Dat kan ja... Ik heb in het vorige topic 4 opties genoemd en dit was er eentje van.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef Loekie1 het volgende:
Het lijkt me toch wel een optie dat de piloot alles heeft uitgezet en met de neus naar beneden het vliegtuig heeft laten vallen.
Wat is jouw achtergrond als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ja... Ik heb in het vorige topic 4 opties genoemd en dit was er eentje van.
En dat is relevant, omdat ?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond als ik vragen mag?
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien de copiloot die was 27 een leeftijd waarin ook veel terroristen zitten.
De 27 jarige fokker zou dit inderdaad kunnen beamenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is een leeftijd waarin je heel vatbaar bent voor suggesties.
idd, een terrorist.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Halcon het volgende:
Stom dat al die mensen aan het zoeken zijn zeg. De co piloot is 27, dus dan is het toch wel duidelijk wat er is gebeurd. Verder onderzoek overbodig.
Dat hangt volledig af van op welke hoogte dat de val begint.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gebeurt er als een vliegtuig zich met de neus in het water boort?
ik dacht meer waarom eerst niks meer katen horen en later opeens wel?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
tsja, zo kan je het ook lezen. Ik las het meer als: schijnbaar wilden ze het goedkoopste ticket en boeide het verder niet met welke maatschappij...
Hij zal wel op dezelfde plek staan als het vliegtuig die zich in het Pentagon boordequote:Op maandag 10 maart 2014 19:18 schreef Buikboor het volgende:
Ik denk.......dat ie gewoon gejat is....hij staat ergens in een vaag land en de mensen moeten lopend naar huis.
Omdat ze samen -met gestolen paspoorten- in hetzelfde vliegtuig wilden reizen?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:19 schreef Marrije het volgende:
ik dacht meer waarom eerst niks meer katen horen en later opeens wel?
precies, dat was mijn eerste reactiequote:Op maandag 10 maart 2014 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat ze samen -met gestolen paspoorten- in hetzelfde vliegtuig wilden reizen?
Een worsteling? De communicatie doorgesneden?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef Loekie1 het volgende:
Ze kregen eerst geen contact met het vliegtuig, toen via een emergency kanaal wel en hoorden gemurmel van de copiloot.
Het lijkt me dat de landen in die regio een redelijke radar hebben om te zien wie hun luchtruim betreedt...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand al gedacht dat áls het terroristen of een kaping is, dat er dan een mogelijkheid is dat de co-piloot erbij betrokken is? Tuurlijk, de tickets (dat las ik net) waren niet bewust voor deze vlucht geboekt, maar dannog denk ik dat het mogelijk is.
En wat ik eerder al las is nieteens onmogelijk; dat het vliegtuig gestolen is en ergens anders op een privevliegveld is geland.
Ja, volgensmij wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef Loekie1 het volgende:
Is die cabine nu wel of niet afsluitbaar vanaf de binnenkant in dat vliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |