abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137123844
NWS / Detachering maakt de economie kapot

Kan dit topic niet op slot? TS is niet voor rede vatbaar.
pi_137124395
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Detachering maakt de economie kapot

Kan dit topic niet op slot? TS is niet voor rede vatbaar.
Ja, zie sluitpost.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:40:43 #103
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137125819
Ik zag net een topic gesloten worden omdat het een bron van trouw bevatte. Waarom is die bron niet toegestaan? Niet om te kutten ofzo. Gewoon oprecht nieuwsgierig waarom dat is.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137125948
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef pl4kkie het volgende:
Ik zag net een topic gesloten worden omdat het een bron van trouw bevatte. Waarom is die bron niet toegestaan? Niet om te kutten ofzo. Gewoon oprecht nieuwsgierig waarom dat is.
Trouw kan niet met internet omgaan en dat kost FOK! geld als er naar gelinkt wordt.

Per woord zelfs volgens mij. Vandaar.
pi_137127093
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Trouw kan niet met internet omgaan en dat kost FOK! geld als er naar gelinkt wordt.

Per woord zelfs volgens mij. Vandaar.
Okee.. Kan dus gewoon open met een andere bron:
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22330571/__Gezonder_in_Vogelaarwijken__.html
pi_137127385
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Okee.. Kan dus gewoon open met een andere bron:
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22330571/__Gezonder_in_Vogelaarwijken__.html
Zo mag het wel.

Heb hem weer opengegooid.
pi_137127394
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:28 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zo mag het wel.

Heb hem weer opengegooid.
^O^
pi_137301910
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

-
Vmbo'ers die hun gebrekkige woordenschat aanvullen met kanker?

[ Bericht 7% gewijzigd door Specularium op 02-03-2014 12:32:06 ]
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_137301923
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Dierbare er aan verloren?
pi_137301974
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dierbare er aan verloren?
Ik dacht dat speciaal onderwijs ook al aandacht besteedde aan begrijpend lezen. :')
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_137301995
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Is al weg.
pi_137302009
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:31 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Ik dacht dat speciaal onderwijs ook al aandacht besteedde aan begrijpend lezen. :')
Speciaal onderwijs - vmbo, wat is het nu?
pi_137302022
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:32 schreef Specularium het volgende:

[..]

Is al weg.
Heb je ook die weggedaan waar hij zegt dat ik moet stoppen met ademen?
pi_137302050
-edit- Was het nog niet duidelijk genoeg?

[ Bericht 95% gewijzigd door paddy op 02-03-2014 18:47:15 ]
pi_137302129
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Heb je ook die weggedaan waar hij zegt dat ik moet stoppen met ademen?
Ja, is nu ook weg.
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2014 @ 22:23:49 #116
137949 Disana
  † In Memoriam † zondag 2 maart 2014 @ 22:35:48 #118
137949 Disana
pi_137329296
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:30 schreef Specularium het volgende:

Die ene zit gewoon dicht.
Niet toen ik keek. Toen stonden ze beide gewoon in de lijst.

Maar het gaat wel eens vaker raar.
pi_137329337
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Niet toen ik keek. Toen stonden ze beide gewoon in de lijst.
Ja dat klopt, ik had hem net dichtgedaan.
pi_137347204
Zou er een extra "d" in de TT aangebracht kunnen worden?
Bvd.

NWS / Rechtszaak tegen Oscar Pistorius : Bizar ongeluk of geweldadige moord?
pi_137347894
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Zou er een extra "d" in de TT aangebracht kunnen worden?
Bvd.

NWS / Rechtszaak tegen Oscar Pistorius :Bizar ongeluk of gewelddadige moord?
Moest een spatie weghalen, maar de "d"staat erbij.

Bedankt voor het melden :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_137387368
Ik heb broekzak gefokt :'). Verwijder mijn post maar in dat virus topic
ijs_beer fan!
pi_137387920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef NanKing het volgende:
Ik heb broekzak gefokt :'). Verwijder mijn post maar in dat virus topic
Ik zag dat je het al had geedit.

En wie is broekzak?
pi_137388721
Telefoon zat in mijn zak en browser was nog open. Op de een of andere manier heb ik gequote en op invoeren gedrukt. Gefokt in mijn broekzak
ijs_beer fan!
pi_137390018
edit- en gedaan. haha
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_137396131
NWS / Crisis in Oekraïne #36 Poetin aan het woord!
Kan hier een mod eens even bezemen en een topicpointer plaatsen. Gaat overal alles behalve Oekraïne :')
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 22:14:50 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137397808
bij gebrek aan vers nieuws dwalen dit soort topics wel eens af ... moeten we niet al te strict over doen vind ik

atm vind ik het nog wel ontopic zelfs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_137398149
Valt nu wel redelijk mee inderdaad, gister was het een stuk erger.
pi_137415840
NWS / Gemeente laat weggepeste homo in de kou stan
Topictitel: "stan" moet uiteraard "staan" zijn.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 16:07:36 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137416354
done

gelijk ff op de volgknop gedrukt want met zo'n pretentieuze OP moet het wel goedkome met dat topic ... ^O^
pi_137416414
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef sp3c het volgende:
done

gelijk ff op de volgknop gedrukt want met zo'n pretentieuze OP moet het wel goedkome met dat topic ... ^O^
Dank. Topic is gedoemd om te mislukken, ik weet het. Daarom dek ik mezelf in de OP vast in.
pi_137462211
Met het gevaar op weer een note ben ik net een tikkie losgegaan in Ukraïnetopic. Ik lurk daar al dagen en erger me wild aan het gedrag van wat BNW'ers en cryptocommies. Gezien de reacties van een hoop anderen sta ik daar niet alleen in.

Mijn verzoek: zouden jullie een tikkie strenger willen modden? Met de nadruk op offtopic geouwehoer over Syrië, Joegoslavië, Irak en wat dies meer zij.

Als jullie mijn relposts wissen lig ik daar vanzelfsprekend niet wakker van. Oh, en verder zou BG heel graag zien dat ik geband word. Hij vindt me niet liev :(

edit: ah, er loopt al een veegactie. Dank :)
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:23:19 #134
8781 crew  Frutsel
pi_137462626
Negeren is beter dan ergeren...
ergeren verhoogd de bloeddruk
bloed is rood
rood zijn de russen

strenger modden slapper modden... strakker modden stroperig modden...
modderfokkers

bedankt intensievecary ik zal er op letten

groetjes Rustsel
pi_137462875
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:23 schreef Frutsel het volgende:
Negeren is beter dan ergeren...
ergeren verhoogd de bloeddruk
bloed is rood
rood zijn de russen

:D :D :D

leuk :)

Negeren heb ik een paar dagen gedaan. Daarom stond ik ook uitgelogd. Net was ff de druppel. Kan zo'n goed topic zijn en het werd verkloot door een paar figuren. Achteraf bezien had ik beter meteen naar fb moeten gaan, maar dat voelt zo als klikken ;)

Bedankt voor het modden iig!
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:29:01 #136
8781 crew  Frutsel
pi_137463070
Een TR plaatsen kan ook... is niets mis mee...
pi_137463241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Frutsel het volgende:
Een TR plaatsen kan ook... is niets mis mee...
Klopt, maar m'n flamevingers jeukten zo. Mea Culpa ;)
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:33:14 #138
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137463377
Ik ben slechts een lurker en volgens mij nog een aantal meer die eveneens reageerden. Het hele gebeuren in Oekraine is naast boeiend en actueel ook een bron voor conspiracies die niks toevoegen aan de al aanwezige stroom van propaganda binnen de reguliere media. Het is al zo moeilijk om een objectief beeld te vormen van de gehele kwestie vandaar dat het spuien van elitair gebral met als onderbouwing een obscure site op veel weerstand stuit. Ik denk dat het juist voor het NWS subforum belangrijk is om stellingen te onderbouwen met gedegen bronnen en dit ook vooral in dit topic te handhaven.
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:46:45 #139
8781 crew  Frutsel
pi_137464158
We zijn ons daar ook van bewust en we zijn daar ook wel zeker mee bezig. Maar wat voor de één objectief is is voor de ander precies het tegen over gestelde. En wij hechten waarde aan de westerse berichtgeving zoals we die gewend zijn maar niet iedereen slikt dat voor zoete koek. Wat jij een gedegen bron kunt vinden vindt iemand anders misschien propaganda. Maar het is een heet onderwerp waar emoties hoog kunnen oplopen en wat voor iedereen vergaande gevolgen kan hebben als het escaleert.
Negeren is dan soms een goed alternatief al snap ik dat dat soms lastig is.

Zet TR's als je vindt dat er teveel getrollt wordt en we kijken er naar.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 09:50:58 #140
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137475417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Frutsel het volgende:
We zijn ons daar ook van bewust en we zijn daar ook wel zeker mee bezig. Maar wat voor de één objectief is is voor de ander precies het tegen over gestelde. En wij hechten waarde aan de westerse berichtgeving zoals we die gewend zijn maar niet iedereen slikt dat voor zoete koek. Wat jij een gedegen bron kunt vinden vindt iemand anders misschien propaganda. Maar het is een heet onderwerp waar emoties hoog kunnen oplopen en wat voor iedereen vergaande gevolgen kan hebben als het escaleert.
Negeren is dan soms een goed alternatief al snap ik dat dat soms lastig is.

Zet TR's als je vindt dat er teveel getrollt wordt en we kijken er naar.
^O^ Dank voor je reactie!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:14:05 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137479232
Rver - aanmaakdatum: 7 januari 2014.
Post praktisch enkel in UTO-[cos] en Oekraine topics.
type: ongefundeerde stokerige' nep twitter -oekraine kwestie escalatie- berichtjes.

Poche_a_gogo - aanmaakdatum: 21 januari 2014.
Post enkel in UTO-[cos] en Oekraine topics.
type: lacherige nietszeggende reacties op relevante reacties en gehamer op bezetting in Oekraine topics.

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 07-03-2014 12:24:26 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137479956
Godver :D
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 13:05:14 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137480863
ik zie die porchergalore niet echt iets vreemds zeggen en dat ze zich schijnbaar voor utopia hebben geregistreerd lijkt me niet heel erg bijzonder

ik zie niets tegen de regels idd tenzij die ene dude daadwerkelijk al die tweets zelf zit te verzinnen, dan is dat grapje wel leuk geweest maar ik ben geen twitteraar dus weet ik het
pi_137484981
Wederom een hoop offtopic geouwehoer over syrie, irak, israel en hoe amerika de grote satan is, gelardeerd met foto´s van afgeslagen hoofden in het oekraìnetopic. Willen jullie ff kijken? Het wordt steeds onleesbaarder
pi_137485895
Door het gezeik van sommige is het oekraine topic dus tijdelijk dicht. Open dan zelf een geopolitiek topic.
En pleur foto's die niet door de beugel kunnen in een spoiler
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 15:53:07 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137486134
gewoon helemaal niet, je wint er echt geen discussies mee en google wordt er net zo vrolijk van als van dikke sappige blote tetten en die vind ik wel leuk
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:55:11 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137486191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef sp3c het volgende:
gewoon helemaal niet, je wint er echt geen discussies mee en google wordt er net zo vrolijk van als van dikke sappige blote tetten en die vind ik wel leuk
ahja google, nu hoef ik dat soort fotos ook niet te zien maar google beslist wel veel he, met die ads enzo.
pi_137486205
Voorheen was NWS dé plek om te zijn als er grote nieuwsevents waren. Oorlogen, terreur, natuurrampen, NWS vond je de meeste info sneller en betrouwbaarder dan bij de grote nieuwsoutlets.

Tegenwoordig vind je zelfs in topics over lekke banden tijdens de wintersportfiles nog idioten die krijsen over "jamaar, Obama, drones, afghanistan, huuuuiiiiiilllll"

De Syriëreeks is verworden tot een fittie tussen katholieke fundi Veldkamp die met enorme lappen tekst een aantal moslimfundi's in diverse richtingen met als side dish een paar malle koerden. Totaal oninteressant voor de rest.

Israel/Palestina wil ik het niet eens over hebben.

Nu hebben we dan Oekraïne. Razend interessant en met mogelijk grote gevolgen voor Oost-Europa, West-Europa en zelfs de hele wereld. Genoeg stof voor volwassen discussie en verzamelen van nieuwsfeiten. Wat krijgen we? "Boooeeee, Obama, Bush, Drones, dood aan de USA", vergezeld van irritante foto's, BNW complotten en continue uitdagen, agressie en trollen (okee, aan dat laatste doe ik uit ergernis af en toe mee)

Kweenie hoor, misschien begin ik gewoon te oud te worden voor NWS. Maar de lol gaat er zo een beetje af. Overigens niets ten nadele van de moderatie, want jullie doen je best. Dat zie ik wel. Kan me zo voorstellen dat jullie ook niet echt weten hoe je de discussies moet sturen, daar je er niet 24-7 op kunt zitten. Dit is dan slechts een observatie. Een oplossing heb ik ff niet :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:59:59 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137486346
Ja kon men discussies maar net zo goed sturen als hoe het nieuws gestuurd werd. :'(
Zou alles zo veel makkelijker te eten zijn voor het volk.
pi_137486386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef IntensiveGary het volgende:

Kweenie hoor, misschien begin ik gewoon te oud te worden voor NWS.
:Y
pi_137486603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja kon men discussies maar net zo goed sturen als hoe het nieuws gestuurd werd. :'(
Zou alles zo veel makkelijker te eten zijn voor het volk.
Trek het maar weer in je eigen geperverteerde straatje. Zo kennen we je weer. Voor jouw soort hersenspinsels is er een leuk hok met gelijkgestemden, BNW. Daar kun je krijsen tot je tegen de gecapitonneerde wanden opvliegt.

NWS is/was de plek waar je met feiten en onderbouwde bronnen dient te komen. Dus geen vage youtubefilmpjes en eindvandewereldaankondigendeilluminatireptilianvrijmetselaarswebsites.

Newsflash: jij bent niet de enige die het bij het juiste eind heeft, jij bent niet de enige die het echte plan doorziet, jij bent niet de enige ons de weg kan wijzen. Je bent er van op de hoogte dat als het lijkt dat iedereen om je heen gek is, het waarschijnlijk andersom is?

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

:Y
Ik denk het. Nou ja, nog even en dan mag ik meeposten in 40+ :+
pi_137486694
er is al een oekraine topic geopend in BNW veel plezier daar
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:19:03 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137486925
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Trek het maar weer in je eigen geperverteerde straatje. Zo kennen we je weer. Voor jouw soort hersenspinsels is er een leuk hok met gelijkgestemden, BNW. Daar kun je krijsen tot je tegen de gecapitonneerde wanden opvliegt.

NWS is/was de plek waar je met feiten en onderbouwde bronnen dient te komen. Dus geen vage youtubefilmpjes en eindvandewereldaankondigendeilluminatireptilianvrijmetselaarswebsites.

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik met aluhoedje sites zou aankomen, ik heb juist met name steeds officiele nieuwssites aangehaald, bepaalde zaken kunnen mischien het licht niet goed verdragen en jij kunt daarom die zaken niet verdragen maar ze zijn gewoonweg feitelijk. En daarnaast relevant in context.
Wat anderen doen kan ik niks over zeggen maar met uitzondering van een enkel filmpje dat naar een of andere piramide refereerde oid heb ik geen illuminatireptilianvrijmetselaarswebsites gezien, je overdrijft dus in het extreme.

Gezien je ook al als een infantiel tekeer ging in het topic tegen zowel mij als anderen en ook aankondigde expres te willen gaan trollen enkel omdat de discussie afwijkt van wat de reguliere nieuwsstations uitspugen denk ik dat je beter weg kunt blijven, en anders riskeer je een ban, ik zeg het je maar vast.
pi_137487310
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik met aluhoedje sites zou aankomen, ik heb juist met name steeds officiele nieuwssites aangehaald, bepaalde zaken kunnen mischien het licht niet goed verdragen en jij kunt daarom die zaken niet verdragen maar ze zijn gewoonweg feitelijk. En daarnaast relevant in context.
Wat anderen doen kan ik niks over zeggen maar met uitzondering van een enkel filmpje dat naar een of andere piramide refereerde oid heb ik geen illuminatireptilianvrijmetselaarswebsites gezien, je overdrijft dus in het extreme.

Gezien je ook al als een infantiel tekeer ging in het topic tegen zowel mij als anderen en ook aankondigde expres te willen gaan trollen enkel omdat de discussie afwijkt van wat de reguliere nieuwsstations uitspugen denk ik dat je beter weg kunt blijven, en anders riskeer je een ban, ik zeg het je maar vast.
Je trekt wederom je eigen conclusies. Het feit dat ik vind dat types als jij achter het gaas horen te zitten, ver van de buitenwereld en nog verder van een internetverbinding, wil niet zeggen dat ik het reguliere nieuws slik als zoete koek. Dat was juist de reden om in NWS te komen. Met z'n allen zoeken naar nieuws en zo sneller en gedetailleerder voorzien worden van nieuws dan de tinnef waar de reguliere outlets mee komen. En je loopt niet te trollen zeg je? Iedereen die het niet met je eens is, wordt door je beledigd en voor gek uitgemaakt. En anders moeten ze maar lekker de troep van Murdoch maar gaan vreten. Gisteren beweer je nog dat sites als nu.nl onder direct beheer van 'm staan. Je gaat veel en veel te ver. Ga naar buiten. Adem frisse lucht in. Ga neuken. Dat verlicht de geest.

Inmiddels heeft jouw soort zich aardig genesteld hier en schreeuwt de redelijke mensen weg. En ja, als jullie de boel lopen te verklooien, ga ik gas geven. Gisteren direct in het topic, nu via FB. Met als gevolg dat het nu dicht is tot het is opgeruimd. Hopelijk met veel striktere moderatie tot gevolg. En als dat niet helpt en desinformanten zoals jij blijven etteren, zal ik blijven terugetteren.

Oh, en je doet nu niet eens een banverzoek meer, maar dreigt me zelf al te bannen? Danny, mag ik ook een banknop? Ooohh....wat zal het hier lekker rustig worden. :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:30:16 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137487338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je trekt wederom je eigen conclusies.
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2014 @ 16:32:02 #156
137949 Disana
pi_137487405
Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 16:32:12 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137487411
ga nou niet hier lopen klieren man :')
pi_137487428
pakt popcorn erbij
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 16:33:19 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137487452
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven.
ik zou het lezen

iets over Groningen zeker
pi_137487512
Ben al weg. Aleve feminax halen. Volgens mij begin ik ongesteld te worden. Excuus voor m'n chagrijn. ;)
pi_137487533
Zelf vind ik het jammer dat het Oekraine topic gesloten wordt vlak nadat ik er zelf ben gaan posten.

Wat mij opviel was dat het idd voornamelijk over details ging en die details tot in den treure besproken werden, wat nogal wat ontsporingen opleverde.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 16:38:59 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137487627
het is alweer open, terminator is ff weg
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2014 @ 16:40:26 #163
137949 Disana
pi_137487677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef sp3c het volgende:

ik zou het lezen

iets over Groningen zeker
Goed gedaan Groningen ^O^
pi_137579847
NWS / ING wil bedrijven inzicht gaan geven in het betalingsgedrag van klant

Wat offtopic geneuzel vanaf deze post tussen mij en Individual en op de man spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 13:31:13 ]
pi_137588653
Kan iemand BG weer ff in z'n hok trappen ajb? Loopt nu zo ongeveer de messias (de man met de enige eckte waarheid ) uit te hangen en wederom de boel naar zich toe te trekken en iedereen voor idioot uit te maken. Wordt wel heel vervelend nu.
pi_137593131
Kan die onzin over een tv-serie (Lost) misschien verwijderd worden?

NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #4

Gaarne ook even een waarschuwing om dit soort off-topic gepraat achterwege te laten.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 20:40:17 #167
137949 Disana
pi_137635498
quote:
Ondanks dat ie iets later was heb ik de tweede opengelaten.
Topic liep iets beter.
pi_137635875
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Kan iemand BG weer ff in z'n hok trappen ajb? Loopt nu zo ongeveer de messias (de man met de enige eckte waarheid ) uit te hangen en wederom de boel naar zich toe te trekken en iedereen voor idioot uit te maken. Wordt wel heel vervelend nu.
Hier wordt al op gelet.
Gewoon TR's zetten werkt wat mij betreft het makkelijkst.
pi_137683171
Goedemorgen NWScrew, kan iemand deze 2 kudtposts verwijderen bitte:

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10

Muchas gracias en op naar meer inhoudelijke informatievoorziening. FOK! komt als 2e in de Google searches. Mensen zoeken informatie. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137683200
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:39 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen NWScrew, kan iemand deze 2 kudtposts verwijderen bitte:

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10

Muchas gracias en op naar meer inhoudelijke informatievoorziening. FOK! komt als 2e in de Google searches. Mensen zoeken informatie. :)
Done.
pi_137683202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Done.
Grazie mille
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137683329
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grazie mille
Mooie OP is dat geworden.

Hebben jij en MrBanaan1 die zo gemaakt?
pi_137683356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mooie OP is dat geworden.

Hebben jij en MrBanaan1 die zo gemaakt?
Met een flink stel en constant updaten. Wij hebben wel het meeste gedaan ja.

Het is het grootste mysterie van de 21e eeuw, voornamelijk door de "nieuwsvoorziening" uit de technologietijger (tandenloos?) van de wereld, WTF?....

Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 08:31:42 #175
8781 crew  Frutsel
pi_137683929
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met een flink stel en constant updaten. Wij hebben wel het meeste gedaan ja.

Het is het grootste mysterie van de 21e eeuw, voornamelijk door de "nieuwsvoorziening" uit de technologietijger (tandenloos?) van de wereld, WTF?....
Prachtig werk, complimenten :Y
pi_137685007
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:31 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Prachtig werk, complimenten :Y
Wat hij en de rest zegt. Fijn topic om te lezen.
pi_137689727
Kan iemand de TT van dit topic veranderen?

NWS / Uitspraak Wilders wekt afkeer met discriminerende uitspraak

Moet zijn 'Wilders wekt afkeer met discriminerende uitspraak'.
pi_137717149
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines 170 UUR vermist #12

Kan een modje een versie terug in de history en die terugplaatsen please?!!

pi_137717587
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines 170 UUR vermist #12

Kan een modje een versie terug in de history en die terugplaatsen please?!!
Wie heeft dit erin gezet dan? :').

pi_137717683
Inderdaad. :(

Het is namelijk FOK!, met hoofdletters en uitroepteken. :{w
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_137717701
Volgens mij is het nu gefixt.
pi_137717786
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het nu gefixt.
NEE! Dat is de vorige OP. Die had ik er ook wel in kunnen gooien.

Ik bedoelde de vorige VERSIE, voor mijn laatste edit, van deze....

verdomme al het werk voor niks?? Houden jullie geen pagehistory bij?

pi_137718047
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

NEE! Dat is de vorige OP. Die had ik er ook wel in kunnen gooien.

Ik bedoelde de vorige VERSIE, voor mijn laatste edit, van deze....

verdomme al het werk voor niks?? Houden jullie geen pagehistory bij?
Die had je dan toch zelf kunnen terugplaatsen voor ik dit ging editten of mis ik nu weer iets?
pi_137718209
Volgens mij kan ik de vorige vorige versie niet zo terughalen.

Kan wel het editslotje eraf halen zodat je deze kunt aanpassen.
pi_137718263
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan ik de vorige vorige versie niet zo terughalen.

Kan wel het editslotje eraf halen zodat je deze kunt aanpassen.
Danny kan toch vorige versies van pagina's terughalen? Ik ga niet weer al dat werk doen.

Ik wil NIET die ouwe OP, die was nou juist geupdate, ja, DAT had ik natuurlijk zelf kunnen doen. De vorige versie van deze OP, voor mijn laatste edit.

pi_137718330
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Danny kan toch vorige versies van pagina's terughalen? Ik ga niet weer al dat werk doen.

Ik wil NIET die ouwe OP, die was nou juist geupdate, ja, DAT had ik natuurlijk zelf kunnen doen. De vorige versie van deze OP, voor mijn laatste edit.
Zal het even achter vragen.
pi_137718346
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zal het even achter vragen.
Dank je!

pi_137914333
Kan dat vliegtuigtopic niet beter in BNW o.i.d. staan? Ik lees graag nieuws als ik in NWS kom. :+
graag op anoniem
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 09:36:42 #189
8781 crew  Frutsel
pi_137914591
quote:
2s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Kan dat vliegtuigtopic niet beter in BNW o.i.d. staan? Ik lees graag nieuws als ik in NWS kom. :+
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370

Daar is al een topic
  vrijdag 21 maart 2014 @ 11:35:59 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_137998911
Mag ik een slotje wegens dubbel: NWS / Gezinnen in de bijstand komen structureel tekort #4
Thnx.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_137999013
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:
Mag ik een slotje wegens dubbel: NWS / Gezinnen in de bijstand komen structureel tekort #4
Thnx.
Die van jou staat in de reeks dus die blijft open.
pi_138027997
NWS / Ophef om Wilders #9 PVV loopt leeg

Mag de TT naar 'minder pvv' achter de 9?
pi_138028036
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NWS / Ophef om Wilders #9 minder PVV

Mag de TT naar 'minder pvv' achter de 9?
Van mij wel.
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 00:36:53 #194
8781 crew  Frutsel
pi_138028081
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_138028104
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef Frutsel het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Staat je kat weer op het toetsenbord?
  Moderator zaterdag 22 maart 2014 @ 00:40:05 #196
8781 crew  Frutsel
pi_138028188
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Staat je kat weer op het toetsenbord?
:D
pi_138092304
NWS / [Centraal]Crisis in Syrië #118 Nog meer overwinningen!

Kan een mod de originele OP terug plaatsen?
Ik had een afspraak met een van de nws-mods, weet alleen niet meer welke, dat ik een OP zou maken en dat 'ie zo zou blijven. Hij is nu weer veranderd.

Alvast bedankt.
pi_138092604
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
NWS / [Centraal]Crisis in Syrië #118 Nog meer overwinningen!

Kan een mod de originele OP terug plaatsen?
Ik had een afspraak met een van de nws-mods, weet alleen niet meer welke, dat ik een OP zou maken en dat 'ie zo zou blijven. Hij is nu weer veranderd.

Alvast bedankt.
OP van vorig deel teruggezet.

Wat er allemaal is afgesproken weet ik niet maar bij updates verandert een OP gewoon mee.
pi_138092776
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

OP van vorig deel teruggezet.

Wat er allemaal is afgesproken weet ik niet maar bij updates verandert een OP gewoon mee.
Dank.
Dat weet ik. De nieuwe TS heeft zich echter niet aan de afspraak gehouden.
pi_138115389
Topicreeks: Live: Obama in Rijksmuseum

Kan er een TT-change naar ''Nucleaire Top 2014 - Den Haag''?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')