Maar uiteindelijk eindig je met een open einde. Daar heb ik echt een pleurishekel aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn vijf seizoenen. Gewoon de moeite van het kijken waard.
Mwoah, vind het wel meevallen. Vond het een redelijke afsluiting.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk eindig je met een open einde. Daar heb ik echt een pleurishekel aan.
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?quote:
omdat negerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?
en hoiquote:
Omdat het een ontzettende baas is natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, waarom is deze neger zo'n hype?
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?quote:
ik voel een ban aankomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:30 schreef Tyron het volgende:
ONZ / [PAINT] Kevin Strootman - PSV
die laatste
Nee is goed jongen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?
doe es niet manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE DIT NOG ZEGGEN ALSOF DAT LEUK IS VOOR MIJ OM TELKENS TE HOREN DENK JE NIET DAT IK GEVOELDENS HEB SOMS?
LOOP JEZELF ES NIET MET ANDERMANS ZAKEN TE MOEIEN OUD WIJFquote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Zweden schijnt de zon momenteel wel. Ik hoop dat je wat met deze informatie kunt.
quote:
doe es niet manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
LOOP JEZELF ES NIET MET ANDERMANS ZAKEN TE MOEIEN OUD WIJF
Illuminatiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
shift wijst naar boven, zo richting tab die weer naar de q wijst.![]()
eine waarneming
PSV is niet te benijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Gullit vindt het leedvermaak om PSV onterecht.
Hij vindt ze zielig, dat is nog een graadje ergerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Gullit vindt het leedvermaak om PSV onterecht.
Waren de hoeren het verjaardagscadeau.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang. Verjaardag van een maatje van me. Beetje bier drinken, beetje ouwehoeren.
Aston Villa - Chelseaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog qua voetbal iets interessants? Weet alleen dat de FA Cup Finale vanavond is
post eens paar nummersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van The Opposites is dope. Einde mededeling.
Leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang. Verjaardag van een maatje van me. Beetje bier drinken, beetje ouwehoeren.
Bedanktquote:
Okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van The Opposites is dope. Einde mededeling.
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog qua voetbal iets interessants? Weet alleen dat de FA Cup Finale vanavond is
GAE - Dordrecht & Sitaard - Graafschap, kan spannend worden maar het wordt pas leuk als VVV en Roda JC instromen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).
En er zijn play-offs voor de Promotie Degredatie.
Ik sta brak als de kanker te liften in Denemarken met wifi van een camping ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus Van Gaal is in Munchen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).
En er zijn play-offs voor de Promotie Degredatie.
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is overtraind dus kon niks doen denk ik
Watquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sta brak als de kanker te liften in Denemarken met wifi van een camping ofzo.
Ook relaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |