Illuminatiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
shift wijst naar boven, zo richting tab die weer naar de q wijst.![]()
eine waarneming
PSV is niet te benijden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Gullit vindt het leedvermaak om PSV onterecht.
Hij vindt ze zielig, dat is nog een graadje ergerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Gullit vindt het leedvermaak om PSV onterecht.
Waren de hoeren het verjaardagscadeau.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang. Verjaardag van een maatje van me. Beetje bier drinken, beetje ouwehoeren.
Aston Villa - Chelseaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog qua voetbal iets interessants? Weet alleen dat de FA Cup Finale vanavond is
post eens paar nummersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van The Opposites is dope. Einde mededeling.
Leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja mi mang. Verjaardag van een maatje van me. Beetje bier drinken, beetje ouwehoeren.
Bedanktquote:
Okquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van The Opposites is dope. Einde mededeling.
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog qua voetbal iets interessants? Weet alleen dat de FA Cup Finale vanavond is
GAE - Dordrecht & Sitaard - Graafschap, kan spannend worden maar het wordt pas leuk als VVV en Roda JC instromen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).
En er zijn play-offs voor de Promotie Degredatie.
Ik sta brak als de kanker te liften in Denemarken met wifi van een camping ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus Van Gaal is in Munchen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat FC Bayern gehuldigd worden vandaag na de wedstrijd (weet niet of je dat interessant vindt).
En er zijn play-offs voor de Promotie Degredatie.
Ga jij nou maar een rondje lopen op die overpriced smurfenschoenen van je.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is overtraind dus kon niks doen denk ik
Watquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik sta brak als de kanker te liften in Denemarken met wifi van een camping ofzo.
Ook relaxed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |