Ja, zie sluitpost.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Detachering maakt de economie kapot
Kan dit topic niet op slot? TS is niet voor rede vatbaar.
Trouw kan niet met internet omgaan en dat kost FOK! geld als er naar gelinkt wordt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:40 schreef pl4kkie het volgende:
Ik zag net een topic gesloten worden omdat het een bron van trouw bevatte. Waarom is die bron niet toegestaan? Niet om te kutten ofzo. Gewoon oprecht nieuwsgierig waarom dat is.
Okee.. Kan dus gewoon open met een andere bron:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Trouw kan niet met internet omgaan en dat kost FOK! geld als er naar gelinkt wordt.
Per woord zelfs volgens mij. Vandaar.
Zo mag het wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Okee.. Kan dus gewoon open met een andere bron:
http://www.telegraaf.nl/gezondheid/22330571/__Gezonder_in_Vogelaarwijken__.html
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo mag het wel.
Heb hem weer opengegooid.
Vmbo'ers die hun gebrekkige woordenschat aanvullen met kanker?quote:
Dierbare er aan verloren?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Vmbo'ers die hun gebrekkige woordenschat aanvullen met kanker?
Ik dacht dat speciaal onderwijs ook al aandacht besteedde aan begrijpend lezen.quote:
Is al weg.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:29 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Vmbo'ers die hun gebrekkige woordenschat aanvullen met kanker?
Speciaal onderwijs - vmbo, wat is het nu?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:31 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik dacht dat speciaal onderwijs ook al aandacht besteedde aan begrijpend lezen.
Ja, is nu ook weg.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb je ook die weggedaan waar hij zegt dat ik moet stoppen met ademen?
Die ene zit gewoon dicht.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:23 schreef Disana het volgende:
NWS / 'Laat Albert Heijn paspoorten gaan afgeven'
NWS / 'Breng taken die gemeentekantoren uitvoeren onder bij Albert Heijn'
Twee lumineuze ideeën.
Niet toen ik keek. Toen stonden ze beide gewoon in de lijst.quote:
Ja dat klopt, ik had hem net dichtgedaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet toen ik keek. Toen stonden ze beide gewoon in de lijst.
Moest een spatie weghalen, maar de "d"staat erbij.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef Kingstown het volgende:
Zou er een extra "d" in de TT aangebracht kunnen worden?
Bvd.
NWS / Rechtszaak tegen Oscar Pistorius :Bizar ongeluk of gewelddadige moord?
Ik zag dat je het al had geedit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:08 schreef NanKing het volgende:
Ik heb broekzak gefokt. Verwijder mijn post maar in dat virus topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |