Sterkte man.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Toen mijn vader was overleden kwam de politie ook ja, klopt.
Maar vraag me af waarom
Het kan natuurlijk zijn dat ze alleen woonde en dat familie of vrienden de politie hebben gewaarschuwd toen ze doorhadden dat er iets niet in de haak was.quote:
Een ietwat onhandige uitspraak waar ze haar excuses voor heeft aangeboden. Nauwelijks noemenswaardig in het grote geheel bezien.quote:
nee en dat was in 2007quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Sterkte man.
Ook in witte pakken?
twitter:jwnavis twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:18:46Politiewoordvoerder bevestigt aan @chrisververs dat dode in Bilthoven inderdaad Els Borst is. Ze werd 81 jaar, was za nog op congres D66 reageer retweet
waar ligt het huis danquote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef Leandra het volgende:
Gezien de ligging van het huis kan ik me voorstellen dat ze iets als een roofoverval ook niet uitsluiten....
Plasterk is belangrijker.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef remlof het volgende:
Nu is het wachten op het melden in Nieuwsuur.
Dat was toch gewoon toeval.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Een ietwat onhandige uitspraak waar ze haar excuses voor heeft aangeboden. Nauwelijks noemenswaardig in het grote geheel bezien.
slechte grapquote:
Grap? Nog nooit van haar gehoord.quote:
Je hebt ook zoiets als Google ofzo.quote:
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
zij was toch ook altijd voorstander van zelfstandig je leven mogen beëindigen?
Een of andere D66 volksverlakker.quote:
Suicide by cops dus. Overduidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit zou licht garpig zijn als ze zichzelf van kant had gemaakt maar dat is volstrekt onduidelijk. Bovendien was ze voor hulp bij zelfdoding door artsen. Daar komt meestal geen politie aan pas.
Er staat wel een bordje van een DOODlopende straat hihi.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Als je die foto bekijkt lijkt het me niet echt een standaard onderzoek van een natuurlijke dood...
Een slecht teken voor de samenleving wanneer mensen trots lijken te zijn op hun onwetendheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grap? Nog nooit van haar gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |