Wat hij en de rest zegt. Fijn topic om te lezen.quote:
Wie heeft dit erin gezet dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:
NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines 170 UUR vermist #12
Kan een modje een versie terug in de history en die terugplaatsen please?!!
NEE! Dat is de vorige OP. Die had ik er ook wel in kunnen gooien.quote:
Die had je dan toch zelf kunnen terugplaatsen voor ik dit ging editten of mis ik nu weer iets?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NEE! Dat is de vorige OP. Die had ik er ook wel in kunnen gooien.
Ik bedoelde de vorige VERSIE, voor mijn laatste edit, van deze....
verdomme al het werk voor niks?? Houden jullie geen pagehistory bij?
Danny kan toch vorige versies van pagina's terughalen? Ik ga niet weer al dat werk doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan ik de vorige vorige versie niet zo terughalen.
Kan wel het editslotje eraf halen zodat je deze kunt aanpassen.
Zal het even achter vragen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Danny kan toch vorige versies van pagina's terughalen? Ik ga niet weer al dat werk doen.
Ik wil NIET die ouwe OP, die was nou juist geupdate, ja, DAT had ik natuurlijk zelf kunnen doen. De vorige versie van deze OP, voor mijn laatste edit.
Dank je!quote:
BNW / De verdwijning van Malaysia Airlines Flight MH370quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Kan dat vliegtuigtopic niet beter in BNW o.i.d. staan? Ik lees graag nieuws als ik in NWS kom.
Die van jou staat in de reeks dus die blijft open.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Leandra het volgende:
Mag ik een slotje wegens dubbel: NWS / Gezinnen in de bijstand komen structureel tekort #4
Thnx.
Van mij wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
NWS / Ophef om Wilders #9 minder PVV
Mag de TT naar 'minder pvv' achter de 9?
Staat je kat weer op het toetsenbord?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef Frutsel het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat je kat weer op het toetsenbord?
OP van vorig deel teruggezet.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
NWS / [Centraal]Crisis in Syrië #118 Nog meer overwinningen!
Kan een mod de originele OP terug plaatsen?
Ik had een afspraak met een van de nws-mods, weet alleen niet meer welke, dat ik een OP zou maken en dat 'ie zo zou blijven. Hij is nu weer veranderd.
Alvast bedankt.
Dank.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
OP van vorig deel teruggezet.
Wat er allemaal is afgesproken weet ik niet maar bij updates verandert een OP gewoon mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |