Zeker, heerlijk land.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best tof, ben 1x in Londen geweest, pracht land
Ik zou daar sowieso wel een keer naar een voetbalwedstrijd willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best tof, ben 1x in Londen geweest, pracht land
maar dan moet je naar buitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso wel een keer naar een voetbalwedstrijd willen.
Ik was laatst bij Tottenham - City.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij is Amsterdam maar een dorpje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk land.
Londen ook geweldige stad.
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Tottenham - City.
Hier niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool heb ik totaal niets mee maar Arsenal lijkt me wel mooi nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel niceSpurs of Arsenal lijkt me wel leuk ja. Of Liverpool natuurlijk.
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar zal wel beleefdheid zijn ofzo.
Ik vind Liverpool wel een mooie club hoor. Man Utd heb ik ook niks mee, maar zou daar best een wedstrijd willen bezoekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liverpool heb ik totaal niets mee maar Arsenal lijkt me wel mooi nog.
Machtig mooi vind ik dat, zo'n groot metropool.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij is Amsterdam maar een dorpje.
Sla je slagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikken
Kleinere clubs is veel mooier man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel niceSpurs of Arsenal lijkt me wel leuk ja. Of Liverpool natuurlijk.
Dat wel, maar grote clubs heeft opzich ook wel wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleinere clubs is veel mooier man.
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleinere clubs is veel mooier man.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteit. En als je dan niks met zo'n club hebt is dat toch lastiger
Het KPD subforum kan bij mij niet stuk door dat ene zinnetjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikken
Arsenal zou ik echt nooit naartoe gaan, al vind ik t wel een toffe club. Maar dat stadion heeft niks meer met Engels voetbal te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, maar grote clubs heeft opzich ook wel wat.
Maar die typische sfeer bij league 2 teams, heerlijk.
Ja maar die spelen over het algemeen wel lange halen, snel thuisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]2e van Engeland is gewoon Eredivisie kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |