Trek het maar weer in je eigen geperverteerde straatje. Zo kennen we je weer. Voor jouw soort hersenspinsels is er een leuk hok met gelijkgestemden, BNW. Daar kun je krijsen tot je tegen de gecapitonneerde wanden opvliegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja kon men discussies maar net zo goed sturen als hoe het nieuws gestuurd werd.
Zou alles zo veel makkelijker te eten zijn voor het volk.
Ik denk het. Nou ja, nog even en dan mag ik meeposten in 40+quote:
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik met aluhoedje sites zou aankomen, ik heb juist met name steeds officiele nieuwssites aangehaald, bepaalde zaken kunnen mischien het licht niet goed verdragen en jij kunt daarom die zaken niet verdragen maar ze zijn gewoonweg feitelijk. En daarnaast relevant in context.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Trek het maar weer in je eigen geperverteerde straatje. Zo kennen we je weer. Voor jouw soort hersenspinsels is er een leuk hok met gelijkgestemden, BNW. Daar kun je krijsen tot je tegen de gecapitonneerde wanden opvliegt.
NWS is/was de plek waar je met feiten en onderbouwde bronnen dient te komen. Dus geen vage youtubefilmpjes en eindvandewereldaankondigendeilluminatireptilianvrijmetselaarswebsites.
Je trekt wederom je eigen conclusies. Het feit dat ik vind dat types als jij achter het gaas horen te zitten, ver van de buitenwereld en nog verder van een internetverbinding, wil niet zeggen dat ik het reguliere nieuws slik als zoete koek. Dat was juist de reden om in NWS te komen. Met z'n allen zoeken naar nieuws en zo sneller en gedetailleerder voorzien worden van nieuws dan de tinnef waar de reguliere outlets mee komen. En je loopt niet te trollen zeg je? Iedereen die het niet met je eens is, wordt door je beledigd en voor gek uitgemaakt. En anders moeten ze maar lekker de troep van Murdoch maar gaan vreten. Gisteren beweer je nog dat sites als nu.nl onder direct beheer van 'm staan. Je gaat veel en veel te ver. Ga naar buiten. Adem frisse lucht in. Ga neuken. Dat verlicht de geest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik met aluhoedje sites zou aankomen, ik heb juist met name steeds officiele nieuwssites aangehaald, bepaalde zaken kunnen mischien het licht niet goed verdragen en jij kunt daarom die zaken niet verdragen maar ze zijn gewoonweg feitelijk. En daarnaast relevant in context.
Wat anderen doen kan ik niks over zeggen maar met uitzondering van een enkel filmpje dat naar een of andere piramide refereerde oid heb ik geen illuminatireptilianvrijmetselaarswebsites gezien, je overdrijft dus in het extreme.
Gezien je ook al als een infantiel tekeer ging in het topic tegen zowel mij als anderen en ook aankondigde expres te willen gaan trollen enkel omdat de discussie afwijkt van wat de reguliere nieuwsstations uitspugen denk ik dat je beter weg kunt blijven, en anders riskeer je een ban, ik zeg het je maar vast.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je trekt wederom je eigen conclusies.
ik zou het lezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven.
Goed gedaan Groningenquote:
Ondanks dat ie iets later was heb ik de tweede opengelaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef Disana het volgende:
NWS / Teeven betrokken bij witwasoperatie
NWS / Fred Teeven bye bye
Eén Teeven is meer dan genoeg.
Hier wordt al op gelet.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Kan iemand BG weer ff in z'n hok trappen ajb? Loopt nu zo ongeveer de messias (de man met de enige eckte waarheid ) uit te hangen en wederom de boel naar zich toe te trekken en iedereen voor idioot uit te maken. Wordt wel heel vervelend nu.
Done.quote:Op donderdag 13 maart 2014 06:39 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen NWScrew, kan iemand deze 2 kudtposts verwijderen bitte:
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10
Muchas gracias en op naar meer inhoudelijke informatievoorziening. FOK! komt als 2e in de Google searches. Mensen zoeken informatie.
Grazie millequote:
Met een flink stel en constant updaten. Wij hebben wel het meeste gedaan ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie OP is dat geworden.
Hebben jij en MrBanaan1 die zo gemaakt?
Prachtig werk, complimentenquote:Op donderdag 13 maart 2014 07:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een flink stel en constant updaten. Wij hebben wel het meeste gedaan ja.
Het is het grootste mysterie van de 21e eeuw, voornamelijk door de "nieuwsvoorziening" uit de technologietijger (tandenloos?) van de wereld, WTF?....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |