slechte grapquote:
Grap? Nog nooit van haar gehoord.quote:
Je hebt ook zoiets als Google ofzo.quote:
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Een of andere D66 volksverlakker.quote:
Suicide by cops dus. Overduidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.
Er staat wel een bordje van een DOODlopende straat hihi.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Als je die foto bekijkt lijkt het me niet echt een standaard onderzoek van een natuurlijke dood...
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grap? Nog nooit van haar gehoord.
Waar laat ik blijken "trots te zijn op mijn ontwetendheid" dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.
Als je jong bent reken ik het je overigens helemaal niet aan dat je het niet weet, maar wel dat je dat blijkbaar zelf vrij indrukwekkend vindt.
Els Borst wilde de (fictieve) pil van Drion legaliseren, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Ja, de NOS heeft net ook de alert uitgestuurd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef remlof het volgende:
Teletekst meldt het ook nu, pagina 114.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Welke droeftoeter heeft de wikipedia al aangepast?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Els_Borst
-edit-
ah al weggehaald zie ik
Dat mensen er zo snel bij zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Welke droeftoeter heeft de wikipedia al aangepast?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Els_Borst
-edit-
ah al weggehaald zie ik
Goed, ik geef je een kans. Was de huillach vanwege de zogenaamde onbekendheid van Els Borst of vanwege jouw onwetendheid?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar laat ik blijken "trots te zijn op mijn ontwetendheid" dan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Suicide by cops dus. Overduidelijk.
Welke huillach?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, ik geef je een kans. Was de huillach vanwege de zogenaamde onbekendheid van Els Borst of vanwege jouw onwetendheid?
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.quote:
Neger, dit is de huillach:quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.
On-topic: Er zijn nu nog zes ministers van staat over.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neger, dit is de huillach:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |