Ex-baas van een vriend van mij is ook door zijn auto vermoord.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik gok op dat de auto is gaan rollen...
Pooltje..?
Dat is een doodsbedreiging. 😎quote:
Ja het kan raar gaan...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ex-baas van een vriend van mij is ook door zijn auto vermoord.
Parkeert zijn auto op een parkeerplaats tussen twee andere auto's in. Hij vergeet zijn auto op de handrem te zetten en de auto begint vooruit te rollen (lichte helling). Net na het uitstappen merkt hij pas op dat zijn auto langzaam rolt en hij wil terug de auto in om de handrem aan te trekken.
Helaas voor hem rolde zijn auto tegen die van de buurman aan terwijl zijn nek tussen het dak en portier zat en is zo gestikt.
#RIP#FinalDestination
Op je 81ste ?quote:
Of gewoon heel simpel een val gemaakt in huis en verkeerd terecht gekomen.quote:
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden levenquote:
Iets dat mede dankzij Els Borst een mogelijkheid is geworden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden leven
Ik schrok 20 jaar geleden al van hoe ze eruit zag.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:56 schreef Sloggi het volgende:
Ik schrok al een beetje toen ik zag hoe ze er zaterdag uit zag.
Als je zolang wacht, dan zou ik dat laatste stukje ook nog wel redden...quote:
Klopt, maar Els Borst zal legio andere mogelijkheden hebben gehad als ze dat gewild hadquote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn helaas genoeg ouderen die het leven niet meer zien zitten...laatst nog een verhaal gelezen van een stel van in de 80 die samen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze niet zonder elkaar verder wilden leven
Dat is zo.. maar dit is geen weggestopt oudje die niets meer kon natuurlijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Veeg me op...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[..]
Je toetsenbord is stuk; de 'g' doet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |