SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Daar had men nog het "geluk" dat het staartstuk van de Airbus A330 van composiet materialen was gemaakt en dus bleef drijven.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die lag op 4 kilometer diepte en men wist volgens mij niet eens waar precies.
Simpele zielquote:Op maandag 10 maart 2014 18:15 schreef Draailamp het volgende:
Dit is de captain:
http://www.everyjoe.com/w(...)ad-shah-photos-9.jpg
Ik denk dat hij of de co piloot er iets mee te maken hebben.
Vleugels en staartstukken zijn toch licht, vol lucht en drijven toch? Stoelen, koffers ook. Het hangt van de impact af. Explosie in de lucht laat dingen drijven.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar had men nog het "geluk" dat het staartstuk van de Airbus A330 van composiet materialen was gemaakt en dus bleef drijven.
De staart van de 777 zinkt net zo hard als de rest...
Hoe zo? Het lijkt mij niet heel vreemd dat een van de piloten zelfmoord wilt plegen bv.quote:
Ja, heel bizar. Het vliegtuig is nu 71 uur (!) van de radar verdwenen...quote:Op maandag 10 maart 2014 18:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Simpele ziel
----------------------
Het verbaast me dat er nog altijd vrij weinig info is. Sterker nog, er zijn alleen maar geruchten en tot nu toe is nog altijd 'alles mogelijk'. Wonderbaarlijk dat in deze tijdperk dat zodra het uit de radarzicht valt en beetje op zee, we letterlijk in het duister tasten.
Maar dan nog, moet er een daling waarneembaar zijn geweest op de radarbeelden.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:27 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Hoe zo? Het lijkt mij niet heel vreemd dat een van de piloten zelfmoord wilt plegen bv.
Je zit met zijn tweetjes in die cabine. Je slaat de ander neer of erger.
Je koppelt de apparatuur los en je gaat met de neus naar beneden
De manier waarop je het formuleert alleen al.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:27 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Hoe zo? Het lijkt mij niet heel vreemd dat een van de piloten zelfmoord wilt plegen bv.
Je zit met zijn tweetjes in die cabine. Je slaat de ander neer of erger.
Je koppelt de apparatuur los en je gaat met de neus naar beneden
Copiloot was/is slechts 27!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:27 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Hoe zo? Het lijkt mij niet heel vreemd dat een van de piloten zelfmoord wilt plegen bv.
Je zit met zijn tweetjes in die cabine. Je slaat de ander neer of erger.
Je koppelt de apparatuur los en je gaat met de neus naar beneden
Ik denk dat iedereen een mogelijk scenario anders verwoordt, koffiegast.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
De manier waarop je het formuleert alleen al.
"Ik denk dat de (co)piloot het heeft gedaan. Kijk maar! Hier is een foto!"
Piloot zat al 30 jaar in het vak. De copiloot had ook al redelijk wat uren gemaakt. Nergens wordt aangegeven dat 1 van beide ook maar iets mankeerde in media of elders. Er is letterlijk nog niks bekend en alles is mogelijk.. mankement, terrorisme, storm, etcetera. Desondanks stel je dit gelijk al op en formuleer je het dat ze het wel gedaan hebben. En daarom vind ik jou een simpele ziel.
[Lambiekje-mode]quote:Op maandag 10 maart 2014 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dan nog, moet er een daling waarneembaar zijn geweest op de radarbeelden.
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dan nog, moet er een daling waarneembaar zijn geweest op de radarbeelden.
http://au.ibtimes.com/art(...)min.htm#.Ux33p_m1ZBMquote:According to radar data posted on several aviation Web sites, they suggested a steep and sudden descent of the plane before contact was lost. There were no reports of a distress signal coming from the pilots.
Bijna iedereen lag te slapen. Met 4 man kan je het personeel achterin makkelijk aan en loop je zo rustig naar de cockpit.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:33 schreef Draailamp het volgende:
@Koffiegast:
Excuses als het zo is overgekomen. Die foto had niet betrekking op de zin daar onder.
Bij nader inzien begrijp ik je reactie volkomen.
Ik denk aan de piloten omdat het mij erg lastig lijkt om als terroristen (anno 2014) 200 plus passagiers te overmeesteren, bemanningspersoneel en de toegangsdeur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Het verschil is dat de AF-vlucht verdween in open oceaan, met waterdieptes van 4-4.5 km, breuken, ondergrondse canyons.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef koffiegast het volgende:
Wat ik meen te herinneren is dat de AF vlucht ook van ene op andere moment van de radar verdween. Dit leek te komen doordat zo'n radar een minuut of 2 nodig heeft om een vol rondje te maken, en in die tussentijd ging het vliegtuig met volle snelheid loodrecht de zee in (van cruisehoogte in het water binnen een minuut). Hoogstwaarschijnlijk is het vliegtuig hier ook op zo'n manier verdwenen, aangezien er nog niks is boven komen drijven.
Mooi verhaal, maar AF447 vloog al een tijdje buiten radarbereik.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef koffiegast het volgende:
Wat ik meen te herinneren is dat de AF vlucht ook van het ene op het andere moment van de radar verdween. Dit leek te komen doordat zo'n radar een minuut of 2 nodig heeft om een vol rondje te maken, en in die tussentijd ging het vliegtuig met volle snelheid loodrecht de zee in (van cruisehoogte in het water binnen een minuut).
Dat lijkt toch heel erg op een bewuste actie.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:38 schreef El_Matador het volgende:
Bovendien verklaart het niet de U-turn.
Uiteraard of je moet niet de tijd hebben gehad om alarm te slaan (of het niet hebben gewild).quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat lijkt toch heel erg op een bewuste actie.
Of gebeurd dit ook bij een explosie bv?
Als er iets gebeurd zou zijn en je wilt terug vliegen dan zul je als ervaren captain toch ook alarm te slaan nl?
Kan ook een technisch defect zijn geweest.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat lijkt toch heel erg op een bewuste actie.
Of gebeurd dit ook bij een explosie bv?
Als er iets gebeurd zou zijn en je wilt terug vliegen dan zul je als ervaren captain toch ook alarm te slaan nl?
Maar is er dan maar 1 manier waarop je alarm kan slaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:47 schreef Nemephis het volgende:
Kan ook een technisch defect zijn geweest.
De copiloot snijdt de communicatie af, de kapers overmeesteren de piloot en het vliegtuig maakt een U-turn is een mogelijkheid. Wat er daarna gebeurt is een groot raadsel.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat lijkt toch heel erg op een bewuste actie.
Of gebeurd dit ook bij een explosie bv?
Als er iets gebeurd zou zijn en je wilt terug vliegen dan zul je als ervaren captain toch ook alarm te slaan nl?
maar dan weten ze toch ook waar ze moeten zoeken?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
According to radar data posted on several aviation Web sites, they suggested a steep and sudden descent of the plane before contact was lost. There were no reports of a distress signal coming from the pilots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |