abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137716551
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef videonatic het volgende:
http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link

UPDATE: March 13, 2014 at 5:46 p.m. ET — The White House said the search for Flight 370 may expand to the Indian Ocean based on unspecified “new information” showing that the plane was still running four hours after it dropped from the radar, which is detailed in the story below.
Haha, die stiekeme Amerikanen hebben gewoon in elke Boeing een track-systeem gestopt, en nu het te lang duurt komen ze er mee naar buiten ;) ;).
pi_137716609
Of gewoon dat vliegtuig gevolgt met satelieten, zou me echt niks verbazen als Amerika de hele globe 24/7 filmt buiten grote stukken oceaan om.
pi_137716800
quote:
Sources speaking to The Wall Street Journal say that Malaysia Airlines Flight 370 maintained contact with satellites for several hours after disappearing from radar, raising new questions about where the missing 777 wide-body airliner may be.
quote:
Now, with evidence that the aircraft's satellite communication (SATCOM) system was online for roughly four hours after the loss of radar contact, the search area is much larger — WSJ notes that it could've remained in the air for some 2,200 miles based on the 777's cruising speed, taking it as far away as Pakistan. Among other things, SATCOM can be used to send periodic diagnostics to ground crew, but investigators say that the airliner's periodic pings contained no actual data.
http://www.theverge.com/2(...)after-it-disappeared
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:19:13 #179
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137716874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Een signaal met een beperkt bereik, als het diep onder water ligt is het zeer lastig te lokaliseren, dat was bijvoorbeeld ook het geval met het Air France toestel, ze wisten wel ongeveer waar het was neergestort (enigszins althans), maar het duurde alsnog twee jaar om te vinden (en na 30 dagen was de batterij van het signaal al op).
Nou ze vonden het wrak al na 5 dagen, maar het lukte ze pas 2 jaar later om de zwarte doos boven water te krijgen omdat het zo diep was.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137716928
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou ze vonden het wrak al na 5 dagen, maar het lukte ze pas 2 jaar later om de zwarte doos boven water te krijgen omdat het zo diep was.
Ik had het over de zwarte doos ;) ;), volgens mij hebben ze door de diepte de zwarte doos ook niet gelokaliseerd eerder, dus wat dat betreft.
pi_137716949
Konden ze nog wat uit die zwarte doos halen na 2 jaar? Ding roest officieel namelijk kapot na 30 dagen
pi_137717108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef videonatic het volgende:
Konden ze nog wat uit die zwarte doos halen na 2 jaar? Ding roest officieel namelijk kapot na 30 dagen
Hoe kom je daarbij? Batterij stopt ermee na 30 dagen.

Na 2 jaar onder water:
pi_137717114
Kutzooi, OP verneukt? Kan dat uit de history teruggezet worden door een modje??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137717157
quote:
"U.S. believes that the shutdown of two communication systems happened separately on Malaysia Airlines Flight 370. One source said this indicates the plane did not come out of the sky because of a catastrophic failure.

The data reporting system, they believe, was shut down 1:07 a.m. The transponder -- which transmits location and altitude -- shut down at 1:21 a.m.

This indicates it may well have been a deliberate act, "
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
pi_137717243
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137717267
Het verhaal neemt vreemde wendingen aan.
pi_137717333
quote:
De Maleisische autoriteiten zullen vast zeggen dat het niet klopt.
pi_137717456
De Amerikanen zijn duidelijk een actieve rol gaan aannemen want ze zullen het gepruts van de Maleisische autoriteiten wel zat zijn.
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:40:50 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_137717800
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef DeParo het volgende:

Dat klopt maar ik denk dat het bereik van een radar hier een beetje wordt overschat.
Radar of wat ze ook gebruiken.
Ik neem aan (hoop) dat Thailand -en elk land- het eigen luchtruim en wat daar over land vliegt goed in de gaten houdt.

But then again... :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137717821
Ik zal het toch nog even aanstippen, heb er een plaatje bijgemaakt, die zie je hieronder:

Wat ik heel verwarrend vind is dat het vliegtuig op veel plaatjes in een rechte lijn naar het zuidwesten lijkt te zijn gevlogen. Kijkend naar ooggetuigenverslagen (verschillende verhalen van mensen die menen in de buurt van Kota Bharu, Banchok, en Ketereh een groot vliegtuig laag hebben zien overkomen) lijkt het alsof dat in het begin inderdaad zo was maar dat daarna juist richting het noordwesten is gevlogen. De volgende radarpositie is in de buurt van Phuket wat op het plaatje boven enigszins wegvalt.

De Amerikanen zijn nu gaan zoeken volgens berichten in daar waar de Andamanse Zee en de Indische Oceaan elkaar snijden, kortom, dit vliegtuig is een stuk richting het noorden gaan vliegen.

Wellicht dat daar ook nog heel veel interessante eilandjes zijn met vliegvelden uit bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog ;) ;).
pi_137717842
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:28 schreef gijsman het volgende:

[..]

De Maleisische autoriteiten zullen vast zeggen dat het niet klopt.

donderdag 13 maart 2014 @ 23:43:00 #192
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137717896
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O-
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137717904
quote:
12s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb de filmpjes over Egyptian Air overigens gezien ;) ;).
pi_137717994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:20 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik had het over de zwarte doos ;) ;), volgens mij hebben ze door de diepte de zwarte doos ook niet gelokaliseerd eerder, dus wat dat betreft.
Hiermee spoor je zo'n ding op en haal je 'em naar boven. We hadden vorig 2 van die dingen aan boord voor assisteren met kabel leggen door een ander schip.
Dat kost een geld, gewoon absurd, en dan komt het schip er nog bij.
pi_137718004
Damn, lijkt vrij spannend nieuws, maar ik heb zo'n gevoel dat het toch weer ontkracht gaat worden...
pi_137718095
quote:
hij staat dus in N-Korea :')
toch? :+
pi_137718164
Dit begint toch vormen aan te nemen van een inter-nationale politieke strijd. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dat vliegtuig ergens intact staat op deze aardkloot. Mocht het intentioneel uit zijn gezet dan lijkt het me sterk dat er na een bepaalde tijd vliegen dat ding "toch ff per ongeluk ergens tegen aan is gecrasht"
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:49:23 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_137718167
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:

Damn, lijkt vrij spannend nieuws, maar ik heb zo'n gevoel dat het toch weer ontkracht gaat worden...
Misschien moeten ze (USA) dan maar eens man en paard gaan noemen ipv via 'sources' te lekken naar ABC en andere media als ze meer info hebben.

Maleisie is inmiddels al genoeg gekleineerd wmb :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_137718208
quote:
8s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien moeten ze (USA) dan maar eens man en paard gaan noemen ipv via 'sources' te lekken naar ABC en andere media als ze meer info hebben.

Maleisie is inmiddels al genoeg gekleineerd wmb :Y
Klopt, maar die kranten/sites daar willen hits en kijkers. Ik vertrouw het pas als het op meerdere gerenomeerde sites komt.
pi_137718266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 23:49 schreef Gisteren. het volgende:
Dit begint toch vormen aan te nemen van een inter-nationale politieke strijd. Ik begin er steeds meer van overtuigd te raken dat dat vliegtuig ergens intact staat op deze aardkloot. Mocht het intentioneel uit zijn gezet dan lijkt het me sterk dat er na een bepaalde tijd vliegen dat ding "toch ff per ongeluk ergens tegen aan is gecrasht"
Als de Amerikanen er vanuit gaan dat hij is neergestort zou me dat niet verbazen ;) ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')