Ik denk van nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de top van v. Ginkel lager ligt dan die van Maher.
Top.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:57 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Hahaha je kent de Islam niet eens met je site opgericht door types als Wilders,
wat een waardeloze sites kan alles voor je weerleggen...
Geen zin om te zoeken. Maar heb het vaak genoeg van je gelezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Geef eens een citaat over anti-buitenlander dingen dan. Wat een onzin.
Anti-islam ben ik inderdaad ja.
Die speelt wel elke wedstrijd een voldoende bij een ploeg die het beter doet dat AZ , maar Maher is niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:57 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Van Ginkel zou inderdaad een prima versterking zijn.
Het is onjuist. Heb Poolse vrienden. Ik weet zelf wel wat mijn eigen mening is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin om te zoeken. Maar heb het vaak genoeg van je gelezen.
Ik had het vooral over de mensen uit islamitische landen enzo die hier heen komen. Die moet jij toch niet heb ik paar keer van je gelezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is onjuist. Heb Poolse vrienden. Ik weet zelf wel wat mijn eigen mening is.
Islam is zelfde als al die andere shit man. Allemaal kut of allemaal ok, wat jij wil.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:01 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Het is onjuist. Heb Poolse vrienden. Ik weet zelf wel wat mijn eigen mening is.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Islam is zelfde als al die andere shit man. Allemaal kut
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Islam is zelfde als al die andere shit man. Allemaal kut
Zeg dat dan gelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het vooral over de mensen uit islamitische landen enzo die hier heen komen. Die moet jij toch niet heb ik paar keer van je gelezen.
Daar kom ik zelf voor uit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is al veelzeggend dat jij daar weer onderscheid tussen maakt.
Jammer man. Altijd beetje medelijden met jouw soort mensen. Vooroordelen kom je echt moeilijk vanafquote:
Maar wat is het 'voor' dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer man. Altijd beetje medelijden met jouw soort mensen. Vooroordelen kom je echt moeilijk vanaf
Mensen hebben een sociaal leven ;_;quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gisteren was het een stuk drukker rond deze tijd.
Ja maar waarom gisteren dan nietquote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen hebben een sociaal leven ;_;
Zeker wel, want mijn oordeel gaat niet over één nacht ijs. Maar goed, we zijn het niet eens. Dat is ook prima verder. Maar dat het een vooroordeel is ben ik niet met je eens. Simpel weg een oordeel gebaseerd op het lezen van tientallen boeken van islamologen, arabisten en de 'heilige' boeken zelf. Dat in combinatie met hetgeen wat er in het verleden en in het heden wordt gepraktiseerd vormt mijn oordeel. Dat jij het er niet mee eens bent is prima, dat mag. Maar het is zeker geen vooroordeel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 02:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoef ik je niet uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |