Zeker, maar was enigszins te verwachten nadat Cooper werd afgeschoten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Southland vond ik samen met SoA de vetste lopende serie. Dood- en doodzonde.
Klopt, maar kijkcijfers e.d. waren gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker, maar was enigszins te verwachten nadat Cooper werd afgeschoten.
Waren schijnbaar niet geweldig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt, maar kijkcijfers e.d. waren gewoon goed toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwahquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een lekker wijf.
boer?quote:
Met je neus, joodquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boer?
ehmm, gast ik kom gewoon uit rotterdam hoor
Ik dacht dat je in een dorp woonde, dan heb ik dat niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
boer?
ehmm, gast ik kom gewoon uit rotterdam hoor
Heb ik die serie dus voor niks gedownload.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Godverdegodver Happel![]()
http://tvline.com/2013/05/10/southland-cancelled-tnt/
Sorry, geboren en getogen Rotterdammerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in een dorp woonde, dan heb ik dat niet goed begrepen.
Keihard de moeite waard man. 5 Topseizoenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik die serie dus voor niks gedownload.
Gelukkig nog niet begonnen met kijken.
Toch een boer dusquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorry, geboren en getogen Rotterdammer
maar nu snap ik wel wat je bedoelt
zolang er een einde aan een serie zit is het geen probleem.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn vijf seizoenen. Gewoon de moeite van het kijken waard.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |