abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137390018
edit- en gedaan. haha
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_137396131
NWS / Crisis in Oekraïne #36 Poetin aan het woord!
Kan hier een mod eens even bezemen en een topicpointer plaatsen. Gaat overal alles behalve Oekraïne :')
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 22:14:50 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137397808
bij gebrek aan vers nieuws dwalen dit soort topics wel eens af ... moeten we niet al te strict over doen vind ik

atm vind ik het nog wel ontopic zelfs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_137398149
Valt nu wel redelijk mee inderdaad, gister was het een stuk erger.
pi_137415840
NWS / Gemeente laat weggepeste homo in de kou stan
Topictitel: "stan" moet uiteraard "staan" zijn.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 16:07:36 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137416354
done

gelijk ff op de volgknop gedrukt want met zo'n pretentieuze OP moet het wel goedkome met dat topic ... ^O^
pi_137416414
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef sp3c het volgende:
done

gelijk ff op de volgknop gedrukt want met zo'n pretentieuze OP moet het wel goedkome met dat topic ... ^O^
Dank. Topic is gedoemd om te mislukken, ik weet het. Daarom dek ik mezelf in de OP vast in.
pi_137462211
Met het gevaar op weer een note ben ik net een tikkie losgegaan in Ukraïnetopic. Ik lurk daar al dagen en erger me wild aan het gedrag van wat BNW'ers en cryptocommies. Gezien de reacties van een hoop anderen sta ik daar niet alleen in.

Mijn verzoek: zouden jullie een tikkie strenger willen modden? Met de nadruk op offtopic geouwehoer over Syrië, Joegoslavië, Irak en wat dies meer zij.

Als jullie mijn relposts wissen lig ik daar vanzelfsprekend niet wakker van. Oh, en verder zou BG heel graag zien dat ik geband word. Hij vindt me niet liev :(

edit: ah, er loopt al een veegactie. Dank :)
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:23:19 #134
8781 crew  Frutsel
pi_137462626
Negeren is beter dan ergeren...
ergeren verhoogd de bloeddruk
bloed is rood
rood zijn de russen

strenger modden slapper modden... strakker modden stroperig modden...
modderfokkers

bedankt intensievecary ik zal er op letten

groetjes Rustsel
pi_137462875
quote:
14s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:23 schreef Frutsel het volgende:
Negeren is beter dan ergeren...
ergeren verhoogd de bloeddruk
bloed is rood
rood zijn de russen

:D :D :D

leuk :)

Negeren heb ik een paar dagen gedaan. Daarom stond ik ook uitgelogd. Net was ff de druppel. Kan zo'n goed topic zijn en het werd verkloot door een paar figuren. Achteraf bezien had ik beter meteen naar fb moeten gaan, maar dat voelt zo als klikken ;)

Bedankt voor het modden iig!
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:29:01 #136
8781 crew  Frutsel
pi_137463070
Een TR plaatsen kan ook... is niets mis mee...
pi_137463241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Frutsel het volgende:
Een TR plaatsen kan ook... is niets mis mee...
Klopt, maar m'n flamevingers jeukten zo. Mea Culpa ;)
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:33:14 #138
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137463377
Ik ben slechts een lurker en volgens mij nog een aantal meer die eveneens reageerden. Het hele gebeuren in Oekraine is naast boeiend en actueel ook een bron voor conspiracies die niks toevoegen aan de al aanwezige stroom van propaganda binnen de reguliere media. Het is al zo moeilijk om een objectief beeld te vormen van de gehele kwestie vandaar dat het spuien van elitair gebral met als onderbouwing een obscure site op veel weerstand stuit. Ik denk dat het juist voor het NWS subforum belangrijk is om stellingen te onderbouwen met gedegen bronnen en dit ook vooral in dit topic te handhaven.
  Moderator donderdag 6 maart 2014 @ 21:46:45 #139
8781 crew  Frutsel
pi_137464158
We zijn ons daar ook van bewust en we zijn daar ook wel zeker mee bezig. Maar wat voor de één objectief is is voor de ander precies het tegen over gestelde. En wij hechten waarde aan de westerse berichtgeving zoals we die gewend zijn maar niet iedereen slikt dat voor zoete koek. Wat jij een gedegen bron kunt vinden vindt iemand anders misschien propaganda. Maar het is een heet onderwerp waar emoties hoog kunnen oplopen en wat voor iedereen vergaande gevolgen kan hebben als het escaleert.
Negeren is dan soms een goed alternatief al snap ik dat dat soms lastig is.

Zet TR's als je vindt dat er teveel getrollt wordt en we kijken er naar.
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 09:50:58 #140
138438 crew  Pizzakoppo
pi_137475417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 21:46 schreef Frutsel het volgende:
We zijn ons daar ook van bewust en we zijn daar ook wel zeker mee bezig. Maar wat voor de één objectief is is voor de ander precies het tegen over gestelde. En wij hechten waarde aan de westerse berichtgeving zoals we die gewend zijn maar niet iedereen slikt dat voor zoete koek. Wat jij een gedegen bron kunt vinden vindt iemand anders misschien propaganda. Maar het is een heet onderwerp waar emoties hoog kunnen oplopen en wat voor iedereen vergaande gevolgen kan hebben als het escaleert.
Negeren is dan soms een goed alternatief al snap ik dat dat soms lastig is.

Zet TR's als je vindt dat er teveel getrollt wordt en we kijken er naar.
^O^ Dank voor je reactie!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 12:14:05 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137479232
Rver - aanmaakdatum: 7 januari 2014.
Post praktisch enkel in UTO-[cos] en Oekraine topics.
type: ongefundeerde stokerige' nep twitter -oekraine kwestie escalatie- berichtjes.

Poche_a_gogo - aanmaakdatum: 21 januari 2014.
Post enkel in UTO-[cos] en Oekraine topics.
type: lacherige nietszeggende reacties op relevante reacties en gehamer op bezetting in Oekraine topics.

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 07-03-2014 12:24:26 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137479956
Godver :D
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 13:05:14 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137480863
ik zie die porchergalore niet echt iets vreemds zeggen en dat ze zich schijnbaar voor utopia hebben geregistreerd lijkt me niet heel erg bijzonder

ik zie niets tegen de regels idd tenzij die ene dude daadwerkelijk al die tweets zelf zit te verzinnen, dan is dat grapje wel leuk geweest maar ik ben geen twitteraar dus weet ik het
pi_137484981
Wederom een hoop offtopic geouwehoer over syrie, irak, israel en hoe amerika de grote satan is, gelardeerd met foto´s van afgeslagen hoofden in het oekraìnetopic. Willen jullie ff kijken? Het wordt steeds onleesbaarder
pi_137485895
Door het gezeik van sommige is het oekraine topic dus tijdelijk dicht. Open dan zelf een geopolitiek topic.
En pleur foto's die niet door de beugel kunnen in een spoiler
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 15:53:07 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137486134
gewoon helemaal niet, je wint er echt geen discussies mee en google wordt er net zo vrolijk van als van dikke sappige blote tetten en die vind ik wel leuk
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:55:11 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137486191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef sp3c het volgende:
gewoon helemaal niet, je wint er echt geen discussies mee en google wordt er net zo vrolijk van als van dikke sappige blote tetten en die vind ik wel leuk
ahja google, nu hoef ik dat soort fotos ook niet te zien maar google beslist wel veel he, met die ads enzo.
pi_137486205
Voorheen was NWS dé plek om te zijn als er grote nieuwsevents waren. Oorlogen, terreur, natuurrampen, NWS vond je de meeste info sneller en betrouwbaarder dan bij de grote nieuwsoutlets.

Tegenwoordig vind je zelfs in topics over lekke banden tijdens de wintersportfiles nog idioten die krijsen over "jamaar, Obama, drones, afghanistan, huuuuiiiiiilllll"

De Syriëreeks is verworden tot een fittie tussen katholieke fundi Veldkamp die met enorme lappen tekst een aantal moslimfundi's in diverse richtingen met als side dish een paar malle koerden. Totaal oninteressant voor de rest.

Israel/Palestina wil ik het niet eens over hebben.

Nu hebben we dan Oekraïne. Razend interessant en met mogelijk grote gevolgen voor Oost-Europa, West-Europa en zelfs de hele wereld. Genoeg stof voor volwassen discussie en verzamelen van nieuwsfeiten. Wat krijgen we? "Boooeeee, Obama, Bush, Drones, dood aan de USA", vergezeld van irritante foto's, BNW complotten en continue uitdagen, agressie en trollen (okee, aan dat laatste doe ik uit ergernis af en toe mee)

Kweenie hoor, misschien begin ik gewoon te oud te worden voor NWS. Maar de lol gaat er zo een beetje af. Overigens niets ten nadele van de moderatie, want jullie doen je best. Dat zie ik wel. Kan me zo voorstellen dat jullie ook niet echt weten hoe je de discussies moet sturen, daar je er niet 24-7 op kunt zitten. Dit is dan slechts een observatie. Een oplossing heb ik ff niet :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 15:59:59 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137486346
Ja kon men discussies maar net zo goed sturen als hoe het nieuws gestuurd werd. :'(
Zou alles zo veel makkelijker te eten zijn voor het volk.
pi_137486386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:55 schreef IntensiveGary het volgende:

Kweenie hoor, misschien begin ik gewoon te oud te worden voor NWS.
:Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')