Er staat in ieder geval veel politie en recherche rond haar woning:twitter:jwnavis twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:51:10Els Borst is overleden, bevestigen bronnen aan de Telegraaf. reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:43:14Politie heeft gebied rond woning oud minister Els Borst afgesloten. Recherche doet onderzoek. http://t.co/PTCPOqdlmH reageer retweet
twitter:_MikeMuller twitterde op maandag 10-02-2014 om 21:41:38BREAKING: Veel politie en mannen in witte pakken bij woning oud-minister Els Borst. Persalarm: lichaam dode vrouw aangetroffen. reageer retweet
quote:De indentiteit van de vrouw is nog niet bekend.
Bij zelfmoord komt er ook altijd politie langs.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Moet er nu zodra er iemand overlijd politie langskomen ?
Is ze vermoord dan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Is ze vermoord dan?
Misschien een roofoverval op haar villa?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Is ze vermoord dan?
Ik was het al aan het terugveranderen maar iemand was me te snel af.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
Welke droeftoeter heeft de wikipedia al aangepast?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Els_Borst
"Indentiteit" zelfsquote:Op maandag 10 februari 2014 22:09 schreef marcodej het volgende:
Nu.nl meldt dat er een dode vrouw bij de woning van Borst is gevonden, en dat de identiteit nog niet bekend is.
Komt altijd langs.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is dat voor gezeik ?
Is ze vermoord dan?
Is dat zo? Ik dacht dat een dokter altijd langs kwam om de dood vast te stellen.quote:
Krijgen doorgaans als eerste de melding en moeten een misdrijf uitsluiten. Wat zou het alternatief zijn? Meteen weghalen?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Toen mijn vader was overleden kwam de politie ook ja, klopt.
Maar vraag me af waarom
Dan komen de mannen in witte pakken meestal niet langs.quote:
Een dokter kan dat toch doen ?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krijgen doorgaans als eerste de melding en moeten een misdrijf uitsluiten. Wat zou het alternatief zijn? Meteen weghalen?
"Het is volbracht."quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dan komen de mannen in witte pakken meestal niet langs.
Maar als het waar is dan hoop ik dat ze een beetje vredig heen is kunnen gaan. Dat heeft ze wel verdiend na al het onnodig lijden dat ze voorkomen heeft.
Sterkte man.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Toen mijn vader was overleden kwam de politie ook ja, klopt.
Maar vraag me af waarom
Het kan natuurlijk zijn dat ze alleen woonde en dat familie of vrienden de politie hebben gewaarschuwd toen ze doorhadden dat er iets niet in de haak was.quote:
Een ietwat onhandige uitspraak waar ze haar excuses voor heeft aangeboden. Nauwelijks noemenswaardig in het grote geheel bezien.quote:
nee en dat was in 2007quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sterkte man.
Ook in witte pakken?
twitter:jwnavis twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:18:46Politiewoordvoerder bevestigt aan @chrisververs dat dode in Bilthoven inderdaad Els Borst is. Ze werd 81 jaar, was za nog op congres D66 reageer retweet
waar ligt het huis danquote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Leandra het volgende:
Gezien de ligging van het huis kan ik me voorstellen dat ze iets als een roofoverval ook niet uitsluiten....
Plasterk is belangrijker.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef remlof het volgende:
Nu is het wachten op het melden in Nieuwsuur.
Dat was toch gewoon toeval.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een ietwat onhandige uitspraak waar ze haar excuses voor heeft aangeboden. Nauwelijks noemenswaardig in het grote geheel bezien.
slechte grapquote:
Grap? Nog nooit van haar gehoord.quote:
Je hebt ook zoiets als Google ofzo.quote:
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Een of andere D66 volksverlakker.quote:
Suicide by cops dus. Overduidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.
Er staat wel een bordje van een DOODlopende straat hihi.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Als je die foto bekijkt lijkt het me niet echt een standaard onderzoek van een natuurlijke dood...
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grap? Nog nooit van haar gehoord.
Waar laat ik blijken "trots te zijn op mijn ontwetendheid" dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.
Als je jong bent reken ik het je overigens helemaal niet aan dat je het niet weet, maar wel dat je dat blijkbaar zelf vrij indrukwekkend vindt.
Els Borst wilde de (fictieve) pil van Drion legaliseren, ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Ja, de NOS heeft net ook de alert uitgestuurd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef remlof het volgende:
Teletekst meldt het ook nu, pagina 114.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
-edit-
ah al weggehaald zie ik
Dat mensen er zo snel bij zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
-edit-
ah al weggehaald zie ik
Goed, ik geef je een kans. Was de huillach vanwege de zogenaamde onbekendheid van Els Borst of vanwege jouw onwetendheid?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waar laat ik blijken "trots te zijn op mijn ontwetendheid" dan?
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Suicide by cops dus. Overduidelijk.
Welke huillach?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, ik geef je een kans. Was de huillach vanwege de zogenaamde onbekendheid van Els Borst of vanwege jouw onwetendheid?
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.quote:
Neger, dit is de huillach:quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.
On-topic: Er zijn nu nog zes ministers van staat over.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neger, dit is de huillach:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |