Heeft niet zoveel met marketing te maken, eerder met financiën.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:31 schreef portie het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit. Bij ons is een shirt maat L vanaf januari al niet meer leverbaar.
Thx to afdeling marketing.
Lijkt me niet, als je dat goed plant, zijn ze al verkocht voordat de rekening betaald moet worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met marketing te maken, eerder met financiën.
Goed plant, daar gaat het al fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je dat goed plant, zijn ze al verkocht voordat de rekening betaald moet worden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je dat goed plant, zijn ze al verkocht voordat de rekening betaald moet worden.
Tja dan kom je weer bij het tere punt uit dat Feyenoord commercieel veel meer zou kunnen doen maar als excuus dat nieuwe stadion te pas en te onpas gebruiktquote:
gratis geldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:18 schreef Luni het volgende:
Krabbendam: 'Clasie wil écht blijven'
Martijn Krabbendam denkt dat Jordy Clasie oprecht meent dat hij bij Feyenoord wil blijven. 'En het is niet zo dat hij per se één miljoen à la Mathijsen wil verdienen, of 1,2 miljoen à la Pelle. Het gaat erom dat hij zich meer beloond voelt. Twee ton erbij, ik denk dat het dan wel goed is voor hem, aldus de Feyenoord-watcher van Voetbal International.
Je hebt net in het Football Manager-topic verteld dat je hoopt dat Clasie blijft?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Typisch het volgende:
Het er iemand ervaring met een tactiek zonder buitenspelers? Ik kom in mijn game maar niet aan goede buitenspelers en speel nu met 1 echte buitenspeler op rechts (Weiss) en een nummer 10 op links (Wellington Nem of Ramírez bijvoorbeeld).
Goedemorgen, Typisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Typisch het volgende:
Het er iemand ervaring met een tactiek zonder buitenspelers? Ik kom in mijn game maar niet aan goede buitenspelers en speel nu met 1 echte buitenspeler op rechts (Weiss) en een nummer 10 op links (Wellington Nem of Ramírez bijvoorbeeld).
Mulderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Typisch het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMI
Vormer - Clasie
Singh
Vilhena - Immers
Pellè
Bless
Haha was maar een geintje, al kan je dan wel al die ontevreden reserve middenvelders kwijt. En duiken ze niet meer het blinde gat in vanuit Z4quote:
Ik had dat ook toen ik een paar weken geleden een uitshirt wilde bestellen. Ik zocht een S'je en volgens de site was die maat eerst wel beschikbaar en daarna opeens niet. Toen heb ik maar de grootste kindermaat besteld, die is even groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
Staat op de voorste pagina van de fanshop dat het uitshirt nog in maat M leverbaar is. Twijfel even en wil hem toch bestellen. Druk ik door ... sommige maten niet meer leverbaar. Alleen XXXL dus nog
Die Vincent Janssen scoort best vaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef Caland het volgende:
Feyenoord A1 zo goed als zeker kampioen. Staan 3-0 na een half uur.
Toch knap met zo'n "matige" lichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |