Da's wel waar man, top van premier league is sowieso heel erg van het padje aan het geraken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Arsenal zou ik echt nooit naartoe gaan, al vind ik t wel een toffe club. Maar dat stadion heeft niks meer met Engels voetbal te maken
Gaat toch om de sfeer joh. Voetbal is bijzaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken ja. Maarja dan is het voetbal natuurlijk van mindere kwaliteit. En als je dan niks met zo'n club hebt is dat toch lastiger
Daarom moet je meerdere wedstrijden bezoeken tijdens zo'n tripje denk. Een duel uit een lage divisie voor de sfeer en hogere divisie voor het voetbal. Is alleen wel duur lijkt mequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat toch om de sfeer joh. Voetbal is bijzaak.
Dat is spijtig ja, en ze hebben er nog voor moeten vechten ook. Spurs wilde afdwingen het stadion weer te mogen platgooien en enkel de locatie te gebruiken toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel waar man, top van premier league is sowieso heel erg van het padje aan het geraken.
Ze willen nu west ham ook in het olympisch stadion hebben (incl. Sintelbaan)
Sintelbaan in voetbalstadionsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Da's wel waar man, top van premier league is sowieso heel erg van het padje aan het geraken.
Triest ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit die film "Green Street Hooligans".quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja.
Enige Engelse wedstrijd die ik heb gezien was west ham. Zo mooi dat je gewoon door woonwijk loopt, hoekje om en ineens stadion voor je neus
Ja, daar loopt nog een hele rechtszaak over omdat Spurs spionage heeft toegepast op West Ham dmv afluisteren van telefoonlijnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is spijtig ja, en ze hebben er nog voor moeten vechten ook. Spurs wilde afdwingen het stadion weer te mogen platgooien en enkel de locatie te gebruiken toch?
Ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd toequote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja.
Enige Engelse wedstrijd die ik heb gezien was west ham. Zo mooi dat je gewoon door woonwijk loopt, hoekje om en ineens stadion voor je neus
Dat hoge voetbal valt tegen man. Ik zat ook jaren te fappen op wedstrijd barca. Kom je daar, geweldig stadion, geweldige pot maar sfeer tijdens RKC - Willem 2 is beterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je meerdere wedstrijden bezoeken tijdens zo'n tripje denk. Een duel uit een lage divisie voor de sfeer en hogere divisie voor het voetbal. Is alleen wel duur lijkt me
Ik wil een keer naar St. Pauliquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd toeKeertje naar Blackpool of Mansfield ofzo
Prachtig ja. Nu ze premier league spelen is het me iets te duur maar vorig jaar in de championship heb ik een paar avondwedstrijdjes meegepikt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Triest ja.
I'm forever blowing bubbles, pretty bubbles in the air! They fly so high, nearly reach the sky, and like my dreams they fade and die!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit die film "Green Street Hooligans".
Ja maar die Spaanse clubs hebben sowieso weinig sfeer. Die Cuenca vond het in de Arena al veel beter, en toen was er nog een protestactie ook volgens mijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat hoge voetbal valt tegen man. Ik zat ook jaren te fappen op wedstrijd barca. Kom je daar, geweldig stadion, geweldige pot maar sfeer tijdens RKC - Willem 2 is beter
In Spanje kunnen de "echte supporters" vaak sowieso geen kaartjes meer betalen door de crisis enzo op moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die Spaanse clubs hebben sowieso weinig sfeer. Die Cuenca vond het in de Arena al veel beter, en toen was er nog een protestactie ook volgens mij
Wel aantal jaren geleden met familie, English Breakfastquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk land.
Londen ook geweldige stad.
4 weken Londen heb je zelfs als je je best doet nog niet alle clubs zien spelenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer naar een Engelse wedstrijd toeKeertje naar Blackpool of Mansfield ofzo
Ga je ook wel eens naar Southampton?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtig ja. Nu ze premier league spelen is het me iets te duur maar vorig jaar in de championship heb ik een paar avondwedstrijdjes meegepikt.
Lekker met de tube Londen door, wandelingetje richting het stadion. In de pub met de supporters van de tegenstanders een biertje drinken en dan zo paar 100 meter verderop het stadion in.
Ja het is daar ook vaak doodstil tijdens de CL enzo. Terwijl er 90.000 man zit dan. Maarja ook daar zou ik wel keer willen kijken hoor. Al is het maar voor een vakantie eromheen en dan even Messi kijken ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Spanje kunnen de "echte supporters" vaak sowieso geen kaartjes meer betalen door de crisis enzo op moment.
Sfeer bij top 4 Engeland is ook tam. Veel te duur voor de echte fan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die Spaanse clubs hebben sowieso weinig sfeer. Die Cuenca vond het in de Arena al veel beter, en toen was er nog een protestactie ook volgens mij
Lion King musical?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel aantal jaren geleden met familie, English Breakfast, accent
, ook nog naar het theater van Lion King geweest
Ik weet niet of het de Lidl of Aldi was, maar in de avond nog naar de supermarkt kunnen
Stond er ook voor lul, bestelde een milkshake bij de mac daar, hele rij achter me, ze geeft me dus een beker. Maar ik wacht dus op het rietje, maar was alleen vergeten hoe het heette. Maar blijkbaar moet je die zelf pakkenDat mens me raar aankijken
![]()
Zag hem paar maanden terug voor het eerstquote:
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Southampton?
Ja dan streeft het toch eigenlijk zijn doel voorbij. Het is toch gewoon bedoelt als amusement voor de gewone man. En als die er dan niet heen kunnen, dan gaat er toch iets fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sfeer bij top 4 Engeland is ook tam. Veel te duur voor de echte fan.
Zag er stukjes van op Youtube. En ik vond het er echt gaar uitzien. Met van die rare maskers op enzoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, zag er eerst best apart uit, maar toch best tof
Toen ze in league 1/championship speelden best regelmatig maar op moment heel zelden als ik mee wordt gevraagd door vrienden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens naar Southampton?
Heb die film al een tijdje in huis en al zeker 15x gekekenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hem paar maanden terug voor het eerst. Toch apart om Frodo opeens de hooligan te zien uithangen
Beetje Otrivin in je neus pompen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef charmed_angel het volgende:
Vaaaaaaag
Alleen S nachts en in de ochtend last van een verstopte neus
Ik kan nu dus ook niet slapen
Half 9 wekker
Ik ken die club niet echtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.
Club zelf stelt ook niet veel voor.
Wtfquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat is dat een grafclub. Ben in de zomer naar Southampton - Ajax geweest. Doe geen vlieg kwaad, wordt ik vol op mijn bek geslagen in een lokale broodjeszaak. Sindsdien bevalt ook Southampton me niet meer.
Hoe komt het eigenlijk dat je in Engeland woont? Ben je half-Engels ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ze in league 1/championship speelden best regelmatig maar op moment heel zelden als ik mee wordt gevraagd door vrienden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ben al aan het zoeken
Alsof je dat ook altijd in huis hebt
Portsmouth zijn inderdaad wel een stel paupers op dat eilandje van ze.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf![]()
Southampton heeft echt totaal geen harde kern ofzo dus je moet zomaar een gek zijn tegen gekomen
Dat is meer iets voor portsmouth.
Die quote ken ik niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb die film al een tijdje in huis en al zeker 15x gekeken
"Ever heard of the Chelsea Grin? Do you take American Express?"
Je zal het wel hebben verdiend.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:17 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik ken blowing bubbles uit mijn hoofd dankzij GSEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankzij Green Street Hooligans heb ik ook een hekel aan Millwall gekregen![]()
Theeeereee's your fucking GSEquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ken blowing bubbles uit mijn hoofd dankzij GSE
Yep.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je in Engeland woont? Ben je half-Engels ofzo?
Enorm jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Portsmouth zijn inderdaad wel een stel paupers op dat eilandje van ze.
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan streeft het toch eigenlijk zijn doel voorbij. Het is toch gewoon bedoelt als amusement voor de gewone man. En als die er dan niet heen kunnen, dan gaat er toch iets fout.
In de ochtend in het hotel nog met Southampton-supporters ontbeten. Dat waren aardige gasten. Die gekken waren uit Israel ingevlogen voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf![]()
Southampton heeft echt totaal geen harde kern ofzo dus je moet zomaar een gek zijn tegen gekomen
Dat is meer iets voor portsmouth.
Hoop eigenlijk dat voetbal een stuk minder populair wordt, kan het alleen maar beter van worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 01:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom gaat hele zooi ooit nog eens volledig in elkaar donderen. Bij man u hoorde ik laatst goedkoopste seizoenkaart 700 euro oiddan nog 20+ per maand voor live wedstrijden op tv, wat ook ieder jaar meer wordt. Je kan de supporter niet eeuwig afpersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |