abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137486603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja kon men discussies maar net zo goed sturen als hoe het nieuws gestuurd werd. :'(
Zou alles zo veel makkelijker te eten zijn voor het volk.
Trek het maar weer in je eigen geperverteerde straatje. Zo kennen we je weer. Voor jouw soort hersenspinsels is er een leuk hok met gelijkgestemden, BNW. Daar kun je krijsen tot je tegen de gecapitonneerde wanden opvliegt.

NWS is/was de plek waar je met feiten en onderbouwde bronnen dient te komen. Dus geen vage youtubefilmpjes en eindvandewereldaankondigendeilluminatireptilianvrijmetselaarswebsites.

Newsflash: jij bent niet de enige die het bij het juiste eind heeft, jij bent niet de enige die het echte plan doorziet, jij bent niet de enige ons de weg kan wijzen. Je bent er van op de hoogte dat als het lijkt dat iedereen om je heen gek is, het waarschijnlijk andersom is?

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

:Y
Ik denk het. Nou ja, nog even en dan mag ik meeposten in 40+ :+
pi_137486694
er is al een oekraine topic geopend in BNW veel plezier daar
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:19:03 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137486925
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:08 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Trek het maar weer in je eigen geperverteerde straatje. Zo kennen we je weer. Voor jouw soort hersenspinsels is er een leuk hok met gelijkgestemden, BNW. Daar kun je krijsen tot je tegen de gecapitonneerde wanden opvliegt.

NWS is/was de plek waar je met feiten en onderbouwde bronnen dient te komen. Dus geen vage youtubefilmpjes en eindvandewereldaankondigendeilluminatireptilianvrijmetselaarswebsites.

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik met aluhoedje sites zou aankomen, ik heb juist met name steeds officiele nieuwssites aangehaald, bepaalde zaken kunnen mischien het licht niet goed verdragen en jij kunt daarom die zaken niet verdragen maar ze zijn gewoonweg feitelijk. En daarnaast relevant in context.
Wat anderen doen kan ik niks over zeggen maar met uitzondering van een enkel filmpje dat naar een of andere piramide refereerde oid heb ik geen illuminatireptilianvrijmetselaarswebsites gezien, je overdrijft dus in het extreme.

Gezien je ook al als een infantiel tekeer ging in het topic tegen zowel mij als anderen en ook aankondigde expres te willen gaan trollen enkel omdat de discussie afwijkt van wat de reguliere nieuwsstations uitspugen denk ik dat je beter weg kunt blijven, en anders riskeer je een ban, ik zeg het je maar vast.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137487310
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik met aluhoedje sites zou aankomen, ik heb juist met name steeds officiele nieuwssites aangehaald, bepaalde zaken kunnen mischien het licht niet goed verdragen en jij kunt daarom die zaken niet verdragen maar ze zijn gewoonweg feitelijk. En daarnaast relevant in context.
Wat anderen doen kan ik niks over zeggen maar met uitzondering van een enkel filmpje dat naar een of andere piramide refereerde oid heb ik geen illuminatireptilianvrijmetselaarswebsites gezien, je overdrijft dus in het extreme.

Gezien je ook al als een infantiel tekeer ging in het topic tegen zowel mij als anderen en ook aankondigde expres te willen gaan trollen enkel omdat de discussie afwijkt van wat de reguliere nieuwsstations uitspugen denk ik dat je beter weg kunt blijven, en anders riskeer je een ban, ik zeg het je maar vast.
Je trekt wederom je eigen conclusies. Het feit dat ik vind dat types als jij achter het gaas horen te zitten, ver van de buitenwereld en nog verder van een internetverbinding, wil niet zeggen dat ik het reguliere nieuws slik als zoete koek. Dat was juist de reden om in NWS te komen. Met z'n allen zoeken naar nieuws en zo sneller en gedetailleerder voorzien worden van nieuws dan de tinnef waar de reguliere outlets mee komen. En je loopt niet te trollen zeg je? Iedereen die het niet met je eens is, wordt door je beledigd en voor gek uitgemaakt. En anders moeten ze maar lekker de troep van Murdoch maar gaan vreten. Gisteren beweer je nog dat sites als nu.nl onder direct beheer van 'm staan. Je gaat veel en veel te ver. Ga naar buiten. Adem frisse lucht in. Ga neuken. Dat verlicht de geest.

Inmiddels heeft jouw soort zich aardig genesteld hier en schreeuwt de redelijke mensen weg. En ja, als jullie de boel lopen te verklooien, ga ik gas geven. Gisteren direct in het topic, nu via FB. Met als gevolg dat het nu dicht is tot het is opgeruimd. Hopelijk met veel striktere moderatie tot gevolg. En als dat niet helpt en desinformanten zoals jij blijven etteren, zal ik blijven terugetteren.

Oh, en je doet nu niet eens een banverzoek meer, maar dreigt me zelf al te bannen? Danny, mag ik ook een banknop? Ooohh....wat zal het hier lekker rustig worden. :D
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:30:16 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137487338
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:29 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je trekt wederom je eigen conclusies.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2014 @ 16:32:02 #156
137949 Disana
pi_137487405
Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 16:32:12 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137487411
ga nou niet hier lopen klieren man :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_137487428
pakt popcorn erbij
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 16:33:19 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137487452
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:32 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een boek ga schrijven.
ik zou het lezen

iets over Groningen zeker
pi_137487512
Ben al weg. Aleve feminax halen. Volgens mij begin ik ongesteld te worden. Excuus voor m'n chagrijn. ;)
pi_137487533
Zelf vind ik het jammer dat het Oekraine topic gesloten wordt vlak nadat ik er zelf ben gaan posten.

Wat mij opviel was dat het idd voornamelijk over details ging en die details tot in den treure besproken werden, wat nogal wat ontsporingen opleverde.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 16:38:59 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137487627
het is alweer open, terminator is ff weg
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2014 @ 16:40:26 #163
137949 Disana
pi_137487677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:33 schreef sp3c het volgende:

ik zou het lezen

iets over Groningen zeker
Goed gedaan Groningen ^O^
pi_137579847
NWS / ING wil bedrijven inzicht gaan geven in het betalingsgedrag van klant

Wat offtopic geneuzel vanaf deze post tussen mij en Individual en op de man spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 13:31:13 ]
pi_137588653
Kan iemand BG weer ff in z'n hok trappen ajb? Loopt nu zo ongeveer de messias (de man met de enige eckte waarheid ) uit te hangen en wederom de boel naar zich toe te trekken en iedereen voor idioot uit te maken. Wordt wel heel vervelend nu.
pi_137593131
Kan die onzin over een tv-serie (Lost) misschien verwijderd worden?

NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #4

Gaarne ook even een waarschuwing om dit soort off-topic gepraat achterwege te laten.
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 20:40:17 #167
137949 Disana
pi_137635498
quote:
Ondanks dat ie iets later was heb ik de tweede opengelaten.
Topic liep iets beter.
pi_137635875
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Kan iemand BG weer ff in z'n hok trappen ajb? Loopt nu zo ongeveer de messias (de man met de enige eckte waarheid ) uit te hangen en wederom de boel naar zich toe te trekken en iedereen voor idioot uit te maken. Wordt wel heel vervelend nu.
Hier wordt al op gelet.
Gewoon TR's zetten werkt wat mij betreft het makkelijkst.
pi_137683171
Goedemorgen NWScrew, kan iemand deze 2 kudtposts verwijderen bitte:

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10

Muchas gracias en op naar meer inhoudelijke informatievoorziening. FOK! komt als 2e in de Google searches. Mensen zoeken informatie. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137683200
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:39 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen NWScrew, kan iemand deze 2 kudtposts verwijderen bitte:

NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines nog steeds vermist #10

Muchas gracias en op naar meer inhoudelijke informatievoorziening. FOK! komt als 2e in de Google searches. Mensen zoeken informatie. :)
Done.
pi_137683202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Done.
Grazie mille
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137683329
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 06:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Grazie mille
Mooie OP is dat geworden.

Hebben jij en MrBanaan1 die zo gemaakt?
pi_137683356
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Mooie OP is dat geworden.

Hebben jij en MrBanaan1 die zo gemaakt?
Met een flink stel en constant updaten. Wij hebben wel het meeste gedaan ja.

Het is het grootste mysterie van de 21e eeuw, voornamelijk door de "nieuwsvoorziening" uit de technologietijger (tandenloos?) van de wereld, WTF?....

Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 08:31:42 #175
8781 crew  Frutsel
pi_137683929
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 07:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met een flink stel en constant updaten. Wij hebben wel het meeste gedaan ja.

Het is het grootste mysterie van de 21e eeuw, voornamelijk door de "nieuwsvoorziening" uit de technologietijger (tandenloos?) van de wereld, WTF?....
Prachtig werk, complimenten :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')