Alfabetisch gezien Buma, maar die is niet van D66.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gisteren Bakker, vandaag Borst. Wie is het morgen?
En dat iedereen dezelfde ziektekosten betaald...quote:Op maandag 10 februari 2014 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Triest als ze een niet-natuurlijke dood is gestorven... ze zal altijd degene zijn die het mogelijk heeft gemaakt voor mensen om op een waardige manier uit het leven te stappen
Terlouw is er nog tochquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alfabetisch gezien Buma, maar die is niet van D66.
Nee, niet Terlouw, ik wil het niet hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Terlouw is er nog tochDie schreef wel coole boeken
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gisteren Bakker, vandaag Borst. Wie is het morgen?
Even de pimpampet aangeslingerd, maar ik heb er zo snel geen naam bijquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alfabetisch gezien Buma, maar die is niet van D66.
Wat dacht je van Pechtoldquote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef quo_ het volgende:
[..]
[..]
Even de pimpampet aangeslingerd, maar ik heb er zo snel geen naam bij
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:
Alfabetisch gezien volgen Bob van den Bos en LJ Brinkhorst.
Je vergeet Fokker Boriszquote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Hexagon het volgende:
Alfabetisch gezien volgen Bob van den Bos en LJ Brinkhorst.
Ja dat hoorde ik nu ook net voor het eerst, wat raar zegquote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
Net voorstukje bij Journaal "Verdachte omstandigheden" volgens politie.
Zegt nog steeds niets. Als je dood bij de trap ligt, kan dit ook al verdacht zijn en wordt het huis hermetisch afgesloten. Afwachten dus.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
In huis overvallen door stoere boys die graag bejaarden overvallen? Ik noem maar iets.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik nu ook net voor het eerst, wat raar zeg
Hier word er over bloed bij haar hoofd gesproken..quote:Op maandag 10 februari 2014 23:58 schreef trovey het volgende:
Ik neem aan dat er al wat sporenonderzoek is gedaan in de tussentijd en dat ze al bepaalde dingen hebben uitgesloten, we horen het zo wel....of later.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zegt nog steeds niets. Als je dood bij de trap ligt, kan dit ook al verdacht zijn en wordt het huis hermetisch afgesloten. Afwachten dus.
Dat doen ze speciaal voor ons... zodat dit topic nog een paar delen nodig heeft....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef trovey het volgende:
Dus volgens het Journaal :alles kan, ja, dat is journalistiek.
Je zou het zeggen hè?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat doen ze speciaal voor ons... zodat dit topic nog een paar delen nodig heeft....
Borst was ook niet zomaar een politicaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:14 schreef arjan1112 het volgende:
Kan me eigenlijk niet voor de geest halen hoe dit bij de vorige overleden politicus ging.
Hoe ging dit bij Hans v Mierlo dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Borst was ook niet zomaar een politica
Die ging ook dood.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe ging dit bij Hans v Mierlo dan?
Ze heeft een bijzondere track record voor een minister en is voor D66 ook wel een van de beeldbepalende en sturende personen geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
Vind haar niet zo bijzonder. Zie gewoon geen verschil met bv. Ien Dales.
Hans van MIerlo was al een tijd behoorlijk ziek dus degenen die hem echt kenden zagen het wel aankomen. Hier komt het voor iedereen echt onverwacht uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe ging dit bij Hans v Mierlo dan?
En ze was met 66 ook nog lijsttrekker voor D66.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Elan het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat ze minister was gewoon en voor de camera's stond bij de NOS 20 jaar geleden bijna, tering zeg.
En dat.quote:
*PROEST*quote:
Daar klopt geen hol van; Hans Hoogervorst heeft de zorgverzekeringwet ingevoerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze heeft een bijzondere track record voor een minister en is voor D66 ook wel een van de beeldbepalende en sturende personen geweest.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ng-en-euthanasie-wet
[..]
Hans van MIerlo was al een tijd behoorlijk ziek dus degenen die hem echt kenden zagen het wel aankomen. Hier komt het voor iedereen echt onverwacht uit de lucht vallen.
Ja, want het kabinet/minister die een maatregel invoert heeft hem ook altijd ontwikkeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Daar klopt geen hol van; Hans Hoogervorst heeft de zorgverzekeringwet ingevoerd.
Euthanasie is door Lubbers 3 ingevoerd, D66 deed toen niet mee.
Jij praat ook gewoon altijd over hetzelfde hè..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
Verder is het natuurlijk helemaal verkeerd dat je 16 moest zijn om drank of sigaretten te kopen
Dat was daarvoor dus 5
Kijk waar we nu zijn 18 jaar.. over een jaar of 7 is het dus gewoon 25 voor drank en is roken verboden.
Kom er wel vaak op terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij praat ook gewoon altijd over hetzelfde hè..
Lubbers III kwam niet verder dan een soort halfbakken gedoogbeleid. Onder Borst is het geregeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Daar klopt geen hol van; Hans Hoogervorst heeft de zorgverzekeringwet ingevoerd.
Euthanasie is door Lubbers 3 ingevoerd, D66 deed toen niet mee.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom er wel vaak op terug.
Eigenlijk is het begonnen in 1985 toen de tabakswet werd ingevoerd. Els Borst is alleen maar verder gegaan op die weg, en de ministers na haar ook, maar ik ben daar wel tegen. Maar goed voor 1994 kon je dus op je 7de sigaretten gaan kopen voor je moeder en zelf bier kopen en opdrinken op je 11de. Dat waren gewoon betere tijden.
Dat is dan wel weer een minpuntje want het huidige zorgstelsel is een monster.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:31 schreef Hexagon het volgende:
Verder heeft Borst aan de basis gestaan van die wet die Hoogervorst uiteindelijk afmaakte.
Ik verwacht niet dat ze dat voorzien had, maar regeren is tegenwoordig vaker iets anders dan vooruitzien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een minpuntje want het huidige zorgstelsel is een monster.
Dat klopt, ik neem het dan ook vooral Hoogervorst kwalijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ze dat voorzien had, maar regeren is tegenwoordig vaker iets anders dan vooruitzien.
Hoogervorst heeft die wet eigenhandig verneukt. Els Borst was er dan juist weer goed mee bezig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat klopt, ik neem het dan ook vooral Hoogervorst kwalijk.
amenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een minpuntje want het huidige zorgstelsel is een monster.
Jij lult ook maar wat hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Kom er wel vaak op terug.
Eigenlijk is het begonnen in 1985 toen de tabakswet werd ingevoerd. Els Borst is alleen maar verder gegaan op die weg, en de ministers na haar ook, maar ik ben daar wel tegen. Maar goed voor 1994 kon je dus op je 7de sigaretten gaan kopen voor je moeder en zelf bier kopen en opdrinken op je 11de. Dat waren gewoon betere tijden.
Toen was ze ook al oud en grijs...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 03:58 schreef Idisrom het volgende:
Ik schrok.
Ook al dat ze al 81 jaar was. Ik hoor Hans van Mierlo nog zeggen, dat hij zou worden opgevolgd door dit meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |