Maar uiteindelijk eindig je met een open einde. Daar heb ik echt een pleurishekel aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn vijf seizoenen. Gewoon de moeite van het kijken waard.
Mwoah, vind het wel meevallen. Vond het een redelijke afsluiting.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk eindig je met een open einde. Daar heb ik echt een pleurishekel aan.
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?quote:
omdat negerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?
en hoiquote:
Omdat het een ontzettende baas is natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?quote:
ik voel een ban aankomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
ONZ / [PAINT] Kevin Strootman - PSV
die laatste
Nee is goed jongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?
doe es niet manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?
LOOP JEZELF ES NIET MET ANDERMANS ZAKEN TE MOEIEN OUD WIJFquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Zweden schijnt de zon momenteel wel. Ik hoop dat je wat met deze informatie kunt.
quote:
doe es niet manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOOP JEZELF ES NIET MET ANDERMANS ZAKEN TE MOEIEN OUD WIJF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |