Er staat in ieder geval veel politie en recherche rond haar woning:twitter:jwnavis twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:51:10Els Borst is overleden, bevestigen bronnen aan de Telegraaf. reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:43:14Politie heeft gebied rond woning oud minister Els Borst afgesloten. Recherche doet onderzoek. http://t.co/PTCPOqdlmH reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:41:38BREAKING: Veel politie en mannen in witte pakken bij woning oud-minister Els Borst. Persalarm: lichaam dode vrouw aangetroffen. reageer retweet
quote:De indentiteit van de vrouw is nog niet bekend.
Bij zelfmoord komt er ook altijd politie langs.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Moet er nu zodra er iemand overlijd politie langskomen ?
Is ze vermoord dan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Is ze vermoord dan?
Misschien een roofoverval op haar villa?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Is ze vermoord dan?
Ik was het al aan het terugveranderen maar iemand was me te snel af.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Welke droeftoeter heeft de wikipedia al aangepast?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Els_Borst
"Indentiteit" zelfsquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef marcodej het volgende:
Nu.nl meldt dat er een dode vrouw bij de woning van Borst is gevonden, en dat de identiteit nog niet bekend is.
Komt altijd langs.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Is ze vermoord dan?
Is dat zo? Ik dacht dat een dokter altijd langs kwam om de dood vast te stellen.quote:
Krijgen doorgaans als eerste de melding en moeten een misdrijf uitsluiten. Wat zou het alternatief zijn? Meteen weghalen?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Toen mijn vader was overleden kwam de politie ook ja, klopt.
Maar vraag me af waarom
Dan komen de mannen in witte pakken meestal niet langs.quote:
Een dokter kan dat toch doen ?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen doorgaans als eerste de melding en moeten een misdrijf uitsluiten. Wat zou het alternatief zijn? Meteen weghalen?
"Het is volbracht."quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan komen de mannen in witte pakken meestal niet langs.
Maar als het waar is dan hoop ik dat ze een beetje vredig heen is kunnen gaan. Dat heeft ze wel verdiend na al het onnodig lijden dat ze voorkomen heeft.
Sterkte man.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Toen mijn vader was overleden kwam de politie ook ja, klopt.
Maar vraag me af waarom
Het kan natuurlijk zijn dat ze alleen woonde en dat familie of vrienden de politie hebben gewaarschuwd toen ze doorhadden dat er iets niet in de haak was.quote:
Een ietwat onhandige uitspraak waar ze haar excuses voor heeft aangeboden. Nauwelijks noemenswaardig in het grote geheel bezien.quote:
nee en dat was in 2007quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sterkte man.
Ook in witte pakken?
twitter:jwnavis twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:18:46Politiewoordvoerder bevestigt aan @chrisververs dat dode in Bilthoven inderdaad Els Borst is. Ze werd 81 jaar, was za nog op congres D66 reageer retweet
waar ligt het huis danquote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Leandra het volgende:
Gezien de ligging van het huis kan ik me voorstellen dat ze iets als een roofoverval ook niet uitsluiten....
Plasterk is belangrijker.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef remlof het volgende:
Nu is het wachten op het melden in Nieuwsuur.
Dat was toch gewoon toeval.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een ietwat onhandige uitspraak waar ze haar excuses voor heeft aangeboden. Nauwelijks noemenswaardig in het grote geheel bezien.
slechte grapquote:
Grap? Nog nooit van haar gehoord.quote:
Je hebt ook zoiets als Google ofzo.quote:
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Een of andere D66 volksverlakker.quote:
Suicide by cops dus. Overduidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.
Er staat wel een bordje van een DOODlopende straat hihi.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Als je die foto bekijkt lijkt het me niet echt een standaard onderzoek van een natuurlijke dood...
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grap? Nog nooit van haar gehoord.
Waar laat ik blijken "trots te zijn op mijn ontwetendheid" dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.
Als je jong bent reken ik het je overigens helemaal niet aan dat je het niet weet, maar wel dat je dat blijkbaar zelf vrij indrukwekkend vindt.
Els Borst wilde de (fictieve) pil van Drion legaliseren, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Ja, de NOS heeft net ook de alert uitgestuurd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef remlof het volgende:
Teletekst meldt het ook nu, pagina 114.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
-edit-
ah al weggehaald zie ik
Dat mensen er zo snel bij zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
-edit-
ah al weggehaald zie ik
Goed, ik geef je een kans. Was de huillach vanwege de zogenaamde onbekendheid van Els Borst of vanwege jouw onwetendheid?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar laat ik blijken "trots te zijn op mijn ontwetendheid" dan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Suicide by cops dus. Overduidelijk.
Welke huillach?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, ik geef je een kans. Was de huillach vanwege de zogenaamde onbekendheid van Els Borst of vanwege jouw onwetendheid?
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.quote:
Neger, dit is de huillach:quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.
On-topic: Er zijn nu nog zes ministers van staat over.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neger, dit is de huillach:
[ afbeelding ]
Ik vond Els Borst toch altijd een soort gezicht van de vrije jaren '90, wat politiek betreft. Met de voornoemde pil van Drion als uitschieter daarvan. Heel veel was gericht op persoonlijke vrijheden en eigen verantwoordelijkheid. Op de 1 of andere manier is zij daar voor mij persoonlijk symbool van geworden (terwijl ze ook het verkoopverbod van tabak aan jongeren onder de 16 op haar naam heeft staan, heel krom dus ).quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.
On-topic: Er zijn nu nog zes ministers van staat over.
Je doelt op deze foto?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Als je die foto bekijkt lijkt het me niet echt een standaard onderzoek van een natuurlijke dood...
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Je doelt op deze foto?
[ afbeelding ]
Net gemeld, na het Plasterk-item, later meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef arjan1112 het volgende:
Nieuwsuur nog niet, is dat opgenomen ofzo ?
Jij deedquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neger, dit is de huillach:
[ afbeelding ]
Kun je niet zo veel over zeggen... als je net bovenaan de trap staat terwijl je onwel word, kan het er soms raar uitzien.. terwijl er niets vreemds is...quote:
Mijn punt was dat ik er van opkeek dat schijnbaar iedere user haar kent behalve ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij deed
Dat is de vrij neerbuigende. Wat was je punt
Dat zou voor mij dan juist een reden zijn me er niet in te mengen. Vreemd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mijn punt was dat ik er van opkeek dat schijnbaar iedere user haar kent behalve ik.
Dan slinger je Google even aan in plaats van hier domme vragen te stellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grap? Nog nooit van haar gehoord.
Dan mag je inderdaad geen vragen meer stellen schijnbaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dan juist een reden zijn me er niet in te mengen. Vreemd.
Neen.quote:
Vragen staat vrij. Nu weer on-topic aub.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan slinger je Google even aan in plaats van hier domme vragen te stellen.
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:33:25Het is nu openbaar: #ElsBorst overleden. Mijn moeder trof haar dood aan vanavond, ik sprak haar als een van de laatsten zaterdag. reageer retweet
Als jij dan voortaan zonder neerbuigende smileys je oprechte vragen stelt, komen we een stuk verder.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vragen staat vrij. Nu weer on-topic aub.
Nee hoor.quote:
En zijn moeder heeft dus de politie gebeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:33:25Het is nu openbaar: #ElsBorst overleden. Mijn moeder trof haar dood aan vanavond, ik sprak haar als een van de laatsten zaterdag. reageer retweet
Die laatste zin ook. Even populair doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Bij de mijne wel politie maar dat was dan inderdaad ook geen natuurlijke dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bij mijn vader is alleen een arts langs gekomen.
Als het echt waar is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En zijn moeder heeft dus de politie gebeld.
Echt hequote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die laatste zin ook. Even populair doen.
Best wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je het politiek met haar oneens bent, komt die uitschakeling wel een jaar of 20 te laat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef JeMoeder het volgende:
Overleden? Dit klinkt als uitgeschakeld, waarom komen anders de mensen in witte pakken langs?
Het kan om allerlei redenen zijn natuurlijk. Blijft raar dat er een volledig rechercheteam sporenonderzoek gaat doen. Dat gebeurt niet zomaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het politiek met haar oneens bent, komt die uitschakeling wel een jaar of 20 te laat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij de mijne wel politie maar dat was dan inderdaad ook geen natuurlijke dood.
Weet de politie ook dat ze hem even moeten verhoren, en vooral zijn moeder.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel smakeloos.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik wel als de fractievoorzitter van D66 Gelderland het meldt.
www.michielscheffer.nl
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het kan om allerlei redenen zijn natuurlijk. Blijft raar dat er een volledig rechercheteam sporenonderzoek gaat doen. Dat gebeurt niet zomaar.
Alleen rokers natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ze lag naast de auto in de garage ? Je pleurt niet zomaar dood neer, als je net thuis komt
Hartstilstand, het kan wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ze lag naast de auto in de garage ? Je pleurt niet zomaar dood neer, als je net thuis komt
Nee, gebeurt nooit natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Mooie doodquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef quo_ het volgende:
Gezegende leeftijd en mooie dood. Je zou het iederen toewensen om helder van geest en gezond 82 te worden om dan in één keer voorgoed gestrekt te gaan.
Wel jammer dat ze zelf niet heeft kunnen "genieten" van de sterk achteruit gekachelde zorg voor onze bejaarden, ze heeft er immers dapper aan meegewerkt om het systeem te laten degraderen tot wat het nu is.
Wie zegt dat ze thuiskwam..?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Dat moet uiteraard wel een misdrijf zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Gast....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Of ze had er 24 uur gestaan en hield het niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze thuiskwam..?
Misschien wou ze wel weg omdat ze zich niet goed voelde..
Als ze eerder was "neergepleurd" was het een auto-ongeluk geworden. Als ze iets later was "neergepleurd", was ze thuis overleden. Als ze nog iets later was "neergepleurd" was ze in haar slaap overleden.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nee inderdaad je hart kan niet ineens stoppen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nee als je een hartaanval, beroerte etc. krijgt haal je eerst de boodschappen uit de auto, ruimt ze op, en gaat netjes in de stoel liggen of in bed om te sterven.quote:
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.15 uur.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Als je 81 ben, is dat niet zo raar hoor. Mijn oma pleurde gewoon op straat neer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
En niet vergeten tanden te poetsen voor het geval iemand nog mond-op-mond bij je wil doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee als je een hartaanval, beroerte etc. krijgt haal je eerst de boodschappen uit de auto, ruimt ze op, en gaat netjes in de stoel liggen of in bed om te sterven.
Dat bepaalde mensen niet voor in de rij stonden toen er logica uitgedeeld werd denk ik?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze eerder was "neergepleurd" was het een auto-ongeluk geworden. Als ze iets later was "neergepleurd", was ze thuis overleden. Als ze nog iets later was "neergepleurd" was ze in haar slaap overleden.
Wat is nu het probleem?
Zou ze klem hebben gezeten..? (speculeer speculeer....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.45 uur.twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Gast, stop nu met dom lullen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dat is wel bijna altijd zo, op de een of andere manier doen mensen dat zo, nog ff 5 minuten door en dan mag ik pas dood gaan.
Niet? Dat overkwam een vriend van mij zelfs op z'n 38ste..... dat kan gewoon.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.45 uur.twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Mijn opa is gestorven achter het stuur toen hij de auto parkeerde.....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Dit soort aandachtshoeren kan de partij missen als kiespijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!
Nee daar is heel FOK nu onderzoek naar aan het doen...quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Toch verdachte omstandigheden volgens Nieuwsuur.
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit soort aandachtshoeren kan de partij missen als kiespijn.
Ja, dat zal het vast zijn.... of hij weet hoe ze erbij lag toen z'n moeder haar vond natuurlijk....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar nee... want stel....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Dan kan die zinloze discussie over zomaar dood neervallen stoppen..
Dat zou fijn zijn ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Dan kan die zinloze discussie over zomaar dood neervallen stoppen..
Mjah, verschrikkelijk schertsfiguur. Wat een schertsvertoning. Harde plasser vanwege een nietsbetekenend feit.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'
Hij heeft het zelf over een puzzel. Met andere woorden: Hij wil weten wat er gebeurd is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'
twitter:ncilla twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:55:24Dutch former minister of health Els Borst (81) dies under "suspicious circumstances"….. wuuuuuut… reageer retweet
of els heeft hem belangrijke informatie gegeven, en wil zeker weten dat ze dit niet ook aan een ander heeft verteld.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast zijn.... of hij weet hoe ze erbij lag toen z'n moeder haar vond natuurlijk....
Of je denkt iets dieper na voor je met zulke beschuldigingen komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mjah, verschrikkelijk schertsfiguur. Wat een schertsvertoning. Harde plasser vanwege een nietsbetekenend feit.
Moet hij daarvoor weten met wie ze een babbeltje heeft gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf over een puzzel. Met andere woorden: Hij wil weten wat er gebeurd is.
Dat hij het vraagt is niet onlogisch. Ik denk dat hij niet zo zeer wil weten met wie ze gesproken heeft, maar wanneer ze dat deed.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet hij daarvoor weten met wie ze een babbeltje heeft gemaakt.
Ja, dat is echt een vreemde vraag... wie heeft het slachtoffer nog gesproken na tijdstip X, hoor je nooit als er sprake is van verdachte omstandigheden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet hij daarvoor weten met wie ze een babbeltje heeft gemaakt.
een vader van mijn beste vriend overleed terwijl hij zijn sokken aan wou trekken. Tussen de linker en rechter sok overleed hij aan een hartstilstand. Dus ja je kan er zo bij neer pleurenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Wel door de politie.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een vreemde vraag... wie heeft het slachtoffer nog gesproken na tijdstip X, hoor je nooit als er sprake is van verdachte omstandigheden.
Overlijden met 1 sok aan. Kan toch niet mensen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vader van mijn beste vriend overleed terwijl hij zijn sokken aan wou trekken. Tussen de linker en rechter sok overleed hij aan een hartstilstand. Dus ja je kan er zo bij neer pleuren
Niet haten op Ancilla.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ncilla twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:55:24Dutch former minister of health Els Borst (81) dies under "suspicious circumstances"….. wuuuuuut… reageer retweet
Aandachtshoer.
Of hij wil gewoon weten of hij een verdachte is in het onderzoek.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een ideaal moment voor een roofoverval, wanneer iemand net de garage binnenkomt rijden. Buitenhek staat wellicht open en garage geeft vaak toegang tot het huis zelf.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:04 schreef Leandra het volgende:
Als ze zaterdag al is overleden en daar 2 dagen gelegen heeft, dan zal ze er niet heel prettig uitgezien hebben (zeker niet gezien de ligging) zelfs als het een natuurlijke dood was, als ze maandagmiddag nog iemand gesproken heeft en ze zag er toegetakeld uit dan zal dat er eerder op wijzen dat er sprake was van een misdrijf.
Ligt eraan waar je die sok hebt zitten.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Overlijden met 1 sok aan. Kan toch niet mensen.
Zo groot was het buitenhek niet, daar kom je toch wel langs....quote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een ideaal moment voor een roofoverval, wanneer iemand net de garage binnenkomt rijden. Buitenhek staat wellicht open en garage geeft vaak toegang tot het huis zelf.
(Ik speculeer even fijn mee.)
Ik gok op dat de auto is gaan rollen...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een ideaal moment voor een roofoverval, wanneer iemand net de garage binnenkomt rijden. Buitenhek staat wellicht open en garage geeft vaak toegang tot het huis zelf.
(Ik speculeer even fijn mee.)
Ex-baas van een vriend van mij is ook door zijn auto vermoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik gok op dat de auto is gaan rollen...
Pooltje..?
Dat is een doodsbedreiging. 😎quote:
Ja het kan raar gaan...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ex-baas van een vriend van mij is ook door zijn auto vermoord.
Parkeert zijn auto op een parkeerplaats tussen twee andere auto's in. Hij vergeet zijn auto op de handrem te zetten en de auto begint vooruit te rollen (lichte helling). Net na het uitstappen merkt hij pas op dat zijn auto langzaam rolt en hij wil terug de auto in om de handrem aan te trekken.
Helaas voor hem rolde zijn auto tegen die van de buurman aan terwijl zijn nek tussen het dak en portier zat en is zo gestikt.
#RIP#FinalDestination
Op je 81ste ?quote:
Of gewoon heel simpel een val gemaakt in huis en verkeerd terecht gekomen.quote:
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden levenquote:
Iets dat mede dankzij Els Borst een mogelijkheid is geworden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden leven
Ik schrok 20 jaar geleden al van hoe ze eruit zag.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Sloggi het volgende:
Ik schrok al een beetje toen ik zag hoe ze er zaterdag uit zag.
Als je zolang wacht, dan zou ik dat laatste stukje ook nog wel redden...quote:
Klopt, maar Els Borst zal legio andere mogelijkheden hebben gehad als ze dat gewild hadquote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden leven
Dat is zo.. maar dit is geen weggestopt oudje die niets meer kon natuurlijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Veeg me op...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Je toetsenbord is stuk; de 'g' doet het niet.
Alfabetisch gezien Buma, maar die is niet van D66.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gisteren Bakker, vandaag Borst. Wie is het morgen?
En dat iedereen dezelfde ziektekosten betaald...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Triest als ze een niet-natuurlijke dood is gestorven... ze zal altijd degene zijn die het mogelijk heeft gemaakt voor mensen om op een waardige manier uit het leven te stappen
Terlouw is er nog tochquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alfabetisch gezien Buma, maar die is niet van D66.
Nee, niet Terlouw, ik wil het niet hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Terlouw is er nog tochDie schreef wel coole boeken
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gisteren Bakker, vandaag Borst. Wie is het morgen?
Even de pimpampet aangeslingerd, maar ik heb er zo snel geen naam bijquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alfabetisch gezien Buma, maar die is niet van D66.
Wat dacht je van Pechtoldquote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Even de pimpampet aangeslingerd, maar ik heb er zo snel geen naam bij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:
Alfabetisch gezien volgen Bob van den Bos en LJ Brinkhorst.
Je vergeet Fokker Boriszquote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:
Alfabetisch gezien volgen Bob van den Bos en LJ Brinkhorst.
Ja dat hoorde ik nu ook net voor het eerst, wat raar zegquote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
Net voorstukje bij Journaal "Verdachte omstandigheden" volgens politie.
Zegt nog steeds niets. Als je dood bij de trap ligt, kan dit ook al verdacht zijn en wordt het huis hermetisch afgesloten. Afwachten dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
In huis overvallen door stoere boys die graag bejaarden overvallen? Ik noem maar iets.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik nu ook net voor het eerst, wat raar zeg
Hier word er over bloed bij haar hoofd gesproken..quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
Ik neem aan dat er al wat sporenonderzoek is gedaan in de tussentijd en dat ze al bepaalde dingen hebben uitgesloten, we horen het zo wel....of later.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zegt nog steeds niets. Als je dood bij de trap ligt, kan dit ook al verdacht zijn en wordt het huis hermetisch afgesloten. Afwachten dus.
Dat doen ze speciaal voor ons... zodat dit topic nog een paar delen nodig heeft....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef trovey het volgende:
Dus volgens het Journaal :alles kan, ja, dat is journalistiek.
Je zou het zeggen hè?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor ons... zodat dit topic nog een paar delen nodig heeft....
Borst was ook niet zomaar een politicaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:14 schreef arjan1112 het volgende:
Kan me eigenlijk niet voor de geest halen hoe dit bij de vorige overleden politicus ging.
Hoe ging dit bij Hans v Mierlo dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Borst was ook niet zomaar een politica
Die ging ook dood.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe ging dit bij Hans v Mierlo dan?
Ze heeft een bijzondere track record voor een minister en is voor D66 ook wel een van de beeldbepalende en sturende personen geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
Vind haar niet zo bijzonder. Zie gewoon geen verschil met bv. Ien Dales.
Hans van MIerlo was al een tijd behoorlijk ziek dus degenen die hem echt kenden zagen het wel aankomen. Hier komt het voor iedereen echt onverwacht uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe ging dit bij Hans v Mierlo dan?
En ze was met 66 ook nog lijsttrekker voor D66.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat ze minister was gewoon en voor de camera's stond bij de NOS 20 jaar geleden bijna, tering zeg.
En dat.quote:
*PROEST*quote:
Daar klopt geen hol van; Hans Hoogervorst heeft de zorgverzekeringwet ingevoerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze heeft een bijzondere track record voor een minister en is voor D66 ook wel een van de beeldbepalende en sturende personen geweest.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ng-en-euthanasie-wet
[..]
Hans van MIerlo was al een tijd behoorlijk ziek dus degenen die hem echt kenden zagen het wel aankomen. Hier komt het voor iedereen echt onverwacht uit de lucht vallen.
Ja, want het kabinet/minister die een maatregel invoert heeft hem ook altijd ontwikkeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Daar klopt geen hol van; Hans Hoogervorst heeft de zorgverzekeringwet ingevoerd.
Euthanasie is door Lubbers 3 ingevoerd, D66 deed toen niet mee.
Jij praat ook gewoon altijd over hetzelfde hè..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
Verder is het natuurlijk helemaal verkeerd dat je 16 moest zijn om drank of sigaretten te kopen
Dat was daarvoor dus 5
Kijk waar we nu zijn 18 jaar.. over een jaar of 7 is het dus gewoon 25 voor drank en is roken verboden.
Kom er wel vaak op terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij praat ook gewoon altijd over hetzelfde hè..
Lubbers III kwam niet verder dan een soort halfbakken gedoogbeleid. Onder Borst is het geregeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Daar klopt geen hol van; Hans Hoogervorst heeft de zorgverzekeringwet ingevoerd.
Euthanasie is door Lubbers 3 ingevoerd, D66 deed toen niet mee.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom er wel vaak op terug.
Eigenlijk is het begonnen in 1985 toen de tabakswet werd ingevoerd. Els Borst is alleen maar verder gegaan op die weg, en de ministers na haar ook, maar ik ben daar wel tegen. Maar goed voor 1994 kon je dus op je 7de sigaretten gaan kopen voor je moeder en zelf bier kopen en opdrinken op je 11de. Dat waren gewoon betere tijden.
Dat is dan wel weer een minpuntje want het huidige zorgstelsel is een monster.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:31 schreef Hexagon het volgende:
Verder heeft Borst aan de basis gestaan van die wet die Hoogervorst uiteindelijk afmaakte.
Ik verwacht niet dat ze dat voorzien had, maar regeren is tegenwoordig vaker iets anders dan vooruitzien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een minpuntje want het huidige zorgstelsel is een monster.
Dat klopt, ik neem het dan ook vooral Hoogervorst kwalijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze dat voorzien had, maar regeren is tegenwoordig vaker iets anders dan vooruitzien.
Hoogervorst heeft die wet eigenhandig verneukt. Els Borst was er dan juist weer goed mee bezig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klopt, ik neem het dan ook vooral Hoogervorst kwalijk.
amenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een minpuntje want het huidige zorgstelsel is een monster.
Jij lult ook maar wat hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom er wel vaak op terug.
Eigenlijk is het begonnen in 1985 toen de tabakswet werd ingevoerd. Els Borst is alleen maar verder gegaan op die weg, en de ministers na haar ook, maar ik ben daar wel tegen. Maar goed voor 1994 kon je dus op je 7de sigaretten gaan kopen voor je moeder en zelf bier kopen en opdrinken op je 11de. Dat waren gewoon betere tijden.
Toen was ze ook al oud en grijs...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik schrok.
Ook al dat ze al 81 jaar was. Ik hoor Hans van Mierlo nog zeggen, dat hij zou worden opgevolgd door dit meisje.
Ien Dales stierf toen ze nog minister was toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
Vind haar niet zo bijzonder. Zie gewoon geen verschil met bv. Ien Dales.
En ze was voor zelfdoding, jij zo te zien ook. Toch nog een overeenkomst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:20 schreef arjan1112 het volgende:
Al die dingen die Borst heeft bereikt, daar ben ik tegen. Ze was tegen roken, alcohol drinken en vet eten. Die 3 dingen ben ik juist voor.
http://nos.nl/artikel/609215-onderzoek-woning-borst-afgerond.htmlquote:Onderzoek woning Borst afgerond
dinsdag 11 feb 2014, 07:04 (Update: 11-02-14, 08:50)
Els Borst
Els BorstANP
De politie is in Bilthoven tot 04.00 uur bezig geweest met het onderzoek naar de doodsoorzaak van minister van Staat en oud-politica Els Borst. Waarschijnlijk wordt later vanochtend meer bekend over de omstandigheden rond haar overlijden. De politie gaat vooralsnog niet uit van een misdrijf.
De D66-politica en oud-minister van Volksgezondheid werd gisteravond dood aangetroffen door een vriendin. Die vond haar in de garage van Borsts woning in Bilthoven. Zij belde daarna 112.
Minutieus
De forensisch arts die samen met de politie kort na de melding ter plaatse kwam, kon niet meteen een natuurlijke dood vaststellen, zegt woordvoerder Thomas Aling van de politie.
"Dat houdt in dat een onderzoek wordt gestart", legt Aling uit. "Forensische opsporingsexperts gaan dan eerst de omgeving waar het lichaam is gevonden minutieus na. Daarna wordt het lichaam nader onderzocht." Het onderzoek duurde tot diep in de nacht, waarna het lichaam van Borst is weggehaald.
Vooralsnog is het onderzoek afgerond, maar de woning van Borst is wel nog afgezet door de politie. Wellicht is later vanochtend meer onderzoek noodzakelijk.
Verdachte omstandigheden
In eerdere berichtgeving werd gemeld dat het lichaam onder verdachte omstandigheden is gevonden. Volgens Aling is "dat er door de media ingeslopen". Het komt vaker voor dat zo'n uitgebreid onderzoek wordt opgestart als iemand overlijdt. "Als het onduidelijk is wat de doodsoorzaak is, dan moet je alle sporen veilig stellen", aldus Aling.
De politie kan nog niet zeggen of Borst een natuurlijke dood is gestorven of is overleden aan de gevolgen van een ongeluk of een misdrijf. "Voor dat laatste zijn vooralsnog geen aanwijzingen gevonden", zegt Aling.
De media blaast het weer zo op. Als dit Jan van om de hoek was had dit het nieuws niet gehaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:41 schreef Ajaxfan het volgende:
In wat voor kringen begaf zij zich dat er überhaupt aan een misdrijf gedacht moet worden of gaat het meer om een inbreker dan ofzo?
Het zal niet zozeer om haar kringen maar meer om de plek en/of de wijze waarop ze gevonden is gaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:41 schreef Ajaxfan het volgende:
In wat voor kringen begaf zij zich dat er überhaupt aan een misdrijf gedacht moet worden of gaat het meer om een inbreker dan ofzo?
Wat niet betekent dat het onderzoek minder zou zijn....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De media blaast het weer zo op. Als dit Jan van om de hoek was had dit het nieuws niet gehaald.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat het onderzoek minder zou zijn....
Als men uitgaat van een natuurlijke dood komt er echt geen forensisch team opdraven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Maar om meteen zo dramatisch te koppen met dat er sprake zou kunnen zijn van een misdrijf...
Nee, ze weten het niet, en moeten het uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Als men uitgaat van een natuurlijkedood komt er echt geen forensisch team opdraven.
Die kop is dus volledig terrecht.
Wauw allereerst ljkt me zwaar klote als zoiets voorvalt met een vriend, maare je vriend zeg jij was 31he...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ze weten het niet, en moeten het uitzoeken.
Luister, ik heb het zelf meegemaakt. Tien jaar geleden overleed een vriend van ons plotseling in ons huis. Ik vond hem dood op bed. 31 Jaar oud. We hadden een feestje.
We moesten mee naar het politiebureau en werden gehoord, hele huis afgezet en sporenonderzoek gedaan. En uiteindelijk nog sectie op zijn lichaam. Hij bleek een hartstilstand te hebben gehad, maar de politie zegt alle opties open te houden tot ze zekerheid hebben.
En ik werk in de zorg, en meestal sterven mensen duidelijk een natuurlijke dood, maar ook meegemaakt dat een vrouw dood werd gevonden tegen het nachtkastje aangevallen, hoop bloed, en dat de politie ook kwam en er sporenonderzoek werd gedaan. Was in een verzorgingshuis.
Ze weten het niet zeker, en willen dan alles uitsluiten. Een 85-jarige die dood in bed wordt gevonden is toch minder verdacht.
In de garage?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:47 schreef Elan het volgende:
Ik hou het op zelfmoord. Las dat ze ernstig ziek was ook?
En als ze gevallen is, zich in haar val ergens aan gestoten heeft en er daarom een plas bloed ligt dan kun je al snel uitsluiten dat er een andere oorzaak zou kunnen zijn? Dat weet je dan zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw allereerst ljkt me zwaar klote als zoiets voorvalt met een vriend, maare je vriend zeg jij was 31he...
Das toch wel andere koek als een vrouw van 81 die bovendien al ziek was .Vraag me sowieso af hoe iemand een natuurlijke dood kan hebben in een garage.... maar misschien is. ze inderdaad wel gevallen maar dan vraag je je wel af waarom ze tot diep in de nacht bezig zijn geweest met sporenonderzoek... zou dan snel duidelijk zijn toch?
De omstreden huisarts Tromp pleegde zelfmoord door zichzelf te verhangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de garage?
We hebben het over een arts (en voormalig ziekenhuisdirecteur), als er iemand is die makkelijk aan een dodelijke cocktail had kunnen komen dan was zij het wel.
Gisteren die oud- partijleider gehoord?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de garage?
We hebben het over een arts (en voormalig ziekenhuisdirecteur), als er iemand is die makkelijk aan een dodelijke cocktail had kunnen komen dan was zij het wel.
Ik had het laatste stuk van het bericht verkeerd opgevat. Dit is dus inderdaad standaardprotocol bij 'vreemde' overlijdensplekken. Wel goed omdat je beter het zekere voor het onzekere kan nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal niet zozeer om haar kringen maar meer om de plek en/of de wijze waarop ze gevonden is gaan.
Daarbij is de gemiddelde zelfstandig wonende bejaarde (zeker in een riante woning aan de bosrand) natuurlijk al snel een potentieel doelwit van kwaadwillenden.
Ik heb gehoord dat het vaak ook aan de arts ligt die dus de dood vaststelt. Sommige artsen zullen veel sneller twijfels hebben en de politie bellen. Ik heb twijfels of ze het protocol allemaal opvolgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is standaardprotocol inderdaad maar niet enkel op "vreemde" overlijdensplekken.
Man en ik hebben mijn schoonmoeder ook dood gevonden in haar woonkamer wat later een acute hartstilstand bleek, ze was 83.
We belden meteen eerst de huisarts die direct kwam maar die had ook meteen de politie gebeld, is protocol.
We mochten niets aanraken tot de recherche ter plaatse was, er is sporenonderzoek gedaan en al.
Hele akelige gewaarwording, al die mannen in dat huisje terwijl zij daar op de grond lag maar ze doen dit inderdaad om een misdrijf uit te sluiten. Pas na het afronden van het rechercheonderzoek mocht de begrafenisondernemer zijn werk doen.
Uiteraard, Els Borst is van een wat ander kaliber dan Jan van om hoek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De media blaast het weer zo op. Als dit Jan van om de hoek was had dit het nieuws niet gehaald.
Ach, "Oud dametje dood gevonden. Omstandigheden verdacht" haalt het nieuws ook wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard, Els Borst is van een wat ander kaliber dan Jan van om hoek.
Meestal ben je dan juist de verdachtequote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
quote:Lichaam Borst naar NFI
De politie is nog steeds bezig met het onderzoek naar de doodsoorzaak van oud-minister van Volksgezondheid Els Borst. Het lichaam van de overleden D66-politica wordt overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag.
Daar vindt vanmiddag sectie plaats. Zo wil de politie meer duidelijkheid krijgen over de doodsoorzaak.
De politie zegt dat er sprake is van "een niet-natuurlijk overlijden". Volgens politiewoordvoerder Thomas Aling gaat het of om een ongeval of om een misdrijf.
De D66-politica werd gisteren rond 18.45 uur in de garage van haar woning in Bilthoven gevonden door een vriendin. De politie startte een onderzoek omdat een forensisch arts niet meteen een verklaring van een natuurlijke dood kon afgeven.
Tot 04.00 uur vannacht hebben rechercheurs sporen veiliggesteld. Vanochtend werd het onderzoek rond de woning van Borst deels afgerond. De politie laat in een persbericht weten dat forensische rechercheurs nog naar sporen zoeken bij de woning.
Theo blijft een dikke baas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier nog leuk relletje van tien jaar terug
http://www.theovangogh.nl/metro_19.html
natuurlijk kan dat, maar dat moeten ze wel vastellen - vandaar onderzoekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef svann het volgende:
Jee, wat een gedoe.
Kan ze niet gewoon een of andere toeval hebben gekregen?
dat zou dan toch een natuurlijke doodsoorzaak zijn? En die lijkt mij toch uitgesloten te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef svann het volgende:
Jee, wat een gedoe.
Volgens mij is ze gevonden in de garage met een hoofdwond.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:12 schreef Elan het volgende:
Als ze zelf gevallen was dan was dat inmiddels toch wel duidelijk nu?
Theo !! Borst vergelijken met Florrie Rost van Tonningen dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hier nog leuk relletje van tien jaar terug
http://www.theovangogh.nl/metro_19.html
Originele garp...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef xzaz het volgende:
Ach ja, misschien heeft ze gebruik gemaakt van haar eigen wetten.
Yep dat kan, en dat ze toen is gevallen en met het hoofd ergens tegenaan is gekomen...probleem is wel dat ze dat even moeten bekijken of dat zo is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:54 schreef svann het volgende:
Jee, wat een gedoe.
Waar heb je het over...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:26 schreef mikerw het volgende:
en liet vele mensen die zorg nodig hadden keihard stikken
Pim Fortuyn napraten gok ik, die vergeleek haar met Saddam Hoessein.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |