nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit jij nog wel in #TeamRonDanja. Of pleegt Happel ook met jou een Munstermannetje?
kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer, normaal ben je altijd zo goedgelovig.
Oh jeej... Dit gaat de verkeerde kant op. Ik heb mij al als back, back-up aangeboden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoorIk blijf trouw
Nou ja, misschien ook meespelen met het team van me broer.
Do you remember?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeej... Dit gaat de verkeerde kant op. Ik heb mij al als back, back-up aangeboden.
Door de Plusmarkt zit dit 'domme' nummer in mijn hoofd
nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Vaak zo, 1e deur zal de WC/douche wel zijn.
God straft meteen als je geen VI kijkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver net kop kokend hete thee over m'n been gemorstgelijk min of 10 onder koude douche. Nu geen blaren ofzo maar wel vuurrood en best pijnlijk. Moet je daarmee naar EHBO? Google zegt ene keer wel en dan weer niet
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver net kop kokend hete thee over m'n been gemorstgelijk min of 10 onder koude douche. Nu geen blaren ofzo maar wel vuurrood en best pijnlijk. Moet je daarmee naar EHBO? Google zegt ene keer wel en dan weer niet
Kusje er opquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je bent 10 minuten te laatquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |