dat klinkt als, 'er was wat gaande', waarom geen duidelijk antwoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
Ze kregen eerst geen contact met het vliegtuig, toen via een emergency kanaal wel en hoorden gemurmel van de copiloot. Daarna verloren ze het contact.
Klopt, maar het is ook weer geen Antonov waar je 3km landingsbaan voor nodig hebtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de landen in die regio een redelijke radar hebben om te zien wie hun luchtruim betreedt...
Maar inderdaad, dat opperde ik ook. Alleen dit vliegtuig land je niet eventjes tussen de palmbomen op een kort strookje Thais eiland, zeg maar... Dat is het andere probleem.
Gasdampen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef El_Matador het volgende:
Een worsteling? De communicatie doorgesneden?
Het kan ook zijn dat de copiloot bezig was met zijn zelfmoordactie en dat de andere piloot al uitgeschakeld was of buiten de cabine met de deur op slot.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt als, 'er was wat gaande', waarom geen duidelijk antwoord.
Goeie.quote:
Het bericht over de murmelende co-piloot pleit hem eerder vrij dan dat het hem verdacht maakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat de copiloot bezig was met zijn zelfmoordactie en dat de andere piloot al uitgeschakeld was.
Want?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het bericht over de murmelende co-piloot pleit hem eerder vrij dan dat het hem verdacht maakt.
En de passagiers liggen te chilen op een eiland die door de tijd reistquote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook weer geen Antonov waar je 3km landingsbaan voor nodig hebtAls iemand een privevliegveld heeft, ZOU het kunnen. De radar is dan idd weer een ander verhaal.
Het contact verbreekt daarna. Dat kan alleen de piloot doen, een kaper weet niet hoe dat moet.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het bericht over de murmelende co-piloot pleit hem eerder vrij dan dat het hem verdacht maakt.
In een theoretisch geval zou iran dit nog uit kunnen voeren natuurlijk...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook weer geen Antonov waar je 3km landingsbaan voor nodig hebtAls iemand een privevliegveld heeft, ZOU het kunnen. De radar is dan idd weer een ander verhaal.
Wat trek jij gemakkelijk conclusies zeg.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het contact verbreekt daarna. Dat kan alleen de piloot doen, een kaper weet niet hoe dat moet.
Ach, je hoeft er vooralsnog geen Einstein voor te zijn. Eerder een kwestie van logisch redeneren.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het had kunnen uitmaken op welke manier jouw expertise en mening ingeschat kon worden
Dat wisten ze in 2001 alquote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het contact verbreekt daarna. Dat kan alleen de piloot doen, een kaper weet niet hoe dat moet.
twitter:MehrzadBBC twitterde op maandag 10-03-2014 om 19:16:51#BREAKING - Friend: #IRAN nationals aboard missing #Malaysia #MH370 "ordinary" passengers, travelling w forged #Italian, #Autraian passports reageer retweet
Ik heb toevallig in december en januari met zo'n 777 van Malaysia meegevlogen, maar het was vis of kip met rijst en de kip was al heel snel opquote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Werd er bruine bonenschotel geserveerd?![]()
En hoe weet je dat laatste zo zeker?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het kan ook dat die tickets met valse paspoorten echt mensensmokkel is en dat er daarnaast nog wat terroristen aan boord waren.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand al gedacht dat áls het terroristen of een kaping is, dat er dan een mogelijkheid is dat de co-piloot erbij betrokken is? Tuurlijk, de tickets (dat las ik net) waren niet bewust voor deze vlucht geboekt, maar dannog denk ik dat het mogelijk is.
En wat ik eerder al las is nieteens onmogelijk; dat het vliegtuig gestolen is en ergens anders op een privevliegveld is geland.
Dat uiteraard maar de inzicht van een expert, zoals lui die wel eens geïnterviewd worden bij radio 1 of BNR zijn tamelijk interessant. Vandaar dat ik het vroeg, was geenszins een diss of subtiele hint, eerder een complimentquote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er vooralsnog geen Einstein voor te zijn. Eerder een kwestie van logisch redeneren.
Elke terrorist heeft een shirtje met daarop het woord 'terrorist' aan?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef Intellectueel het volgende:
BREAKING: de twee passagiers met de vervalste paspoorten zijn van Iraanse afkomst. Ze worden beschreven als 'normale' figuren. Me dunkt dat ze vluchtelingen waren en geen terroristen.twitter:MehrzadBBC twitterde op maandag 10-03-2014 om 19:16:51#BREAKING - Friend: #IRAN nationals aboard missing #Malaysia #MH370 "ordinary" passengers, travelling w forged #Italian, #Autraian passports reageer retweet
Dat lijkt me zo. Het is een emergencykanaal, dus het gewone kanaal stond al uit, en dat emergencykanaal is daarna ook uitgezet. Kan een kaper dat allemaal?quote:
Ik luister ook al de hele dagquote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat uiteraard maar de inzicht van een expert, zoals lui die wel eens geïnterviewd worden bij radio 1 of BNR zijn tamelijk interessant. Vandaar dat ik het vroeg, was geenszins een diss of subtiele hint, eerder een compliment
Als je weet waar je moet zijn natuurlijk wel ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo. Het is een emergencykanaal, dus het gewone kanaal stond al uit, en dat emergencykanaal is daarna ook uitgezet. Kan een kaper dat allemaal?
Dan lijkt het mij slimmer -ivm pakkans- om niet dezelfde vlucht te nemen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef Intellectueel het volgende:
BREAKING: de twee passagiers met de vervalste paspoorten zijn van Iraanse afkomst. Ze worden beschreven als 'normale' figuren. Me dunkt dat ze vluchtelingen waren en geen terroristen.twitter:MehrzadBBC twitterde op maandag 10-03-2014 om 19:16:51#BREAKING - Friend: #IRAN nationals aboard missing #Malaysia #MH370 "ordinary" passengers, travelling w forged #Italian, #Autraian passports reageer retweet
Dat kun je wel leren, net zoals in de wc plassen, vliegen en een eitje bakken.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo. Het is een emergencykanaal, dus het gewone kanaal stond al uit, en dat emergencykanaal is daarna ook uitgezet. Kan een kaper dat allemaal?
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kun je wel leren, net zoals in de wc plassen, vliegen en een eitje bakken.
Vrienden vallen dit soort dingen al gauw op.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Elke terrorist heeft een shirtje met daarop het woord 'terrorist' aan?
Een piloot kan toch alles uitzetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je weet waar je moet zijn natuurlijk wel ja.
Maar hoe fotosjop je je vliegtuig van de radar??
Dat lag niet aan de veiligheid maar de moordende concurrentie (no pun intended) van de prijsvechters, zoals je dat in Europa (KLM, Iberia) ook hebt...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Mja.. een gerenomeerde maatschappij, die vrijwel failliet is.... zag op cnbc dat de koers maar 27 cent is
Yeah right.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vrienden vallen dit soort dingen al gauw op.
Ja, en de stealth aanzetten?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een piloot kan toch alles uitzetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat zegt niet alles. Het is een maatschappij die qua veiligheid en service als een van de beste ter wereld op de lijst staat. Het is 1 van de slechts 6 maatschappijen met een 5 sterren status.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Mja.. een gerenomeerde maatschappij, die vrijwel failliet is.... zag op cnbc dat de koers maar 27 cent is
Was 'ie op Facebook ook offline?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Loekie1 het volgende:
Het is in elk geval vreemd dat er geen gewoon contact te krijgen was met de piloot.
Onzin.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Politieke/religieuze opvatting, etc. Wel degelijk.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en de stealth aanzetten?Radar kan niet overal volgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters everywhere but I don't really care.
Veel mensen boeken volgens mij gewoon het goedkoopste ticket...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat zegt niet alles. Het is een maatschappij die qua veiligheid en service als een van de beste ter wereld op de lijst staat. Het is 1 van de slechts 6 maatschappijen met een 5 sterren status.
Op alle vluchten naar de VS zit de cabine de gehele vlucht al dicht sinds 2001quote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Loekie1 het volgende:
Een risico bij de afsluitbare cabine is dat een piloot zichzelf opsluit en het vliegtuig laat crashen. Het lijkt me dat ze daar iets op moeten verzinnen. Het is al eerder gebeurd.
Van hoeveel terroriste figuren de afgelopen tien jaar wisten de nabije vrienden, familie, etc. niet dat ze op een gegeven moment geradicaliseerd waren?quote:
Nou, zeg het eens...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Van hoeveel terroriste figuren de afgelopen tien jaar wisten de nabije vrienden, familie, etc. niet dat ze op een gegeven moment geradicaliseerd waren?
op een meter of 30-100 wordt het problematisch geloof ik. Verder mag ik aannemen dat het lokale leger goed op de hoogte is met wat er rondvliegt in de buurt van land. Ergens onopvallend geland zijn kan niet denk ik?quote:
Veel mensen zeker. Maar dat doet toch niets af aan wat ik zeg? Malaysia Airlines is namelijk vaak helemaal niet duurder dan bijvoorbeeld KLM. Ik vlieg vaak met Malaysia Airlines (AMS - HAN), en boek toch daar puur voor kwaliteit en miles. Ik denk dat een goede airline als Malaysia Airlines of Singapore Airlines een voldoende goede positie hebben om sterk te blijven, al wordt de concurrentie wel steeds groter (vooral op korte vluchten).quote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Veel mensen boeken volgens mij gewoon het goedkoopste ticket...
http://www.dailymail.co.u(...)d-never-boarded.htmlquote:'One of two men who boarded doomed Air Malaysia flight on a stolen passport looked like Mario Balotelli': Authorities reveal key clue as they hunt Mr Ali, mystery Iranian businessman who booked their tickets
Dat kan er wel voor zorgen dat ze minder centen verdienen, juist omdat mensen iets goedkopers prefereren en ze misschien vaak niet de goedkoopste zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Veel mensen zeker. Maar dat doet toch niets af aan wat ik zeg? Malaysia Airlines is namelijk vaak helemaal niet duurder dan bijvoorbeeld KLM. Ik vlieg vaak met Malaysia Airlines (AMS - HAN), en boek toch daar puur voor kwaliteit en miles. Ik denk dat een goede airline als Malaysia Airlines of Singapore Airlines een voldoende goede positie hebben om sterk te blijven, al wordt de concurrentie wel steeds groter (vooral op korte vluchten).
Wordt het natquote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gebeurt er als een vliegtuig zich met de neus in het water boort?
Dat klopt, de concurrentie wordt sterker, maar dat is dus vooral op korte vluchten (zeker in azie heb je veel prijsvechters als Air Asia en Jetstar). Voor de lange vluchten doet MA gewoon mee met de andere grote maatschappijen, ook qua prijs.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan er wel voor zorgen dat ze minder centen verdienen, juist omdat mensen iets goedkopers prefereren en ze misschien vaak niet de goedkoopste zijn.
Mario Balotelli, dan moet het een flink zwarte Iranier zijn geweest aan boord (ervan uitgaand dat de passagiers net als de touroperator Perzen waren).quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef RVer het volgende:
De tickets zijn geregeld door een Iranier
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)d-never-boarded.html
https://imageshack.com/i/mao7vajquote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Speculan. het volgende:
[..]
op een meter of 30-100 wordt het problematisch geloof ik. Verder mag ik aannemen dat het lokale leger goed op de hoogte is met wat er rondvliegt in de buurt van land. Ergens onopvallend geland zijn kan niet denk ik?
Ze zoeken echter ook aan de west thaise kust dus misschien dat er toch gaten in zitten?
Ah, een Iraanse tussenpersoon dus, in plaats van twee Iraanse passagiers.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef RVer het volgende:
De tickets zijn geregeld door een Iranier
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)d-never-boarded.html
Ik denk meer dode artiesten dan terroristen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt me toch wel een optie dat de piloot alles heeft uitgezet en met de neus naar beneden het vliegtuig heeft laten vallen. Misschien de copiloot die was 27 een leeftijd waarin ook veel terroristen zitten.
Australie ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:48 schreef Max23 het volgende:
Ik heb hier een enorm Lost gevoel over. De overlevenden zijn gewoon gestrand op een klein eiland.
Ja, en hoe doe je ervaring op in de regel denk je? Door er niet mee te vliegen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef Loekie1 het volgende:
Copiloot had geen ervaring met dit toestel.
CNN) -- The first officer aboard Malaysia Airlines MH370 when it disappeared early Saturday from radar was transitioning to work on the Boeing 777-200.
Fariq Ab Hamid, a 27-year-old Malaysian, helped fly the plane from Hong Kong to Kuala Lumpur, where he landed it under the supervision of a senior pilot as well as a safety captain, according to CNN aviation correspondent Richard Quest, who was also in the cockpit.
The network was shooting video of the landing for use in a "CNN Business Traveler" program.
"It was interesting to watch the way he brought the aircraft in to land," Quest recalled about the February 19 landing, which the captain described as textbook-perfect.
Questions swirl after airliner vanishes
Are flight recorders 'antiquated?'
International crews search for plane
Hamid, who has 2,763 flying hours, joined Malaysia Airlines in 2007. He had been flying another jet and was transitioning to the Boeing 777-200 after having completed training in a flight simulator.
The airline's first officers are trained to the same standards as the captains, Quest said he was told by airline officials. "The captain was very much in control, but the first officer was flying the aircraft."
The missing plane was piloted by Capt. Zaharie Ahmad Shah, a 53-year-old Malaysian with 18,365 flying hours who joined the airline in 1981.
http://edition.cnn.com/20(...)lines-first-officer/
Wonderlijke conclusiezin die jij erboven plaatst.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:49 schreef Loekie1 het volgende:
Copiloot had geen ervaring met dit toestel.
CNN) -- The first officer aboard Malaysia Airlines MH370 when it disappeared early Saturday from radar was transitioning to work on the Boeing 777-200.
Fariq Ab Hamid, a 27-year-old Malaysian, helped fly the plane from Hong Kong to Kuala Lumpur, where he landed it under the supervision of a senior pilot as well as a safety captain, according to CNN aviation correspondent Richard Quest, who was also in the cockpit.
The network was shooting video of the landing for use in a "CNN Business Traveler" program.
"It was interesting to watch the way he brought the aircraft in to land," Quest recalled about the February 19 landing, which the captain described as textbook-perfect.
Questions swirl after airliner vanishes
Are flight recorders 'antiquated?'
International crews search for plane
Hamid, who has 2,763 flying hours, joined Malaysia Airlines in 2007. He had been flying another jet and was transitioning to the Boeing 777-200 after having completed training in a flight simulator.
The airline's first officers are trained to the same standards as the captains, Quest said he was told by airline officials. "The captain was very much in control, but the first officer was flying the aircraft."
The missing plane was piloted by Capt. Zaharie Ahmad Shah, a 53-year-old Malaysian with 18,365 flying hours who joined the airline in 1981.
http://edition.cnn.com/20(...)lines-first-officer/
Eerst 50 jaar op de simulator en dan met pensioen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, en hoe doe je ervaring op in de regel denk je? Door er niet mee te vliegen?
Afgelopen, echt einde wat door veel mensen verkeerd begrepen wordt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even off-topic trouwens. Ik heb nog nooit Lost gekeken, maar wil dit al heel lang doen. Kan iemand mij zonder te spoilen dus even 2 dingen zeggen:
1) is de serie afgelopen of still running
2) heeft de serie een open einde, of is het (zoals Prison Break) echt klaar.
Ik wil niet online kijken, want dan spoil ik het eventueel voor mezelf.
Ik las een dagen geleden al dat de transmissies allemaal eenvoudig uit kunnen worden gezet dus de optie gewoon geland ergens in de jungle kan dus ook altijd nog.quote:
Is al een paar jaar afgelopen, zijn 6 seizoenen in totaalquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even off-topic trouwens. Ik heb nog nooit Lost gekeken, maar wil dit al heel lang doen. Kan iemand mij zonder te spoilen dus even 2 dingen zeggen:
Afgelopen en zwaar crappy einde.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Is al een paar jaar afgelopen, zijn 6 seizoenen in totaal
Geen open einde, maar wel beetje vaag
quote:
Volgens mij zijn die cirkels de radars die vliegtuigen zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik las een dagen geleden al dat de transmissies allemaal eenvoudig uit kunnen worden gezet dus de optie gewoon geland ergens in de jungle kan dus ook altijd nog.
Vliegtuig stelen level 100.
In Luanda (Angola) is er een keer een Boeing 727 gestolen. Het komt dus wel voor.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ik las een dagen geleden al dat de transmissies allemaal eenvoudig uit kunnen worden gezet dus de optie gewoon geland ergens in de jungle kan dus ook altijd nog.
Vliegtuig stelen level 100.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
* MrBanaan1 gaat toch maar even onderladen
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Afgelopen, echt einde wat door veel mensen verkeerd begrepen wordt.
Je kan het gewoon online kijkenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Heb het liever gewoon zelfquote:Op maandag 10 maart 2014 20:07 schreef RVer het volgende:
[..]
Je kan het gewoon online kijken
http://www.free-tv-video-online.me/internet/lost/
Wel zo veiligquote:Op maandag 10 maart 2014 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerst 50 jaar op de simulator en dan met pensioen.
Dikke kans dat je voor het einde al bent afgehaakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Joh ook al zijn misschien de laatste 3-4 afleveringen wat twijfelachtig, staan wel >110 toffe afleveringen tegenover. Ik vond het einde best mooi overigens.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
het zou kunnen verklaren waarom er gemompel werd gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:12 schreef Loohcs het volgende:
Moest toch ff aan dit zeer lullige ongeval denken. Druk-probleem, zuurstoftekort, waarschuwingen genegeerd en vervolgens (bijna) iedereen buiten westen.
In dat geval zend je ook geen noodsignaal uit en kunnen ze geen contact meer opnemen. Weet verder niet hoe plotseling je van de radar kan verdwijnen als je op auto-piloot vliegt en geen bergen tegenkomt.
Je leuk, ga ff naar TV met die Lost-shit. Dit is echt en dus een stuk interessanter.quote:
Zit dat niet in de Black Boxes?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef niels0 het volgende:
Toch wel raar dat ze geen Emergency Locator Transmitter aan boord hadden.
3e dag zit erop, hoeveel dagen zullen ze zo actief nog doorgaan?quote:
"Joah, we hebben nu wel lang genoeg gezocht, wat boeit het, zo'n vliegtuigje"quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
3e dag zit erop, hoeveel dagen zullen ze zo actief nog doorgaan?
Ja, 't is jammer, maar we kopen wel een nieuwe. Dit schiet ook niet op.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Joah, we hebben nu wel lang genoeg gezocht, wat boeit het, zo'n vliegtuigje"
Mensen zijn toch al dood.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, 't is jammer, maar we kopen wel een nieuwe. Dit schiet ook niet op.
quote:
Nee, ELTs zijn aparte apparaten. Maken gebruik van het russische Cospas-Sarsat satelliet-systeem dmv doppler effect.quote:
Hmm. Als dat zo'n klein ding is, hoezo zou het er dan niet standaard inzitten??quote:Op maandag 10 maart 2014 20:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, ELTs zijn aparte apparaten. Maken gebruik van het russische Cospas-Sarsat satelliet-systeem dmv doppler effect.
Flight-data-recorders registreren alleen. Dat is iets wezenlijk anders.
ELT:
[ afbeelding ]
Flight-data-recorder:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |