Ook de contactpersoon die voor de tickets zorgde had deze nationaliteit.twitter:MehrzadBBC twitterde op maandag 10-03-2014 om 19:16:51#BREAKING - Friend: #IRAN nationals aboard missing #Malaysia #MH370 "ordinary" passengers, travelling w forged #Italian, #Autraian passports reageer retweet
Dat is maar te hopen voor ze. Een snelle dood die ze nauwelijks zagen aankomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:08 schreef Halcon het volgende: [..] Als het daar ligt.... Men weet op dit moment gewoon heel erg weinig. Het enige wat we eigenlijk zeker weten is dat alle inzittenden op slag dood waren.
Lozing van een schipquote:Op maandag 10 maart 2014 18:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat plaatje met een 'kerosinespoor' was uiteindelijk niks toch?
Moah, speculaties hoeven er niet meer bij, dus. Als er echt iets concreets gevonden wordt plak ik er wel een updateje onder.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:
Sja, Banaan, nu heb jij de verantwoordelijkheid de OP up to date te houden...
Die brandstof kan van elk vliegtuig zijn en ook van schepen, dus dat spoor zegt niets.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat plaatje met een 'kerosinespoor' was uiteindelijk niks toch?
Uit OP dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die brandstof kan van elk vliegtuig zijn en ook van schepen, dus dat spoor zegt niets.
bittequote:
Zou het juist laten staan, met de melding erbij dat bekend is dat het NIET van het vliegtuig is. Dan weten mensen dat ook als ze hier komen.quote:
Kerosine is ook geen olie idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.Maar met die Boeing heeft dat oliespoor volgens mij niet zoveel te maken.
Had je de lapo niet moeten kapen of de nieuwe niet moeten starten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja godver heb het net uit de op gehaald
Dat had je je avond gekost.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:19 schreef Draailamp het volgende:
Heb ik geluk, ik had hem bijna geopend
Bron: NU.nlquote:Familieleden van de passagiers van het toestel van Malaysia Airlines, dat sinds zaterdagochtend wordt vermist, zijn boos dat ze zo slecht worden geïnformeerd.
Zondag las een man een verklaring voor die werd ondertekend door ongeveer honderd familieleden. In de verklaring staat dat als de luchtvaartmaatschappij hen niet meer informatie geeft ze zich tot de Maleisische ambassade zullen wenden.
"We geloven Malaysia Airlines gewoon niet meer", zei de man die zijn naam weigerde te geven. Al twee dagen wachten de wanhopige mensen op nieuws over hun dierbaren. Nog steeds is niet bekend wat er met het vliegtuig is gebeurd. De familieleden klagen dat de luchtvaartmaatschappij hen geen informatie geeft en dat ze alleen via de media worden geïnformeerd.
"We doen ons uiterste best om erachter te komen wat er gebeurd is en totdat we het vliegtuig vinden kunnen we hier gewoon niets over zeggen", aldus commercieel directeur van Malaysia Airlines Hugh Dunleavy. "We geven de familieleden zo veel informatie als we kunnen, maar we willen hen geen valse hoop bieden."
Boeing 777
De Boeing 777 was zaterdagochtend met 239 passagiers aan boord onderweg van Kuala Lumpur naar de Chinese hoofdstad Beijing. Ergens tussen Maleisië en Vietnam verloren luchtverkeersleiders het contact met het toestel.
Mogelijk is het toestel neergestort en hadden de piloten geen tijd of waren ze niet in staat om een noodsignaal uit te zenden.
In totaal zoeken 34 vliegtuigen en veertig schepen uit Vietnam, Maleisië, Thailand, Australië, Singapore, Indonesië, China en de Verenigde Staten naar het toestel of brokstukken daarvan. Het kan dagen, zo niet maanden duren voordat restanten worden teruggevonden.
beide vliegtuigen vol (belangrijke?) zakenlieden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik hoop wel dat het niet 2 jaar duurt voordat ze een zwarte doos hebben gevonden zoals bij het AF toestel. Zo lang kan ik niet wachten op antwoorden
Die lag op 4 kilometer diepte en men wist volgens mij niet eens waar precies.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik hoop wel dat het niet 2 jaar duurt voordat ze een zwarte doos hebben gevonden zoals bij het AF toestel. Zo lang kan ik niet wachten op antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |