Jep. Alleen op woensdag en vrijdag heb ik het eerste uur geen vrij. Maar vrijdag heb ik al vakansie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vanaf het eerste uur zeker? Ik moet tot 17:00
Bedankt dat je het even dikgedrukt doet. Het is nog vroeg inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. Alleen op woensdag en vrijdag heb ik het eerste uur geen vrij. Maar vrijdag heb ik al vakansie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er vandoor. Red jezelf tot 14:20.
Sterkte man. Ben je wel vroeg thuis zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef Helpmefok het volgende:
Zo. Alweer 2 uur aan het werk.
Gvd zwaar levern dit dat
Ik hoop dat deze dvd in mijn valentijnscadeau zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Webcamseks 3 vriendinnen viral
Rens kun jij deze film voor mij achterhalen? Louter wetenschappelijke redenen heb ik om hem te zien.
Je moddereert ook wel heel veel subfora tegenwoordig. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze dvd in mijn valentijnscadeau zit.
Ik heb hetzelfde. Wellicht kunnen we ons gevecht met een aantal dagen uitstellen.quote:
Dan verras ik je vrouw welquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al gezegd dat ik niet aan valentijn doe.
Lig eens niet zo aan te dringen.
Jip. Goeie app.quote:
He CAquote:
Jij sport te weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
Heeft m'n fitnesscoach me belazerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aftrekken is geen sport, debiel.
ok, misschien daarom extreem moe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klein beetje, maar begon juist wel beter te worden.
hoi ijsbeertje van mequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
He CA
[..]
Jij sport te weinig.
Veel plezierquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, misschien daarom extreem moe.
Ik heb een dagje vrijgenomen. Weer grieperig, is echt een hardnekkig virus volgens mij. Ik hoor er iedereen over.
Dus dagje op de bank doorbrengen en schaatsen kijken
kan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Ik wil ook schaatsen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |