Jij was vroeg vanmorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik gister anderhalf uur en vandaag niets.
Homoquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarna gelukkig nog 4 uur kunnen slapen
quote:
Je zult maar 3 weken thuis mogen blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel vanaf het eerste uur zeker? Ik moet tot 17:00
Lekker verdienen ook zekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren 17 uurAfgelopen week 100 uur
.
Gvd gvd
Wel zin in de premiere
TOSOTHIWquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker verdienen ook zekerWelke premiere is dat trouwens?
Moderne vijfkamp is leukerquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Noordse combinatie, ook wel weer een bijzondere sport.
Is mij net zo bekend als de Noorse combinatie mij tot 30 minuten terug was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moderne vijfkamp is leuker
Schermen, zwemmen, paardrijden, schieten, rennenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is mij net zo bekend als de Noorse combinatie mij tot 30 minuten terug was.
Een maat van mij deed dat, is zwaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schermen, zwemmen, paardrijden, schieten, rennen
Vooral qua training en het feit dat je alles in 1 dag moet afwerkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een maat van mij deed dat, is zwaar
Schieten met pijl en boog? Anders is het wel ietwat middeleeuws.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schermen, zwemmen, paardrijden, schieten, rennen
Pistoolquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schieten met pijl en boog? Anders is het wel ietwat middeleeuws.
Triest dat je mensen direct op hun kleine tekortkomingen afrekent. Door mensen zoals jij leven we in een bijzonder verzuurde maatschappij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze studio sport presentator slist. Ik mag hem niet.
Ik zie graag mensen op de juiste plek. Deze man zorgt er persoonlijk voor dat de Nederlandse tv wordt geremd in zijn ontwikkeling enkel omdat de PO geen harde maatregelen durft te treffen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat je mensen direct op hun kleine tekortkomingen afrekent. Door mensen zoals jij leven we in een bijzonder verzuurde maatschappij.
Zou toch niet heel veel uit moeten maken om wat minder snelheid wellicht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:24 schreef Saind het volgende:
kunnen die vrouwen een beetje halfpipe snowboarden of is het echt heel veel kutter dan de mannen?
Op de streams is er nu Curlingquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze studio sport presentator slist. Ik mag hem niet.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker verdienen ook zekerWelke premiere is dat trouwens?
Vrouwen curling ja. Die hebben de kracht niet voor een goede bordswipe kaats.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de streams is er nu Curling![]()
Heel even de stream gekeken, moeilijk lamequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie graag mensen op de juiste plek. Deze man zorgt er persoonlijk voor dat de Nederlandse tv wordt geremd in zijn ontwikkeling enkel omdat de PO geen harde maatregelen durft te treffen.
Welke talenten zal hij wel niet allemaal in de weg zitten?
[..]
Zou toch niet heel veel uit moeten maken om wat minder snelheid wellicht.
Heb je vanmorgen niet gekeken! De Noren waren er.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de streams is er nu Curling![]()
Ik heb het helaas gemistquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je vanmorgen niet gekeken! De Noren waren er.
All for u bb,quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het grote talenten zijn, anders hadden die wel op zijn plaats gezeten. Wat goed is komt snel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie graag mensen op de juiste plek. Deze man zorgt er persoonlijk voor dat de Nederlandse tv wordt geremd in zijn ontwikkeling enkel omdat de PO geen harde maatregelen durft te treffen.Welke talenten zal hij wel niet allemaal in de weg zitten?
Survival fittest bestaat al decennia niet meer in Nederland. Daar heeft onze interventiestaat wel voor gezorgdquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het grote talenten zijn, anders hadden die wel op zijn plaats gezeten. Wat goed is komt snel.![]()
Dit is momenteel nou eenmaal het beste wat ze hebben.
Dit is vergelijkbaar met de basisplaats van Vormer.
quote:
Vanmiddag herkansing dan kun je ijshockey kijken, ook een topshow.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemistDit gaat geen topdag worden in mijn leven.
Uh in het buitenland hebben ze geen tv? Waar zit je dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. gaat lastig als je in het buitenland zit
Ben in Ierland op bezoek bij een vriend, die toevallig geen TV (abonnement) heeftquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh in het buitenland hebben ze geen tv? Waar zit je dan?
Liever als die hoempapa muziek van gulle.quote:
Helpt Hola niet ook voor NOS-streams dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben in Ierland op bezoek bij een vriend, die toevallig geen TV (abonnement) heeft![]()
En de NOS stream doet het niet, alleen voor Nederlandse IP's. Heb wel de 3km van Wust gekeken op stream en ben van plan om de 10km ook te kijken van Svennieboy.. mits ik dan bij de PC zit en niet buiten aan het spelen ben
Kun je geen BBC streams kijken vanaf daar dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben in Ierland op bezoek bij een vriend, die toevallig geen TV (abonnement) heeft![]()
En de NOS stream doet het niet, alleen voor Nederlandse IP's. Heb wel de 3km van Wust gekeken op stream en ben van plan om de 10km ook te kijken van Svennieboy.. mits ik dan bij de PC zit en niet buiten aan het spelen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |