Die piloot van Egyptair die in de VS de kist naar de grond stuurde had toch ook al heel wat vliegervaring?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:51 schreef Draailamp het volgende:
Waarom zou een terrorist ervoor kiezen om in de zee te crashen?
Dan vlieg je toch door naar land en maakt daar nog honderden doden?
Daarom denk ik op een technisch probleem of een piloot die het niet meer zag zitten.
Vliegervaring etc maakt daarbij niks uit.
Je kan niet in iemands hoofd kijken.
Hoeveel gekaapte vluchten zijn gebruikt om ook op land slachtoffers te maken? Ik maak het je lastig, 11 september 2001 mag je niet meenemen in de tellingquote:Op maandag 10 maart 2014 18:51 schreef Draailamp het volgende:
Waarom zou een terrorist ervoor kiezen om in de zee te crashen?
Dan vlieg je toch door naar land en maakt daar nog honderden doden?
Was dit een zelfmoordactie of een fout?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef Halcon het volgende:
Die piloot van Egyptair die in de VS de kist naar de grond stuurde had toch ook al heel wat vliegervaring?
Jupquote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef arjan1112 het volgende:
Ze zouden ook nog in Noord - Korea kunnen zijn.
Volgens de VS een bewuste actie van de piloot, volgens Egypte een technisch mankement. Volgens mij zijn de meeste deskundige het er wel over eens dat het een bewuste actie van de piloot geweest moet zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:53 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Was dit een zelfmoordactie of een fout?
om zo wat bewijs (= info) onvindbaar te maken?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:51 schreef Draailamp het volgende:
Waarom zou een terrorist ervoor kiezen om in de zee te crashen?
Dan vlieg je toch door naar land en maakt daar nog honderden doden?
Daarom denk ik op een technisch probleem of een piloot die het niet meer zag zitten.
Vliegervaring etc maakt daarbij niks uit.
Je kan niet in iemands hoofd kijken.
Of onbewust. Niet elke terrorist kan een vliegtuig besturen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
om zo wat bewijs (= info) onvindbaar te maken?
dus eerst had ze de mannen elk op een andere vlucht en daar kreeg ze geen reactie meer op en toen ze samen op een vlucht konden werd het bevestigdquote:Op maandag 10 maart 2014 18:55 schreef matthijst het volgende:
The Financial Times exclusively reported that a Thai travel agent who booked the tickets for the men said she had been asked to make the travel arrangements by an Iranian contact.
Travel agent Benjaporn Krutnait, booked the tickets through a business contact whom she only knew as "Mr Ali". She said that his first request to book cheap tickets to Europe for the two men was made on March 1.
She told The Financial Times that it was quite common for people to book tickets through middlemen who then retake a commission.
Ali had asked for the cheapest route to Europe for his clients and did not mention the specific booking Kuala Lumpur-Beijing - unlikely behaviour by would-be terrorists.
Benjaporn initially reserved one of the men on a Qatar Airways flight and the other on Etihad. But the tickets expired when Benjaporn did not hear back from Ali.
The Financial Times said when Ali contacted her again on Thursday, she rebooked the men on the Malaysia Airlines flight through Beijing because it was the cheapest available.
ik denk dat als er sprake was van terrorisme, dat ook niet geprobeerd is.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of onbewust. Niet elke terrorist kan een vliegtuig besturen.
En alle passagiers, lijkt me sterkt dat die in miljoenen stukjes uit elkaar zijn geklaptquote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De copiloot snijdt de communicatie af, de kapers overmeesteren de piloot en het vliegtuig maakt een U-turn is een mogelijkheid. Wat er daarna gebeurt is een groot raadsel.
Dat stukje zee waar hij die turn maakte lijkt me wel op de millimeter doorzocht. Hell, daar kan je nog freeduiken als je een beetje getraind bent...
Het lijkt me fysiek onmogelijk om een in de lucht ge-explodeerd vliegtuig niet terug te vinden in een zee van 50 meter diep. Onmogelijk ALLE stukjes kunnen naar de bodem zakken en dingen die "inslaan" kunnen ook terugbouncen en beginnen te drijven...
tsja, zo kan je het ook lezen. Ik las het meer als: schijnbaar wilden ze het goedkoopste ticket en boeide het verder niet met welke maatschappij...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus eerst had ze de mannen elk op een andere vlucht en daar kreeg ze geen reactie meer op en toen ze samen op een vlucht konden werd het bevestigd
Ja, dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gebeurt er als een vliegtuig zich met de neus in het water boort?
Gaat die kapotquote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gebeurt er als een vliegtuig zich met de neus in het water boort?
Ik denk dat je dan de zeebodem in gaat en je daar vast blijft hakenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gebeurt er als een vliegtuig zich met de neus in het water boort?
Van 10km hoogte en volle vaart? Daar blijft niet veel van over denk ikquote:Op maandag 10 maart 2014 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat gebeurt er als een vliegtuig zich met de neus in het water boort?
Dat klinkt als een terrorisme test.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:09 schreef matthijst het volgende:
tsja, zo kan je het ook lezen. Ik las het meer als: schijnbaar wilden ze het goedkoopste ticket en boeide het verder niet met welke maatschappij...
Kan, maar het kan ook gemakkelijk doormidden breken denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
Dat sowieso maar kan die in zijn geheel de diepte in gaan?
Ja, dat kan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef Loekie1 het volgende:
Dat sowieso maar kan die in zijn geheel de diepte in gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |