Ja dan streeft het toch eigenlijk zijn doel voorbij. Het is toch gewoon bedoelt als amusement voor de gewone man. En als die er dan niet heen kunnen, dan gaat er toch iets fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sfeer bij top 4 Engeland is ook tam. Veel te duur voor de echte fan.
Zag er stukjes van op Youtube. En ik vond het er echt gaar uitzien. Met van die rare maskers op enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zag er eerst best apart uit, maar toch best tof
Toen ze in league 1/championship speelden best regelmatig maar op moment heel zelden als ik mee wordt gevraagd door vrienden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Southampton?
Heb die film al een tijdje in huis en al zeker 15x gekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem paar maanden terug voor het eerst. Toch apart om Frodo opeens de hooligan te zien uithangen
Beetje Otrivin in je neus pompen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaaaaaag
Alleen S nachts en in de ochtend last van een verstopte neus
Ik kan nu dus ook niet slapen
Half 9 wekker
Ik ken die club niet echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.
Club zelf stelt ook niet veel voor.
Wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.
Hoe komt het eigenlijk dat je in Engeland woont? Ben je half-Engels ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ze in league 1/championship speelden best regelmatig maar op moment heel zelden als ik mee wordt gevraagd door vrienden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ben al aan het zoeken
Alsof je dat ook altijd in huis hebt
Portsmouth zijn inderdaad wel een stel paupers op dat eilandje van ze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf![]()
Southampton heeft echt totaal geen harde kern ofzo dus je moet zomaar een gek zijn tegen gekomen
Dat is meer iets voor portsmouth.
Die quote ken ik niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb die film al een tijdje in huis en al zeker 15x gekeken
"Ever heard of the Chelsea Grin? Do you take American Express?"
Je zal het wel hebben verdiend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ken blowing bubbles uit mijn hoofd dankzij GSEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Green Street Hooligans heb ik ook een hekel aan Millwall gekregen![]()
Theeeereee's your fucking GSEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken blowing bubbles uit mijn hoofd dankzij GSE
Yep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je in Engeland woont? Ben je half-Engels ofzo?
Enorm jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Portsmouth zijn inderdaad wel een stel paupers op dat eilandje van ze.
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan streeft het toch eigenlijk zijn doel voorbij. Het is toch gewoon bedoelt als amusement voor de gewone man. En als die er dan niet heen kunnen, dan gaat er toch iets fout.
In de ochtend in het hotel nog met Southampton-supporters ontbeten. Dat waren aardige gasten. Die gekken waren uit Israel ingevlogen voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf![]()
Southampton heeft echt totaal geen harde kern ofzo dus je moet zomaar een gek zijn tegen gekomen
Dat is meer iets voor portsmouth.
Hoop eigenlijk dat voetbal een stuk minder populair wordt, kan het alleen maar beter van worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oiddan nog 20+ per maand voor live wedstrijden op tv, wat ook ieder jaar meer wordt. Je kan de supporter niet eeuwig afpersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |