Ga je ook niet de CL finale kijken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor jou misschien, na PSV ga ik echt niet buitenlands voetbal kijken
Misschien kan hij Bony hosselenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?
Ik heb helemaal niks met die 2 teams, misschien wel kijken maar ik ben er niet gespannen voor ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook niet de CL finale kijken?
arnhem niet veel te doen man , niet leuk uitgaan daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welke club ging je in arnhem?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doen
Dat is toch dat lelijke wijf daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al die mensen die lopen te kwijlen op dat knetter figuur in kpd![]()
Echt, voor dat soort figuren zou je toch abortus termijn op 2000 weken zetten?
Dat hebben Smoofie en ik daar ook al gezegd, sindsdien hebben ze regels dus kunnen we dat niet meer zeggen. Trieste figuren die nooit buiten FOK! kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al die mensen die lopen te kwijlen op dat knetter figuur in kpd![]()
Echt, voor dat soort figuren zou je toch abortus termijn op 2000 weken zetten?
Ik ben sowieso niet gespannen voor andere wedstrijden dan die van Ajaxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die 2 teams, misschien wel kijken maar ik ben er niet gespannen voor ofzo
Als je vrienden groep daar zit kan ik je enkel gelijk geven hoor. In discotheken/clubs kom ik niet perse voor mijn plezier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doen
Heb het wel even gehad met voetbal, even een pauzequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet gespannen voor andere wedstrijden dan die van Ajax. Maar vind wel leuk om te zien. Net als EK-21 denk ik.
nee precies, uiteindelijk gaat het om de lol die je beleeft met je vrienden, en soms hier en daar een hosselquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je vrienden groep daar zit kan ik je enkel gelijk geven hoor. In discotheken/clubs kom ik niet perse voor mijn plezier.
Jij keek volgens mij sowieso meer wedstrijden dan mij, dus dan snap ik het welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb het wel even gehad met voetbal, even een pauze
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch dat lelijke wijf daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |