omdat hij een mocro is.Zijn propaganda OT zegt genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik sterk het gevoel heb dat jij het denkt omdat hij een mocro is.Omdat hij een bepaalde nationaliteit heeft? Wat kan mij iemands nationaliteit nou schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele, geweldige speler zou niet bij Ajax spelen. Die tijden zijn helaas voorbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige jongen, maar is niet een hele geweldige speler.
Ik heb je vaak genoeg anti-buitenlander dingen horen roepen. En je bent ook anti-islam dus dat zal ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Omdat hij een bepaalde nationaliteit heeft? Wat kan mij iemands nationaliteit nou schelen.
Maher ook niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige jongen, maar is niet een hele geweldige speler.
Eriksen vind ik voor Nederlandse begrippen een geweldige speler. Net als Fischer, Maher, Bony, Djuricic.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Een hele, geweldige speler zou niet bij Ajax spelen. Die tijden zijn helaas voorbij.
Geef eens een citaat over anti-buitenlander dingen dan. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb je vaak genoeg anti-buitenlander dingen horen roepen. En je bent ook anti-islam dus dat zal ook wel meespelen.
Ik denk dat de top van v. Ginkel lager ligt dan die van Maher.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maher ook niet.
Ik zou liever dat jochie van Vitesse overnemen.
Hahaha je kent de Islam niet eens met je site opgericht door types als Wilders,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Geef eens een citaat over anti-buitenlander dingen dan. Wat een onzin.
Anti-islam ben ik inderdaad ja.
Van Ginkel zou inderdaad een prima versterking zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou liever dat jochie van Vitesse overnemen.
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de top van v. Ginkel lager ligt dan die van Maher.
Top.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:57 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahaha je kent de Islam niet eens met je site opgericht door types als Wilders,
wat een waardeloze sites kan alles voor je weerleggen...
Geen zin om te zoeken. Maar heb het vaak genoeg van je gelezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Geef eens een citaat over anti-buitenlander dingen dan. Wat een onzin.
Anti-islam ben ik inderdaad ja.
Die speelt wel elke wedstrijd een voldoende bij een ploeg die het beter doet dat AZ , maar Maher is niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:57 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Van Ginkel zou inderdaad een prima versterking zijn.
Het is onjuist. Heb Poolse vrienden. Ik weet zelf wel wat mijn eigen mening is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken. Maar heb het vaak genoeg van je gelezen.
Ik had het vooral over de mensen uit islamitische landen enzo die hier heen komen. Die moet jij toch niet heb ik paar keer van je gelezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is onjuist. Heb Poolse vrienden. Ik weet zelf wel wat mijn eigen mening is.
Islam is zelfde als al die andere shit man. Allemaal kut of allemaal ok, wat jij wil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is onjuist. Heb Poolse vrienden. Ik weet zelf wel wat mijn eigen mening is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Islam is zelfde als al die andere shit man. Allemaal kut
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Islam is zelfde als al die andere shit man. Allemaal kut
Zeg dat dan gelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het vooral over de mensen uit islamitische landen enzo die hier heen komen. Die moet jij toch niet heb ik paar keer van je gelezen.
Daar kom ik zelf voor uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is al veelzeggend dat jij daar weer onderscheid tussen maakt.
Jammer man. Altijd beetje medelijden met jouw soort mensen. Vooroordelen kom je echt moeilijk vanafquote:
Maar wat is het 'voor' dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer man. Altijd beetje medelijden met jouw soort mensen. Vooroordelen kom je echt moeilijk vanaf
Mensen hebben een sociaal leven ;_;quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gisteren was het een stuk drukker rond deze tijd.
Ja maar waarom gisteren dan nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen hebben een sociaal leven ;_;
Zeker wel, want mijn oordeel gaat niet over één nacht ijs. Maar goed, we zijn het niet eens. Dat is ook prima verder. Maar dat het een vooroordeel is ben ik niet met je eens. Simpel weg een oordeel gebaseerd op het lezen van tientallen boeken van islamologen, arabisten en de 'heilige' boeken zelf. Dat in combinatie met hetgeen wat er in het verleden en in het heden wordt gepraktiseerd vormt mijn oordeel. Dat jij het er niet mee eens bent is prima, dat mag. Maar het is zeker geen vooroordeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef ik je niet uit te leggen.
Tuurlijk wel. Dat geef je ook aan in dit topic met die Poolse vrienden. Als ik zonder introductie Poolse Dutroux en Jan modaal uit Marokko aan je voorstel kies jij nr 1 om een hapje mee te eten. Dat noem je vooroordelen ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:15 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Zeker wel, want mijn oordeel gaat niet over één nacht ijs. Maar goed, we zijn het niet eens. Dat is ook prima verder. Maar dat het een vooroordeel is ben ik niet met je eens. Simpel weg een oordeel gebaseerd op het lezen van tientallen boeken van islamologen, arabisten en de 'heilige' boeken zelf. Dat in combinatie met hetgeen wat er in het verleden en in het heden wordt gepraktiseerd vormt mijn oordeel. Dat jij het er niet mee eens bent is prima, dat mag. Maar het is zeker geen vooroordeel.
Heb je half uurtje? Als je hier serieus in geïnteresseerd bent dan wil ik het er graag met je over hebben. Ik ben van mening dat het heden belangrijker is en vooral de toekomst, maar goed. Als ik hier met feiten en onderbouwing voor de dag kom, krijg je een gigantisch document. Ik wil mijn mening namelijk wel onderbouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En hoe is bijbel en westerse geschiedenis minder gewelddadig dan Koran/ midden oosten
is echt niet eens een beetje grappigquote:
Ik wil niet moeilijk doen, maar als historicus en theoloog zijnde wil ik toch even opmerken dat het gelijkstellen van deze twee een van de domste opmerkingen is die ik ooit heb meegekregen. Kijk alleen al naar de militaire pogingen vanuit de islam om het westen te veroveren in de zevende en achtste eeuw: al moordend trokken ze Europa binnen. En wat te bedenken van het vernietigen van de Heilig Grafkerk in Jeruzalem in opdracht van de kalief in 1009. De kruistochten waren niets anders dan actie-reactie om pelgrims weer de mogelijkheid te geven om naar Jeruzalem te trekken. Als de kruisvaarders uit waren op veroveren hadden ze wel de Kaäba vernietigd zoals islamieten de eerder genoemde kerk hadden vernietigd. Vergis je niet dat Islamieten vervolgens weer geprobeerd hebben om Europa te veroveren, maar ze tegen werden gehouden door Europeanen bij Wenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En hoe is bijbel en westerse geschiedenis minder gewelddadig dan Koran/ midden oosten
Ik denk dat hij vooral de bijbel letterlijk bedoeld. Bijvoorbeeld dat God ongeveer 3 miljoen mensen uitgeroeid heeft, het goedpraten van verkrachtingen, stenigen, slavernij en andere schitterende verhalen. Daarmee niet zeggende dat het gewelddadiger is dan de koran, maar je hoeft niet gepikeerd te gaan zitten doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 06:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik wil niet moeilijk doen, maar als historicus en theoloog zijnde wil ik toch even opmerken dat het gelijkstellen van deze twee een van de domste opmerkingen is die ik ooit heb meegekregen. Kijk alleen al naar de militaire pogingen vanuit de islam om het westen te veroveren in de zevende en achtste eeuw: al moordend trokken ze Europa binnen. En wat te bedenken van het vernietigen van de Heilig Grafkerk in Jeruzalem in opdracht van de kalief in 1009. De kruistochten waren niets anders dan actie-reactie om pelgrims weer de mogelijkheid te geven om naar Jeruzalem te trekken. Als de kruisvaarders uit waren op veroveren hadden ze wel de Kaäba vernietigd zoals islamieten de eerder genoemde kerk hadden vernietigd. Vergis je niet dat Islamieten vervolgens weer geprobeerd hebben om Europa te veroveren, maar ze tegen werden gehouden door Europeanen bij Wenen.
Kruisvaarders betitelen als Jihadisten is in facto hetzelfde als de geallieerden vergelijken met de agressors in WO-II.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Happel zei: als morgen de zon maar schijnt.
*kopt slechte nat-grap niet inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Ideaal voetbalweertje voor mij, het gras is nat
Eurovisie Songfestivalquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh jee, dinsdag eurovisie songfestival.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:19 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
2 x 7 minuten, workout weer gedaan. Goedemorgen.
jij liever dan ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:19 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Beter dan niks maar echt veel is dat ook niet of doe je iedere oefening 2 x 7?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:19 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
daar heb ik op zaterdag ochtend nou niet echt zin inquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:19 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel lekker om de dag mee te beginnen. Elke oefening 30 seconden met 10 seconden rust er tussen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter dan niks maar echt veel is dat ook niet
Ik begin metquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om de dag mee te beginnen. Elke oefening 30 seconden met 10 seconden rust er tussen.
krijgen we dan een film waarin Pele 90 minuten lang iedereen afkraakt behalve hemzelf?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leven van de welbekende Braziliaan Pele wordt verfilmd.
Einde bericht.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:19 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:57 schreef Cara het volgende:
[..]
krijgen we dan een film waarin Pele 90 minuten lang iedereen afkraakt behalve hemzelf?
Je huis staat nog?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:19 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zag het gisteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdegodver Happel![]()
http://tvline.com/2013/05/10/southland-cancelled-tnt/
Zeker, maar was enigszins te verwachten nadat Cooper werd afgeschoten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Southland vond ik samen met SoA de vetste lopende serie. Dood- en doodzonde.
Klopt, maar kijkcijfers e.d. waren gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, maar was enigszins te verwachten nadat Cooper werd afgeschoten.
Waren schijnbaar niet geweldig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, maar kijkcijfers e.d. waren gewoon goed toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwahquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een lekker wijf.
boer?quote:
Met je neus, joodquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boer?
ehmm, gast ik kom gewoon uit rotterdam hoor
Ik dacht dat je in een dorp woonde, dan heb ik dat niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boer?
ehmm, gast ik kom gewoon uit rotterdam hoor
Heb ik die serie dus voor niks gedownload.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdegodver Happel![]()
http://tvline.com/2013/05/10/southland-cancelled-tnt/
Sorry, geboren en getogen Rotterdammerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in een dorp woonde, dan heb ik dat niet goed begrepen.
Keihard de moeite waard man. 5 Topseizoenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik die serie dus voor niks gedownload.
Gelukkig nog niet begonnen met kijken.
Toch een boer dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorry, geboren en getogen Rotterdammer
maar nu snap ik wel wat je bedoelt
zolang er een einde aan een serie zit is het geen probleem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn vijf seizoenen. Gewoon de moeite van het kijken waard.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoiquote:
Maar uiteindelijk eindig je met een open einde. Daar heb ik echt een pleurishekel aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn vijf seizoenen. Gewoon de moeite van het kijken waard.
Mwoah, vind het wel meevallen. Vond het een redelijke afsluiting.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk eindig je met een open einde. Daar heb ik echt een pleurishekel aan.
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?quote:
omdat negerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?
en hoiquote:
Omdat het een ontzettende baas is natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?quote:
ik voel een ban aankomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
ONZ / [PAINT] Kevin Strootman - PSV
die laatste
Nee is goed jongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?
doe es niet manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?
LOOP JEZELF ES NIET MET ANDERMANS ZAKEN TE MOEIEN OUD WIJFquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Zweden schijnt de zon momenteel wel. Ik hoop dat je wat met deze informatie kunt.
quote:
doe es niet manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOOP JEZELF ES NIET MET ANDERMANS ZAKEN TE MOEIEN OUD WIJF
Illuminatiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
shift wijst naar boven, zo richting tab die weer naar de q wijst.![]()
eine waarneming
PSV is niet te benijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Gullit vindt het leedvermaak om PSV onterecht.
Hij vindt ze zielig, dat is nog een graadje ergerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Gullit vindt het leedvermaak om PSV onterecht.
Waren de hoeren het verjaardagscadeau.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang. Verjaardag van een maatje van me. Beetje bier drinken, beetje ouwehoeren.
Aston Villa - Chelseaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog qua voetbal iets interessants? Weet alleen dat de FA Cup Finale vanavond is
post eens paar nummersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van The Opposites is dope. Einde mededeling.
Leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang. Verjaardag van een maatje van me. Beetje bier drinken, beetje ouwehoeren.
Bedanktquote:
Okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van The Opposites is dope. Einde mededeling.
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog qua voetbal iets interessants? Weet alleen dat de FA Cup Finale vanavond is
GAE - Dordrecht & Sitaard - Graafschap, kan spannend worden maar het wordt pas leuk als VVV en Roda JC instromen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).
En er zijn play-offs voor de Promotie Degredatie.
Ik sta brak als de kanker te liften in Denemarken met wifi van een camping ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus Van Gaal is in Munchen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).
En er zijn play-offs voor de Promotie Degredatie.
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is overtraind dus kon niks doen denk ik
Watquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sta brak als de kanker te liften in Denemarken met wifi van een camping ofzo.
Ook relaxed.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |