Nee als je een hartaanval, beroerte etc. krijgt haal je eerst de boodschappen uit de auto, ruimt ze op, en gaat netjes in de stoel liggen of in bed om te sterven.quote:
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.15 uur.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die laatste zin ook. Even populair doen.
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Als je 81 ben, is dat niet zo raar hoor. Mijn oma pleurde gewoon op straat neer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ze lag naast de auto in de garage ? Je pleurt niet zomaar dood neer, als je net thuis komt
En niet vergeten tanden te poetsen voor het geval iemand nog mond-op-mond bij je wil doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee als je een hartaanval, beroerte etc. krijgt haal je eerst de boodschappen uit de auto, ruimt ze op, en gaat netjes in de stoel liggen of in bed om te sterven.
Dat bepaalde mensen niet voor in de rij stonden toen er logica uitgedeeld werd denk ik?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze eerder was "neergepleurd" was het een auto-ongeluk geworden. Als ze iets later was "neergepleurd", was ze thuis overleden. Als ze nog iets later was "neergepleurd" was ze in haar slaap overleden.
Wat is nu het probleem?
Zou ze klem hebben gezeten..? (speculeer speculeer....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.45 uur.twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Gast, stop nu met dom lullen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
Nou dat is wel bijna altijd zo, op de een of andere manier doen mensen dat zo, nog ff 5 minuten door en dan mag ik pas dood gaan.
Niet? Dat overkwam een vriend van mij zelfs op z'n 38ste..... dat kan gewoon.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Ze lag naast de auto in de garage ? Je pleurt niet zomaar dood neer, als je net thuis komt
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee.... want hij vraagt zich een paar tweets later af of iemand haar überhaupt nog wel gesproken heeft na zaterdag 17.45 uur.twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:42:41Toch voor de puzzel heeft iemand #ElsBorst nog gesproken na 1715 zaterdag? reageer retweet
Mijn opa is gestorven achter het stuur toen hij de auto parkeerde.....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:47 schreef arjan1112 het volgende:
Dit soort aandachtshoeren kan de partij missen als kiespijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!
Nee daar is heel FOK nu onderzoek naar aan het doen...quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Specularium het volgende:
Toch verdachte omstandigheden volgens Nieuwsuur.
Volgende tweet van hem: 'ik was de laatste met wie Els Borst heeft gesproken! #trots'quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit soort aandachtshoeren kan de partij missen als kiespijn.
Ja, dat zal het vast zijn.... of hij weet hoe ze erbij lag toen z'n moeder haar vond natuurlijk....quote:Op maandag 10 februari 2014 22:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hij wil graag zeker weten of hij de laatste was met wie ze heeft gesproken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |