Voorheen was NWS dé plek om te zijn als er grote nieuwsevents waren. Oorlogen, terreur, natuurrampen, NWS vond je de meeste info sneller en betrouwbaarder dan bij de grote nieuwsoutlets.
Tegenwoordig vind je zelfs in topics over lekke banden tijdens de wintersportfiles nog idioten die krijsen over "jamaar, Obama, drones, afghanistan, huuuuiiiiiilllll"
De Syriëreeks is verworden tot een fittie tussen katholieke fundi Veldkamp die met enorme lappen tekst een aantal moslimfundi's in diverse richtingen met als side dish een paar malle koerden. Totaal oninteressant voor de rest.
Israel/Palestina wil ik het niet eens over hebben.
Nu hebben we dan Oekraïne. Razend interessant en met mogelijk grote gevolgen voor Oost-Europa, West-Europa en zelfs de hele wereld. Genoeg stof voor volwassen discussie en verzamelen van nieuwsfeiten. Wat krijgen we? "Boooeeee, Obama, Bush, Drones, dood aan de USA", vergezeld van irritante foto's, BNW complotten en continue uitdagen, agressie en trollen (okee, aan dat laatste doe ik uit ergernis af en toe mee)
Kweenie hoor, misschien begin ik gewoon te oud te worden voor NWS. Maar de lol gaat er zo een beetje af. Overigens niets ten nadele van de moderatie, want jullie doen je best. Dat zie ik wel. Kan me zo voorstellen dat jullie ook niet echt weten hoe je de discussies moet sturen, daar je er niet 24-7 op kunt zitten. Dit is dan slechts een observatie. Een oplossing heb ik ff niet