Ik vond Els Borst toch altijd een soort gezicht van de vrije jaren '90, wat politiek betreft. Met de voornoemde pil van Drion als uitschieter daarvan. Heel veel was gericht op persoonlijke vrijheden en eigen verantwoordelijkheid. Op de 1 of andere manier is zij daar voor mij persoonlijk symbool van geworden (terwijl ze ook het verkoopverbod van tabak aan jongeren onder de 16 op haar naam heeft staan, heel krom dus ).quote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Die in je eerste post. Maar laten we er maar over ophouden voor het te langdradig wordt.
On-topic: Er zijn nu nog zes ministers van staat over.
Je doelt op deze foto?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Als je die foto bekijkt lijkt het me niet echt een standaard onderzoek van een natuurlijke dood...
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Je doelt op deze foto?
[ afbeelding ]
Net gemeld, na het Plasterk-item, later meer.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:30 schreef arjan1112 het volgende:
Nieuwsuur nog niet, is dat opgenomen ofzo ?
Jij deedquote:Op maandag 10 februari 2014 22:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neger, dit is de huillach:
[ afbeelding ]
Kun je niet zo veel over zeggen... als je net bovenaan de trap staat terwijl je onwel word, kan het er soms raar uitzien.. terwijl er niets vreemds is...quote:
Mijn punt was dat ik er van opkeek dat schijnbaar iedere user haar kent behalve ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jij deed
Dat is de vrij neerbuigende. Wat was je punt
Dat zou voor mij dan juist een reden zijn me er niet in te mengen. Vreemd.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mijn punt was dat ik er van opkeek dat schijnbaar iedere user haar kent behalve ik.
Dan slinger je Google even aan in plaats van hier domme vragen te stellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grap? Nog nooit van haar gehoord.
Dan mag je inderdaad geen vragen meer stellen schijnbaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou voor mij dan juist een reden zijn me er niet in te mengen. Vreemd.
Neen.quote:
Vragen staat vrij. Nu weer on-topic aub.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan slinger je Google even aan in plaats van hier domme vragen te stellen.
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:33:25Het is nu openbaar: #ElsBorst overleden. Mijn moeder trof haar dood aan vanavond, ik sprak haar als een van de laatsten zaterdag. reageer retweet
Als jij dan voortaan zonder neerbuigende smileys je oprechte vragen stelt, komen we een stuk verder.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vragen staat vrij. Nu weer on-topic aub.
Nee hoor.quote:
En zijn moeder heeft dus de politie gebeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MichielScheffer twitterde op maandag 10-02-2014 om 22:33:25Het is nu openbaar: #ElsBorst overleden. Mijn moeder trof haar dood aan vanavond, ik sprak haar als een van de laatsten zaterdag. reageer retweet
Die laatste zin ook. Even populair doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Bij de mijne wel politie maar dat was dan inderdaad ook geen natuurlijke dood.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Bij mijn vader is alleen een arts langs gekomen.
Als het echt waar is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
En zijn moeder heeft dus de politie gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |