oh ik zie het nu, nou mn haar zit anders en mn neus is kleiner,quote:
Is ook geen paintquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh ik zie het nu, nou mn haar zit anders en mn neus is kleiner,
eigenlijk lijkt die helemaal niet op mij, naast leven bak je er ook niet zoveel van in het painten
Nachtcremetje van je vriendin er op uitsmeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver net kop kokend hete thee over m'n been gemorstgelijk min of 10 onder koude douche. Nu geen blaren ofzo maar wel vuurrood en best pijnlijk. Moet je daarmee naar EHBO? Google zegt ene keer wel en dan weer niet
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooie Paint Jr. Satire is pas geslaagd als de hoofdpersoon zich er ongemakkelijk onder voelt.
Ik zat ernaast en ze kwam niet meer bij manquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.
Wat een stijve mevrouw is dat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koningin Beatrix kon ook niet echt lachen om de satire van Hans Teeuwen over haar.
Serieus trouwens? Ik greep vandaag een bord wat net uit de oven kwam ook vol beet en heb ook een uur lang ijsklontjes in mijn hand gehad. Maar lauw water had dus beter geweest?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je geen blaren hebt niet volgensmij, je moet het niet onder een koude douche doen, dat is ook niet goed, gewoon lauw water.
Overdag aan mijn stageverslag, 's avonds naar de tering.quote:
oke danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is ook geen paint. En van jou had ik ook geen andere reactie verwacht
Er zullen vast wel wat mensen zijn die wat gaan doenquote:
nouja van jr weten we het, die blijft depressief achter zijn computertje fappen op naakte paints van voetballersquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Er zullen vast wel wat mensen zijn die wat gaan doen
oh das wel fijn ja, morgen namelijk uitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weer om 12:30Wat kreeg ik mijzelf moeilijk uit bed zondag.
Weer Wageningen? Of viel je eerste keer toch wat tegen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh das wel fijn ja, morgen namelijk uit![]()
Daarna is het einde voetbal voor een periodequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet weer om 12:30Wat kreeg ik mijzelf moeilijk uit bed afgelopen zondag.
Je hebt dus ook geen zelfspot. Maar dat had ik al doorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja van jr weten we het, die blijft depressief achter zijn computertje fappen op naakte paints van voetballers
de rest zal ongetwijfeld wel een leven hebben ja
Playoffs nog. En EL en CL finale. Daarna EK-21. En dan begint de voorbereiding alweer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarna is het einde voetbal voor een periode
toen ik in wageningen uit ging was het op donderdagavond en het viel wel beetje tegen ja, ede is toch leuker, meer variatie enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer Wageningen? Of viel je eerste keer toch wat tegen.
ga je nou lopen janken? het is bij jou ook altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt dus ook geen zelfspot. Maar dat had ik al door
Voor jou misschien, na PSV ga ik echt niet buitenlands voetbal kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Playoffs nog. En EL en CL finale. Daarna EK-21. En dan begint de voorbereiding alweer.
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
toen ik in wageningen uit ging was het op donderdagavond en het viel wel beetje tegen ja, ede is toch leuker, meer variatie enzo
Dat doe ik niet Tyronneke. Ik geef alleen de feiten weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ga je nou lopen janken? het is bij jou ook altijd hetzelfde.
Ga je ook niet de CL finale kijken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor jou misschien, na PSV ga ik echt niet buitenlands voetbal kijken
Misschien kan hij Bony hosselenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?
Ik heb helemaal niks met die 2 teams, misschien wel kijken maar ik ben er niet gespannen voor ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook niet de CL finale kijken?
arnhem niet veel te doen man , niet leuk uitgaan daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arnhem ligt om de hoek toch? Geen ervaring in die regio, maar daar moet toch wel wat te beleven zijn gezien de grote?
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
welke club ging je in arnhem?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doen
Dat is toch dat lelijke wijf daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al die mensen die lopen te kwijlen op dat knetter figuur in kpd![]()
Echt, voor dat soort figuren zou je toch abortus termijn op 2000 weken zetten?
Dat hebben Smoofie en ik daar ook al gezegd, sindsdien hebben ze regels dus kunnen we dat niet meer zeggen. Trieste figuren die nooit buiten FOK! kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al die mensen die lopen te kwijlen op dat knetter figuur in kpd![]()
Echt, voor dat soort figuren zou je toch abortus termijn op 2000 weken zetten?
Ik ben sowieso niet gespannen voor andere wedstrijden dan die van Ajaxquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met die 2 teams, misschien wel kijken maar ik ben er niet gespannen voor ofzo
Als je vrienden groep daar zit kan ik je enkel gelijk geven hoor. In discotheken/clubs kom ik niet perse voor mijn plezier.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
in arnhem was ik met koningennacht, was fucking druk en de enige tent die gratis was, was een club met bijna alleen maar negers, maar ede heeft gewoon 2 clubs, een paar kroegjes en je beleeft altijd wel wat, gewoon prima te doen
Heb het wel even gehad met voetbal, even een pauzequote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet gespannen voor andere wedstrijden dan die van Ajax. Maar vind wel leuk om te zien. Net als EK-21 denk ik.
nee precies, uiteindelijk gaat het om de lol die je beleeft met je vrienden, en soms hier en daar een hosselquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je vrienden groep daar zit kan ik je enkel gelijk geven hoor. In discotheken/clubs kom ik niet perse voor mijn plezier.
Jij keek volgens mij sowieso meer wedstrijden dan mij, dus dan snap ik het welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb het wel even gehad met voetbal, even een pauze
Jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch dat lelijke wijf daar
Zeker, heerlijk land.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best tof, ben 1x in Londen geweest, pracht land
Ik zou daar sowieso wel een keer naar een voetbalwedstrijd willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best tof, ben 1x in Londen geweest, pracht land
maar dan moet je naar buitenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso wel een keer naar een voetbalwedstrijd willen.
Ik was laatst bij Tottenham - City.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij is Amsterdam maar een dorpje.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk land.
Londen ook geweldige stad.
Dat is wel nicequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was laatst bij Tottenham - City.
Hier niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool heb ik totaal niets mee maar Arsenal lijkt me wel mooi nog.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel niceSpurs of Arsenal lijkt me wel leuk ja. Of Liverpool natuurlijk.
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Maar zal wel beleefdheid zijn ofzo.
Ik vind Liverpool wel een mooie club hoor. Man Utd heb ik ook niks mee, maar zou daar best een wedstrijd willen bezoekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liverpool heb ik totaal niets mee maar Arsenal lijkt me wel mooi nog.
Machtig mooi vind ik dat, zo'n groot metropool.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij is Amsterdam maar een dorpje.
Sla je slagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikken
Kleinere clubs is veel mooier man.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel niceSpurs of Arsenal lijkt me wel leuk ja. Of Liverpool natuurlijk.
Dat wel, maar grote clubs heeft opzich ook wel wat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleinere clubs is veel mooier man.
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteitquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kleinere clubs is veel mooier man.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteit. En als je dan niks met zo'n club hebt is dat toch lastiger
Het KPD subforum kan bij mij niet stuk door dat ene zinnetjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien ja. Iemand zou die zeepbel eens moeten lekprikken
Arsenal zou ik echt nooit naartoe gaan, al vind ik t wel een toffe club. Maar dat stadion heeft niks meer met Engels voetbal te makenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, maar grote clubs heeft opzich ook wel wat.
Maar die typische sfeer bij league 2 teams, heerlijk.
Ja maar die spelen over het algemeen wel lange halen, snel thuisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]2e van Engeland is gewoon Eredivisie kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |