quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Is al een paar jaar afgelopen, zijn 6 seizoenen in totaal
Geen open einde, maar wel beetje vaag
quote:
Volgens mij zijn die cirkels de radars die vliegtuigen zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik las een dagen geleden al dat de transmissies allemaal eenvoudig uit kunnen worden gezet dus de optie gewoon geland ergens in de jungle kan dus ook altijd nog.
Vliegtuig stelen level 100.
In Luanda (Angola) is er een keer een Boeing 727 gestolen. Het komt dus wel voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik las een dagen geleden al dat de transmissies allemaal eenvoudig uit kunnen worden gezet dus de optie gewoon geland ergens in de jungle kan dus ook altijd nog.
Vliegtuig stelen level 100.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
* MrBanaan1 gaat toch maar even onderladen
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Afgelopen, echt einde wat door veel mensen verkeerd begrepen wordt.
Je kan het gewoon online kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Heb het liever gewoon zelfquote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef RVer het volgende:
[..]
Je kan het gewoon online kijken
http://www.free-tv-video-online.me/internet/lost/
Wel zo veiligquote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst 50 jaar op de simulator en dan met pensioen.
Dikke kans dat je voor het einde al bent afgehaakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even off-topic trouwens. Ik heb nog nooit Lost gekeken, maar wil dit al heel lang doen. Kan iemand mij zonder te spoilen dus even 2 dingen zeggen:
1) is de serie afgelopen of still running
2) heeft de serie een open einde, of is het (zoals Prison Break) echt klaar.
Ik wil niet online kijken, want dan spoil ik het eventueel voor mezelf.
Joh ook al zijn misschien de laatste 3-4 afleveringen wat twijfelachtig, staan wel >110 toffe afleveringen tegenover. Ik vond het einde best mooi overigens.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
het zou kunnen verklaren waarom er gemompel werd gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Loohcs het volgende:
Moest toch ff aan dit zeer lullige ongeval denken. Druk-probleem, zuurstoftekort, waarschuwingen genegeerd en vervolgens (bijna) iedereen buiten westen.
In dat geval zend je ook geen noodsignaal uit en kunnen ze geen contact meer opnemen. Weet verder niet hoe plotseling je van de radar kan verdwijnen als je op auto-piloot vliegt en geen bergen tegenkomt.
Je leuk, ga ff naar TV met die Lost-shit. Dit is echt en dus een stuk interessanter.quote:
Zit dat niet in de Black Boxes?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef niels0 het volgende:
Toch wel raar dat ze geen Emergency Locator Transmitter aan boord hadden.
3e dag zit erop, hoeveel dagen zullen ze zo actief nog doorgaan?quote:
"Joah, we hebben nu wel lang genoeg gezocht, wat boeit het, zo'n vliegtuigje"quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
3e dag zit erop, hoeveel dagen zullen ze zo actief nog doorgaan?
Ja, 't is jammer, maar we kopen wel een nieuwe. Dit schiet ook niet op.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Joah, we hebben nu wel lang genoeg gezocht, wat boeit het, zo'n vliegtuigje"
Mensen zijn toch al dood.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, 't is jammer, maar we kopen wel een nieuwe. Dit schiet ook niet op.
quote:
Nee, ELTs zijn aparte apparaten. Maken gebruik van het russische Cospas-Sarsat satelliet-systeem dmv doppler effect.quote:
Hmm. Als dat zo'n klein ding is, hoezo zou het er dan niet standaard inzitten??quote:Op maandag 10 maart 2014 20:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ELTs zijn aparte apparaten. Maken gebruik van het russische Cospas-Sarsat satelliet-systeem dmv doppler effect.
Flight-data-recorders registreren alleen. Dat is iets wezenlijk anders.
ELT:
[ afbeelding ]
Flight-data-recorder:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |