Echt hequote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die laatste zin ook. Even populair doen.
Best wel ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als je het politiek met haar oneens bent, komt die uitschakeling wel een jaar of 20 te laat.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef JeMoeder het volgende:
Overleden? Dit klinkt als uitgeschakeld, waarom komen anders de mensen in witte pakken langs?
Het kan om allerlei redenen zijn natuurlijk. Blijft raar dat er een volledig rechercheteam sporenonderzoek gaat doen. Dat gebeurt niet zomaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het politiek met haar oneens bent, komt die uitschakeling wel een jaar of 20 te laat.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij de mijne wel politie maar dat was dan inderdaad ook geen natuurlijke dood.
Weet de politie ook dat ze hem even moeten verhoren, en vooral zijn moeder.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel smakeloos.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik wel als de fractievoorzitter van D66 Gelderland het meldt.
www.michielscheffer.nl
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het kan om allerlei redenen zijn natuurlijk. Blijft raar dat er een volledig rechercheteam sporenonderzoek gaat doen. Dat gebeurt niet zomaar.
Alleen rokers natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ze lag naast de auto in de garage ? Je pleurt niet zomaar dood neer, als je net thuis komt
Hartstilstand, het kan wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ze lag naast de auto in de garage ? Je pleurt niet zomaar dood neer, als je net thuis komt
Nee, gebeurt nooit natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Mooie doodquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef quo_ het volgende:
Gezegende leeftijd en mooie dood. Je zou het iederen toewensen om helder van geest en gezond 82 te worden om dan in één keer voorgoed gestrekt te gaan.
Wel jammer dat ze zelf niet heeft kunnen "genieten" van de sterk achteruit gekachelde zorg voor onze bejaarden, ze heeft er immers dapper aan meegewerkt om het systeem te laten degraderen tot wat het nu is.
Wie zegt dat ze thuiskwam..?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Dat moet uiteraard wel een misdrijf zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Gast....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Of ze had er 24 uur gestaan en hield het niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze thuiskwam..?
Misschien wou ze wel weg omdat ze zich niet goed voelde..
Als ze eerder was "neergepleurd" was het een auto-ongeluk geworden. Als ze iets later was "neergepleurd", was ze thuis overleden. Als ze nog iets later was "neergepleurd" was ze in haar slaap overleden.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nee inderdaad je hart kan niet ineens stoppen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Nee als je een hartaanval, beroerte etc. krijgt haal je eerst de boodschappen uit de auto, ruimt ze op, en gaat netjes in de stoel liggen of in bed om te sterven.quote:
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.15 uur.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Als je 81 ben, is dat niet zo raar hoor. Mijn oma pleurde gewoon op straat neer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
En niet vergeten tanden te poetsen voor het geval iemand nog mond-op-mond bij je wil doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee als je een hartaanval, beroerte etc. krijgt haal je eerst de boodschappen uit de auto, ruimt ze op, en gaat netjes in de stoel liggen of in bed om te sterven.
Dat bepaalde mensen niet voor in de rij stonden toen er logica uitgedeeld werd denk ik?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze eerder was "neergepleurd" was het een auto-ongeluk geworden. Als ze iets later was "neergepleurd", was ze thuis overleden. Als ze nog iets later was "neergepleurd" was ze in haar slaap overleden.
Wat is nu het probleem?
Zou ze klem hebben gezeten..? (speculeer speculeer....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.45 uur.twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Gast, stop nu met dom lullen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dat is wel bijna altijd zo, op de een of andere manier doen mensen dat zo, nog ff 5 minuten door en dan mag ik pas dood gaan.
Niet? Dat overkwam een vriend van mij zelfs op z'n 38ste..... dat kan gewoon.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.45 uur.twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Mijn opa is gestorven achter het stuur toen hij de auto parkeerde.....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Dit soort aandachtshoeren kan de partij missen als kiespijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!
Nee daar is heel FOK nu onderzoek naar aan het doen...quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Toch verdachte omstandigheden volgens Nieuwsuur.
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit soort aandachtshoeren kan de partij missen als kiespijn.
Ja, dat zal het vast zijn.... of hij weet hoe ze erbij lag toen z'n moeder haar vond natuurlijk....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja maar nee... want stel....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Dan kan die zinloze discussie over zomaar dood neervallen stoppen..
Dat zou fijn zijn ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Dan kan die zinloze discussie over zomaar dood neervallen stoppen..
Mjah, verschrikkelijk schertsfiguur. Wat een schertsvertoning. Harde plasser vanwege een nietsbetekenend feit.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'
Hij heeft het zelf over een puzzel. Met andere woorden: Hij wil weten wat er gebeurd is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'
twitter:ncilla twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:55:24Dutch former minister of health Els Borst (81) dies under "suspicious circumstances"….. wuuuuuut… reageer retweet
of els heeft hem belangrijke informatie gegeven, en wil zeker weten dat ze dit niet ook aan een ander heeft verteld.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat zal het vast zijn.... of hij weet hoe ze erbij lag toen z'n moeder haar vond natuurlijk....
Of je denkt iets dieper na voor je met zulke beschuldigingen komt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mjah, verschrikkelijk schertsfiguur. Wat een schertsvertoning. Harde plasser vanwege een nietsbetekenend feit.
Moet hij daarvoor weten met wie ze een babbeltje heeft gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij heeft het zelf over een puzzel. Met andere woorden: Hij wil weten wat er gebeurd is.
Dat hij het vraagt is niet onlogisch. Ik denk dat hij niet zo zeer wil weten met wie ze gesproken heeft, maar wanneer ze dat deed.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet hij daarvoor weten met wie ze een babbeltje heeft gemaakt.
Ja, dat is echt een vreemde vraag... wie heeft het slachtoffer nog gesproken na tijdstip X, hoor je nooit als er sprake is van verdachte omstandigheden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Moet hij daarvoor weten met wie ze een babbeltje heeft gemaakt.
een vader van mijn beste vriend overleed terwijl hij zijn sokken aan wou trekken. Tussen de linker en rechter sok overleed hij aan een hartstilstand. Dus ja je kan er zo bij neer pleurenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Wel door de politie.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een vreemde vraag... wie heeft het slachtoffer nog gesproken na tijdstip X, hoor je nooit als er sprake is van verdachte omstandigheden.
Overlijden met 1 sok aan. Kan toch niet mensen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vader van mijn beste vriend overleed terwijl hij zijn sokken aan wou trekken. Tussen de linker en rechter sok overleed hij aan een hartstilstand. Dus ja je kan er zo bij neer pleuren
Niet haten op Ancilla.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:57 schreef Zipportal het volgende:
twitter:ncilla twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:55:24Dutch former minister of health Els Borst (81) dies under "suspicious circumstances"….. wuuuuuut… reageer retweet
Aandachtshoer.
Of hij wil gewoon weten of hij een verdachte is in het onderzoek.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een ideaal moment voor een roofoverval, wanneer iemand net de garage binnenkomt rijden. Buitenhek staat wellicht open en garage geeft vaak toegang tot het huis zelf.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:04 schreef Leandra het volgende:
Als ze zaterdag al is overleden en daar 2 dagen gelegen heeft, dan zal ze er niet heel prettig uitgezien hebben (zeker niet gezien de ligging) zelfs als het een natuurlijke dood was, als ze maandagmiddag nog iemand gesproken heeft en ze zag er toegetakeld uit dan zal dat er eerder op wijzen dat er sprake was van een misdrijf.
Ligt eraan waar je die sok hebt zitten.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:03 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Overlijden met 1 sok aan. Kan toch niet mensen.
Zo groot was het buitenhek niet, daar kom je toch wel langs....quote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een ideaal moment voor een roofoverval, wanneer iemand net de garage binnenkomt rijden. Buitenhek staat wellicht open en garage geeft vaak toegang tot het huis zelf.
(Ik speculeer even fijn mee.)
Ik gok op dat de auto is gaan rollen...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een ideaal moment voor een roofoverval, wanneer iemand net de garage binnenkomt rijden. Buitenhek staat wellicht open en garage geeft vaak toegang tot het huis zelf.
(Ik speculeer even fijn mee.)
Ex-baas van een vriend van mij is ook door zijn auto vermoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik gok op dat de auto is gaan rollen...
Pooltje..?
Dat is een doodsbedreiging. 😎quote:
Ja het kan raar gaan...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ex-baas van een vriend van mij is ook door zijn auto vermoord.
Parkeert zijn auto op een parkeerplaats tussen twee andere auto's in. Hij vergeet zijn auto op de handrem te zetten en de auto begint vooruit te rollen (lichte helling). Net na het uitstappen merkt hij pas op dat zijn auto langzaam rolt en hij wil terug de auto in om de handrem aan te trekken.
Helaas voor hem rolde zijn auto tegen die van de buurman aan terwijl zijn nek tussen het dak en portier zat en is zo gestikt.
#RIP#FinalDestination
Op je 81ste ?quote:
Of gewoon heel simpel een val gemaakt in huis en verkeerd terecht gekomen.quote:
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden levenquote:
Iets dat mede dankzij Els Borst een mogelijkheid is geworden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden leven
Ik schrok 20 jaar geleden al van hoe ze eruit zag.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Sloggi het volgende:
Ik schrok al een beetje toen ik zag hoe ze er zaterdag uit zag.
Als je zolang wacht, dan zou ik dat laatste stukje ook nog wel redden...quote:
Klopt, maar Els Borst zal legio andere mogelijkheden hebben gehad als ze dat gewild hadquote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden leven
Dat is zo.. maar dit is geen weggestopt oudje die niets meer kon natuurlijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Veeg me op...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Je toetsenbord is stuk; de 'g' doet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |