oh ik zie het nu, nou mn haar zit anders en mn neus is kleiner,quote:
Is ook geen paintquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh ik zie het nu, nou mn haar zit anders en mn neus is kleiner,
eigenlijk lijkt die helemaal niet op mij, naast leven bak je er ook niet zoveel van in het painten
Nachtcremetje van je vriendin er op uitsmeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver net kop kokend hete thee over m'n been gemorstgelijk min of 10 onder koude douche. Nu geen blaren ofzo maar wel vuurrood en best pijnlijk. Moet je daarmee naar EHBO? Google zegt ene keer wel en dan weer niet
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooie Paint Jr. Satire is pas geslaagd als de hoofdpersoon zich er ongemakkelijk onder voelt.
Ik zat ernaast en ze kwam niet meer bij manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.
Wat een stijve mevrouw is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.
Serieus trouwens? Ik greep vandaag een bord wat net uit de oven kwam ook vol beet en heb ook een uur lang ijsklontjes in mijn hand gehad. Maar lauw water had dus beter geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.
Overdag aan mijn stageverslag, 's avonds naar de tering.quote:
oke danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen paint. En van jou had ik ook geen andere reactie verwacht
Er zullen vast wel wat mensen zijn die wat gaan doenquote:
nouja van jr weten we het, die blijft depressief achter zijn computertje fappen op naakte paints van voetballersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat mensen zijn die wat gaan doen
oh das wel fijn ja, morgen namelijk uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weer om 12:30Wat kreeg ik mijzelf moeilijk uit bed zondag.
Weer Wageningen? Of viel je eerste keer toch wat tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh das wel fijn ja, morgen namelijk uit![]()
Daarna is het einde voetbal voor een periodequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weer om 12:30Wat kreeg ik mijzelf moeilijk uit bed afgelopen zondag.
Je hebt dus ook geen zelfspot. Maar dat had ik al doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja van jr weten we het, die blijft depressief achter zijn computertje fappen op naakte paints van voetballers
de rest zal ongetwijfeld wel een leven hebben ja
Playoffs nog. En EL en CL finale. Daarna EK-21. En dan begint de voorbereiding alweer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarna is het einde voetbal voor een periode
toen ik in wageningen uit ging was het op donderdagavond en het viel wel beetje tegen ja, ede is toch leuker, meer variatie enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer Wageningen? Of viel je eerste keer toch wat tegen.
ga je nou lopen janken? het is bij jou ook altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook geen zelfspot. Maar dat had ik al door
Voor jou misschien, na PSV ga ik echt niet buitenlands voetbal kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Playoffs nog. En EL en CL finale. Daarna EK-21. En dan begint de voorbereiding alweer.
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen ik in wageningen uit ging was het op donderdagavond en het viel wel beetje tegen ja, ede is toch leuker, meer variatie enzo
Dat doe ik niet Tyronneke. Ik geef alleen de feiten weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga je nou lopen janken? het is bij jou ook altijd hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |