Ik maandag, dus daar ben ik niet jaloers opquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
En morgen ga ik naar Bill Callahan. Come at me, bro.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi lijstje van de NME hoor. Wake Up op 25
In hun nieuwe issue hebben ze weer eens zo'n 'beste x nummers allertijden' lijstje gemaakt. Hecht ik nooit waarde aan maar in deze staan wel heel veel lekkere dingen.quote:
Proest, Last Nite op 5.quote:The Top Five in NME's list of the greatest songs of all time is:
5: 'Last Nite', The Strokes
4: 'How Soon Is Now?', The Smiths
3: 'I Feel Love', Donna Summer
2: 'Love Will Tear Us Apart', Joy Division
1: 'Smells Like Teen Spirit', Nirvana
Kan wat mij betreft best.quote:
Ik dacht al, online staat alleen nog #500 tot 401?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In hun nieuwe issue hebben ze weer eens zo'n 'beste x nummers allertijden' lijstje gemaakt. Hecht ik nooit waarde aan maar in deze staan wel heel veel lekkere dingen.
En ja, ik koop 'm zo nu en dan online.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, ik vind NME echt het kutste van het kutste in muziekland, dus ik ga me niet verder in deze lijst verdiepen, want dan wind ik me alleen maar onnodig op.
I Feel Love vind ik wel briljant eigenlijk. Smells Like Teen Spirit boeit me niet zo. De op een na beste van de Smiths verder, hoewel dat bij mij wisselt (Still Ill, I Know It's Over en die)quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Ze hebben gelukkig wel het beste nummer van The Smiths gekozen, dat dan weer wel. Joy Division had ik liever Disorder gezien, maar ik snap wel dat Love Will Tear Us Apart daar staat. Smells Like Teen Spirit vind ik vooral een generatiedingetje, want qua nummer stelt het weinig voor, vind ik. Dat nummer van Donna Summer vind ik altijd verschrikkelijk. In plaats van death metal moet de CIA vooral dat bij mij draaien, dan spui ik binnen drie seconden ieder staatsgeheim.
lol. Gelukkig zit ik aan de goede kant, maandag ga ik naar Bill Callahan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Nederland is maar een smakeloos landje.
[ afbeelding ]
Voor 80% promoten ze dezelfde dingen als andere sites en magazines. De overige 20% is altijd heel erg hit & miss. Ze zijn niet vies van een loze hype in elk geval.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Tja, ik vind NME echt het kutste van het kutste in muziekland, dus ik ga me niet verder in deze lijst verdiepen, want dan wind ik me alleen maar onnodig op.
Tja, ik vind de recensies altijd van extreem matige kwaliteit, en vrijwel al hun hypes kan ik echt helemaal niets mee. Gewoon niet mijn medium.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor 80% promoten ze dezelfde dingen als andere sites en magazines. De overige 20% is altijd heel erg hit & miss. Ze zijn niet vies van een loze hype in elk geval.
Aan de andere kant hebben ze wel een hele eigen stijl qua voorkeuren; er is wel zoiets als een typisch NME-bandje (vaak ook te scharen onder "London Calling" bandje). Dat kun je toch niet van heel veel sites zeggen.
How Soon Is Now? is een beetje de Day In A Life van The Smiths: iedereen kan zich er - denk ik - wel in vinden als 'ie als hoogste eindigt. Zelfs Mevrouw van Zetten uit Tiel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I Feel Love vind ik wel briljant eigenlijk. Smells Like Teen Spirit boeit me niet zo. De op een na beste van de Smiths verder, hoewel dat bij mij wisselt (Still Ill, I Know It's Over en die)
Wat is er mis met James Vincent MCMorrow?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Nederland is maar een smakeloos landje.
[ afbeelding ]
Zeer lekker. Had niet door dat ze een album uit hadden alquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:08 schreef Felagund het volgende:
Young Fathers is inderdaad een fijn bandje.
McMorrow vind ik echt veel te veel leentjebuur spelen bij Bon Iver en nu ook James Blake. Daarbij vind ik zijn songwriting vrij zouteloos. Heb 'm een paar jaar geleden in Paradiso gezien en het deed me toen ontzettend weinig allemaal. Gaat ook meer om Callahan in deze, trouwens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:21 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat is er mis met James Vincent MCMorrow?
Wat mij betreft niet direct heel veel, maar Bill Callahan > McMorrow, dus dit is niet het goede concert dat is uitverkochtquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:21 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wat is er mis met James Vincent MCMorrow?
Als die term zelfs hier wordt gebruikt is ie algemeen geaccepteerd op heel FOK!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
How Soon Is Now? is een beetje de Day In A Life van The Smiths: iedereen kan zich er - denk ik - wel in vinden als 'ie als hoogste eindigt. Zelfs Mevrouw van Zetten uit Tiel.
Ok kan me wel in die kritiek vinden behalve dat ik het wel goede muziek vind. Beetje off-topic maar ik wil graag dat nieuwe album van hem binnen halen maar kan hem nergens vinden, ja op spotify maar wil hem ff op me speler knallen. Iemand die hulp kan bieden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:26 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
McMorrow vind ik echt veel te veel leentjebuur spelen bij Bon Iver en nu ook James Blake. Daarbij vind ik zijn songwriting vrij zouteloos. Heb 'm een paar jaar geleden in Paradiso gezien en het deed me toen ontzettend weinig allemaal. Gaat ook meer om Callahan in deze, trouwens.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ok kan me wel in die kritiek vinden behalve dat ik het wel goede muziek vind. Beetje off-topic maar ik wil graag dat nieuwe album van hem binnen halen maar kan hem nergens vinden, ja op spotify maar wil hem ff op me speler knallen. Iemand die hulp kan bieden?
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die term zelfs hier wordt gebruikt is ie algemeen geaccepteerd op heel FOK!
Ik vind the Smiths helemaal niks, dus ik accepteer dat nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die term zelfs hier wordt gebruikt is ie algemeen geaccepteerd op heel FOK!
Wel de waarheid ja.
The Smiths, die kent U niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Dat is een ontzettend sympathiek bandje dat wel 's op gitaren speelt. En dat kunnen zij ook nog eens héél érg goed. Het is echter niet alleen een triomftocht, nee, dat is soms ook ontzettend afzien. Want ook dat is muziek, en ook DAT is topsport. Voor nu, groet ik de plaatselijke boucher, en begeleiden de zoete tonen van Dalida ons naar de azuurblauwe horizon, alwaar die Engelse heren zich verstoppen achter hun tranendal. Chin chin.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Smiths, die kent U niet.
Om in Mart-sferen te blijven bij het complimenteren van je imitatie: Chapeau!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend sympathiek bandje dat wel 's op gitaren speelt. En dat kunnen zij ook nog eens héél érg goed. Het is echter niet alleen een triomftocht, nee, dat is soms ook ontzettend afzien. Want ook dat is muziek, en ook DAT is topsport. Voor nu, groet ik de plaatselijke boucher, en begeleiden de zoete tonen van Dalida ons naar de azuurblauwe horizon, alwaar die Engelse heren zich verstoppen achter hun tranendal. Chin chin.
Zal ik eens proberen, zoek een beetje dingen zoals Uncle Acid en Heavy Rocks van Boris. Lekker riffen met beetje psychedelisch stoner/doom-achtige sound.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als je Stoner Rock van vorig jaar wilt proberen zou ik zeker Long Island - Endless Boogie checken is mijn favoriete rockplaat van het afgelopen jaar.
Senk joequote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat is een ontzettend sympathiek bandje dat wel 's op gitaren speelt. En dat kunnen zij ook nog eens héél érg goed. Het is echter niet alleen een triomftocht, nee, dat is soms ook ontzettend afzien. Want ook dat is muziek, en ook DAT is topsport. Voor nu, groet ik de plaatselijke boucher, en begeleiden de zoete tonen van Dalida ons naar de azuurblauwe horizon, alwaar die Engelse heren zich verstoppen achter hun tranendal. Chin chin.
Pfoe ik heb werkelijk geen idee als ik eerlijk ben. Lijkt me tijd voor een nieuwe Roots plaat. Zal even mijn vaste sites afgaan, momentje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Norrage het volgende:
Ik had het ook in het hiphop topic gevraagd, maar Kerfty (en anderen): Wat zijn dé hiphop albums waar we op zitten te wachten dit jaar?
Ja, best een goed album. Niet zo bekend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:31 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit vet zeg
Kende dat hele album van Beck nog niet. Genialiteit ten top
ehm niks natuurlijk...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn dé hiphop albums waar we op zitten te wachten dit jaar?
Een van de grootste redenen dat ik niet meer zo in de Hip-Hop scene actief ben. Krijg enorme jeuk van zijn hype, gaat alleen maar over hem op de sites waar ik altijd kom, als het nou ook echt memorabele muziek was....quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een van de grootste redenen dat ik niet meer zo in de Hip-Hop scene actief ben. Krijg enorme jeuk van zijn hype, gaat alleen maar over hem op de sites waar ik altijd kom, als het nou ook echt memorabele muziek was....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Het is gewoon middelmatig. Het wordt zo geprezen omdat het een beetje hipster-hop is. Het is allemaal lekker catchy en het gaat ook nog ergens over, maar er is niks wat er echt bovenuit springt, de beats zijn over het algemeen erg matig, zijn flows zijn bovengemiddeld, zijn rijm daarentegen niet bijzonder en die onderwerpen van hem zijn zo standaard als het maar zijn kan, maar omdat hij er cynisch over rapt vindt iedereen het geweldig. Begrijp het niet hoor. Het is zeker niet slecht, maar als ik mensen zie die zeggen dat GKMC beter is dan een Paid in Full. Of op RYM 20e hip-hop album ooit boven Big L, Deltron, Black Star, Pete Rock & CL Smooth, Outkast, dat doet me veel pijn. Dit verandert de Hip-Hop community ook, met als gevolg dat er steeds minder dope dingen gemaakt worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Kendrick best lekker, maar er mist iets. Ik weet niet. Het flowt net niet genoeg voor mij ofzo. Het moet voor mij wat melodieuzers en opzwepender zijn, ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Welke plaat van Kanye? En zat Hip-Hop zoals Madvillain. Cunninlynguists is een goede start voor liefhebbers van alternatieve muziek die wat Hip-Hop willen proberen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef Felagund het volgende:
Kanye West heb ik laatst geluisterd, vond ik nog wel vrij aardig. Voor de rest heb ik liever hiphop zoals Madvillain(y), of met Jazz invloeden. Maat dat laatste is meestal al geen hiphop meer te noemen.
Zijn voorlaatste album, ben al weer vergeten hoe die heet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Welke plaat van Kanye? En zat Hip-Hop zoals Madvillain. Cunninlynguists is een goede start voor liefhebbers van alternatieve muziek die wat Hip-Hop willen proberen.
My Beautiful Dark Twisted Fantasy, die is wel goed ja. College Dropout is wel beter, veel cleverder album, lekker cynisch op momenten, waar ik MBDTF soms te poppy vind. Oja en die heeft Monster en So Appalled wat ik vreselijke nummers vind, daardoor luister ik dat album nooit in zijn geheel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn voorlaatste album, ben al weer vergeten hoe die heet.
Zelf nog niet echt veel geprobeerd eigenlijk, van Outkast wel. Iedereen heeft andere voorkeuren. Wel duidelijk voor de meeste Hip-Hop liefhebbers dat de eerste 3 albums er ruim bovenuit steken, ik ben een Aquemini-supporter. Art of Storytellin en Skew it on the Bar-Bquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Norrage het volgende:
Cunninglynguists is misschien wel mijn absoluut favoriete hiphop plaat. Piece of Strange that is. Samen met Outkast. Al weet ik van Outkast nooit welk album ik het beste vind. ALlemaal kwaliteit.
Ik ben ook wel Aquemini, denk ik. Maar ik vind Speakerboxx/love below ook geweldig. Maar dat is wel allemaal wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
My Beautiful Dark Twisted Fantasy, die is wel goed ja. College Dropout is wel beter, veel cleverder album, lekker cynisch op momenten, waar ik MBDTF soms te poppy vind. Oja en die heeft Monster en So Appalled wat ik vreselijke nummers vind, daardoor luister ik dat album nooit in zijn geheel.
[..]
Zelf nog niet echt veel geprobeerd eigenlijk, van Outkast wel. Iedereen heeft andere voorkeuren. Wel duidelijk voor de meeste Hip-Hop liefhebbers dat de eerste 3 albums er ruim bovenuit steken, ik ben een Aquemini-supporter. Art of Storytellin en Skew it on the Bar-B
Die vind ik maar matig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben ook wel Aquemini, denk ik. Maar ik vind Speakerboxx/love below ook geweldig. Maar dat is wel allemaal wat teveel van het goede.
Staan geweldige nummers op, en erg jazzy. Maar het zijn gewoon wat teveel nummersquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die vind ik maar matig.
Big Boi's deel valt in het niet vergeleken met Sir Lucious Left Foot en het Andre 3k deel is mij wat te poppy.
Laatste was wel leuk, maar wat te lang.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef Norrage het volgende:
13 maart komt er weer een nieuwe Marike![]()
![]()
![]()
Al vond ik die laatste wat tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Nja krijg wel de kriebels van Hey Ya!quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staan geweldige nummers op, en erg jazzy. Maar het zijn gewoon wat teveel nummers
Maar dit nummer is gewoon heerlijk:quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja krijg wel de kriebels van Hey Ya!
Verschrikkelijk nummer is dat, jammer ook dat mensen daaraan denken als ze aan Outkast denken, mijn favoriet van het duo Big Boi heeft daar niet eens een bijdrage.
Daarom Frank Oceanquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Dat was een van de beste van de afgelopen jaren ja. Al vind ik deze de beste nog steeds, een van mijn favoriete albums ooit ook, krijg vlinders in mijn buik als ik van plan ben hem te luisteren:
https://rateyourmusic.com/release/album/curren_y/pilot_talk/
Zo maar eens luisteren weer. Al 40e keer ofzo denk ik.
[..]
Het is gewoon middelmatig. Het wordt zo geprezen omdat het een beetje hipster-hop is. Het is allemaal lekker catchy en het gaat ook nog ergens over, maar er is niks wat er echt bovenuit springt, de beats zijn over het algemeen erg matig, zijn flows zijn bovengemiddeld, zijn rijm daarentegen niet bijzonder en die onderwerpen van hem zijn zo standaard als het maar zijn kan, maar omdat hij er cynisch over rapt vindt iedereen het geweldig. Begrijp het niet hoor. Het is zeker niet slecht, maar als ik mensen zie die zeggen dat GKMC beter is dan een Paid in Full. Of op RYM 20e hip-hop album ooit boven Big L, Deltron, Black Star, Pete Rock & CL Smooth, Outkast, dat doet me veel pijn. Dit verandert de Hip-Hop community ook, met als gevolg dat er steeds minder dope dingen gemaakt worden.
Vind de beats juist een van de grootste minpunten aan GKMC. Het enige nummer van hem dat zich kan meten met de groten is HiiiPower.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:42 schreef DO2 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb echt een zwak voor ( de nummers van ) Kendrick.
De nummers zijn tot in de puntjes verzorgd. Van de heerlijke beats tot de meest subtiele toevoegingen.
Het is muzikale xtc die met chirurgische precisie is uitgevoerd, waar ik eindeloos naar kan luisteren.
Jullie doen 'm - kortom - ernstig tekort. Maar goed.
Dat is R&B he. Maar dat vond ik ook zonde. Nostalgia, Ultra is een van mijn favoriete platen ooit, schitterende collectie emotionele en persoonlijke songs. En toen kwam dat geval van een Channel Orange met als dieptepunt Pyramids. Alle emotie, alle vreugde, verdriet, goede teksten, alles is verdwenen en er blijft slechts een zeer toegankelijk saai omhulseltje over.quote:
Dan spreken we hier van een meningsverschil. Ik vind de beats op GKMC namelijk botergeil.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind de beats juist een van de grootste minpunten aan GKMC.
Niet haten op Pyramidsquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat is R&B he. Maar dat vond ik ook zonde. Nostalgia, Ultra is een van mijn favoriete platen ooit, schitterende collectie emotionele en persoonlijke songs. En toen kwam dat geval van een Channel Orange met als dieptepunt Pyramids. Alle emotie, alle vreugde, verdriet, goede teksten, alles is verdwenen en er blijft slechts een zeer toegankelijk saai omhulseltje over.
Vergelijk Pyramids eens met Swim Good of Songs for Women, wat een verschil zeg. Nostalgia, Ultra.
Weet hij zelfs van Coldplay en Eagles-instrumentals geweldige nummers te maken. Heb Channel Orange ook echt 1.5 ster gerate op RYM en Nostalgia Ultra 4.5, en dat is niet eens overdreven.
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, niet gelukt. Kan er niks leuks in vinden.quote:
Ook weer eens opzetten...ken dat album eigenlijk nauwelijks....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Gruisman het volgende:
Voor het eerst eens de tijd genomen om naar het album is this it te luisteren. Gvd wat goed![]()
![]()
Zonde, want het is met kop en schouders het beste album van The Strokes. Ook het enige album met eeuwigheidswaarde in mijn ogen. Juiste plaat op het juiste moment, toen hadden ze de songs nog. Dat werd per plaat minder wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook weer eens opzetten...ken dat album eigenlijk nauwelijks....
Dat vind ik een van de nummers van Room On Fire die nog wel te pruimen zijn, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:35 schreef kciR het volgende:
Ik vind Reptilia toch wel hun beste nummer, al staat hij niet op This Is It, maar op Room On Fire.
Ik heb uberhaupt nooit iets van The Strokes geluisterd, buiten Is This It.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde, want het is met kop en schouders het beste album van The Strokes. Ook het enige album met eeuwigheidswaarde in mijn ogen. Juiste plaat op het juiste moment, toen hadden ze de songs nog. Dat werd per plaat minder wat mij betreft.
Inderdaad, Reptilia is fantastischquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:35 schreef kciR het volgende:
Ik vind Reptilia toch wel hun beste nummer, al staat hij niet op This Is It, maar op Room On Fire.
Maandagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Bill Callahan gaat zo beginnen. Joepie!
Voorprogramma kun je wel laten schieten, Nor. Dat was ontzettend armieterige Schotse folk die normaal ergens in een afgelegen schuur op 't platteland wordt gespeeld, terwijl ze de kippen nog van het podium moeten schoppen. Ontzettend saai.quote:
Zo klopt hij (misschien) wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef Norrage het volgende:
De rustigste Indie topic dag vanaf maart 2013 dit!
Luister zelfs het laatste album nog erg graagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde, want het is met kop en schouders het beste album van The Strokes. Ook het enige album met eeuwigheidswaarde in mijn ogen. Juiste plaat op het juiste moment, toen hadden ze de songs nog. Dat werd per plaat minder wat mij betreft.
Take it or Leave It is echt een briljant nummer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook weer eens opzetten...ken dat album eigenlijk nauwelijks....
Tap Out, omdat de intro riff mij zo aan oude race games doet denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Juicebox briljant. Verder zijn alleen Vision of Division en Reptilia nog wel tof van de nummers na Is This It
dit jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
Heel impressionistisch concert: Callahan is vooral bezig met het creëren van dromerige klanklandschappen, en daarnaast gaat ie soms zwartkomisch improviseren qua teksten. Lang uitgesponnen nummers in de stijl van Dream River dus. Het was erg mooi, soms op het betoverende af. Enige minpuntje voor mij was dat Small Plane gisteren niet gespeeld werd. Die staat trouwens normaliter gewoon op de setlist, dus ga er maar vanuit dat hij die in Amsterdam wel speelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:51 schreef Norrage het volgende:
Maxi, wedstrijdverslag, zonder spoilers, NU!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:09 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Voorprogramma kun je wel laten schieten, Nor. Dat was ontzettend armieterige Schotse folk die normaal ergens in een afgelegen schuur op 't platteland wordt gespeeld, terwijl ze de kippen nog van het podium moeten schoppen. Ontzettend saai.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heel impressionistisch concert: Callahan is vooral bezig met het creëren van dromerige klanklandschappen, en daarnaast gaat ie soms zwartkomisch improviseren qua teksten. Lang uitgesponnen nummers in de stijl van Dream River dus. Het was erg mooi, soms op het betoverende af. Enige minpuntje voor mij was dat Small Plane gisteren niet gespeeld werd. Die staat trouwens normaliter gewoon op de setlist, dus ga er maar vanuit dat hij die in Amsterdam wel speelt.
Voor het voorprogramma herhaal ik dit met klem:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef DeMessias het volgende:
Tickets gescoord voor dit festivalletje in juliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Tickets gescoord voor dit festivalletje in juliVeel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tickets gescoord voor dit festivalletje in juliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel plezier.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:56 schreef DO2 het volgende:
Grouper... Die ontdek ik nu pas... ( Dankzij een vriend ) ... Maar da's verdomd lekker, zeg.
.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:57 schreef DO2 het volgende:
En verder ben ik straalbezopen... Dus misschien vind ik het morgen helemaal niks meer.
Ik heb onderstaand album een paar keer geluisterd, en ik vind het écht prachtige muziek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Kende 't ook niet, maar klinkt erg goed inderdaad. Then again, ik ben geheel nuchter, dus misschien vind ik 't vanavond helemaal niets meer.
Geschikt voor een lome zondagquote:Op zondag 9 februari 2014 13:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Inb4 Norrage die het maar wat saai vindt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen spoilers meer kan openen of kan quoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Ah klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef DeMessias het volgende:
Als je niet kan quoten is dat waarschijnlijk door adblock.
quote:Op zondag 9 februari 2014 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
"Hold My Liquor" is just heartbreaking, and particularly coming from where it's coming from — listen to that incredibly poignant hook from a tough guy like Chief Keef, wow. At first, West says "I can hold my liquor" and then he says "I can't hold my liquor." This is classic — classic manic-depressive, going back and forth.
Godverdomme daar gaat mijn drinken.
Nja als je Chief Keef gaat prijzen heb je voor mij al je kuit verschoten. Hij is echt hét voorbeeld van wat er mis it met de mainstream muziekindustrie.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef DO2 het volgende:
[..]. Ja, dat is misschien niet het sterkste stukje. Maar zijn enthousiasme is wel mooi.
En ik begrijp het wel, hoor, Lou! Datzelfde enthousiasme had ( en heb ) ik ook, jongen!
Lou en ik. Wij liggen op 1 lijn,.
Heeft Radiohead het over Lou Reed op KOL? Of over Yeezusquote:Op zondag 9 februari 2014 18:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Nu hebben we 't niet direct over geesten, maar het is alweer een tijdje geleden dat er - KABOEM, UIT HET NIETS - een vergezochte link met Radiohead is gelegd in dit topic. Graag gedaan.
Jij staart je echt blind op die jongen, niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja als je Chief Keef gaat prijzen heb je voor mij al je kuit verschoten. Hij is echt hét voorbeeld van wat er mis it met de mainstream muziekindustrie.
Struggles voor Kanye, zo in de kou koffie hosselen en opdrinken.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:07 schreef DO2 het volgende:
[..]
Als dat diezelfde megalomane malloot is die ik voorbij zie komen in de media hoef ik 'm echt niet op de koffie.
Nja bij Chief Keef gaat het mij meer om zijn muziek, die muziek staat niet ver boven het niveau Zanger Rinus of Sjors Peter.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:27 schreef DO2 het volgende:
Nu ja, het is eigenlijk ook een beetje flauw van me. Ik ken die gozer helemaal niet. Dus weet ik veel.
Misschien heeft ie wel het beste met iedereen voor. En hetzelfde geldt voor dat Chefke. Ken zijn achtergrond niet.
Ik ben daar niet echt mee bezig als ik naar muziek luister.
( Maar het is natuurlijk mooi meegenomen als de man of vrouw achter de muziek ook weet te inspireren. )
quote:Op zondag 9 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel CD's van Nick en Simon heb jij?
quote:
quote:
quote:
waarom 3 albums luisteren van iets wat je maar zo-zo vindtquote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
Vloeken in de kerk overigens, maar hoor ook niet echt wat er zo speciaal aan Primal Scream is als ik eerlijk ben, zit ik nu ook al voor mijn derde album aan.
Nja vond die uit 2013 wel aardig dus daarom Screamadelica geprobeerd en nu Xtrmntr in een luistersessie met iemand, omdat ik me toch wel wil weten wat het is en waarom het zo gewaardeerd is .:Pquote:Op zondag 9 februari 2014 21:50 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom 3 albums luisteren van iets wat je maar zo-zo vindt
Ik ken niet veel van the Verve, maar Bitterweet Symphony staat bij mij heel hoog in meest vervelende top 40 hits ooit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef Kerftminister het volgende:
1. Bittersweet Symphony is een van de minste The Verve nummers, klinkt zo simpel en onafgemaakt vind ik.
Tja als ik het niet veel vind hou ik het meestal na 3 nummers al voor gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nja vond die uit 2013 wel aardig dus daarom Screamadelica geprobeerd en nu Xtrmntr in een luistersessie met iemand, omdat ik me toch wel wil weten wat het is en waarom het zo gewaardeerd is .:P
Metallica heb ik nu ook 3 albums van gehad die ik gemiddeld met een 5je gerate heb
Ben zelf wel iets meer vergevingsgezind, aangezien ik een hoop bands pas na meerdere keren ben gaan waarderen, waaronder mijn favoriete band Qotsa.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja als ik het niet veel vind hou ik het meestal na 3 nummers al voor gezien
Hm... het hangt er wel van af of je iets hoort waardoor je het goed zou kunnen gaan vinden en dat heb ik bij bv The Verve totaal niet, daar heb ik geen 3 albums voor nodigquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf wel iets meer vergevingsgezind, aangezien ik een hoop bands pas na meerdere keren ben gaan waarderen, waaronder mijn favoriete band Qotsa.
Nou hier dacht ik de eerste keer dat ik No One Knows hoorde dat het pokkeherrie was, maar er was toch telkens iets waardoor ik het opnieuw wilde proberen en pas na 10x viel dat kwartje.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm... het hangt er wel van af of je iets hoort waardoor je het goed zou kunnen gaan vinden en dat heb ik bij bv The Verve totaal niet, daar heb ik geen 3 albums voor nodig
De eerste keer dat ik Qotsa hoorde, was bij een vriend van me die ze nog in Nighttown zag samen met zo'n 30 anderen, had ik niet meteen een 'wow' maar Regular John was wel een nummer dat m'n interesse wekte en toen ze daarna met dat blauwe album kwamen ging ik vrij snel overstag...
The Cranberries is pas kutquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van the Verve, maar Bitterweet Symphony staat bij mij heel hoog in meest vervelende top 40 hits ooit.
Deze komt even in het taaltopic, Kerfquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja als je Chief Keef gaat prijzen heb je voor mij al je kuit verschoten. Hij is echt hét voorbeeld van wat er mis it met de mainstream muziekindustrie.
dat vind ik dan weer nietquote:
dat wel natuurlijk, maar er moet wel iets je gevoel triggerenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga bij muziek altijd gewoon op gevoel af, als mijn gevoel iets nog een kans wil geven doe ik dat gewoon.
Vergis je niet in de man die altijd zijn eigen uitdrukkingen en spreekwoorden bedenkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze komt even in het taaltopic, Kerf
Dit was juist een mooie omdat je zou kunnen denken dat het zou moeten kloppen, want vissen schieten immers kuitquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vergis je niet in de man die altijd zijn eigen uitdrukkingen en spreekwoorden bedenkt.
Wanneer de sinaasappelen niet te plukken zijn moet je dan ook niet het veld mesten.
Daarom, ik ben dan ook zo hipster dat ik met de huidige Nederlandse uitdrukkingen geen genoegen neem.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit was juist een mooie omdat je zou kunnen denken dat het zou moeten kloppen, want vissen schieten immers kuit
Het eerste album van hun is wel erg fijne shoegaze:quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van the Verve, maar Bitterweet Symphony staat bij mij heel hoog in meest vervelende top 40 hits ooit.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef Norrage het volgende:
Ik ken volgens mij enkel Bittersweet Symphony van ze
quote:
helaas ik ook ja. zo mogelijk nog zeikeriger dan bss maar ook iets minder pretentieus en bombast.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je eerste plaatje werkt niet trouwens, maar eens met de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef ranja het volgende:
Is dat de nieuwste hipstertrend, van die plaatjes, trouwens
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je eerste plaatje werkt niet trouwens, maar eens met de spoiler.Seizoen 4 was wel oké, maar haalde het niet bij 1 t/m 3, nee. Gob is naar mijn mening sowieso één van de beste comedy characters ooit. Chandler Bing voert die lijst aan bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt hipster, maar een nerd-trend. Ik zie het door heel Fokquote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef ranja het volgende:
Inderdaad, dat ís gewoon het internet bijnaquote:Op maandag 10 februari 2014 11:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Plaatjes op het internet, jongens, serieus, een trend? Op wat voor websites hebben jullie de afgelopen decennia rondgedoold?
plaatjes ken ik wel ja, maar dan wel heel ander soort plaatjesquote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef Felagund het volgende:
Plaatjes hadden we in 2009 toch ook al?
dat soort gifs zijn echt wel een trend hoor....quote:Op maandag 10 februari 2014 11:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Plaatjes op het internet, jongens, serieus, een trend? Op wat voor websites hebben jullie de afgelopen decennia rondgedoold?
ik kom ze (deze eeuw dan) alleen op fok en dan ook nog in bepaalde topics tegenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:11 schreef Norrage het volgende:
dat soort gifs zijn echt wel een trend hoor....
dat zeg ik toch... deze eeuwquote:Op maandag 10 februari 2014 12:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ben al bekend met GIF's toen ik nog op Netscape inlogde met mijn Pokémon-shirt. En hoe graag ik ook had gewild dat dit toepasbaar was op vorig jaar, dat was in de jaren '90. Het is mij een mysterie hoe jullie al die tijd niet zijn geconfronteerd met dit type afbeeldingen.
Natuurlijk kwamen die gifs toen al langs. Maar tegenwoordig wordt je er volstrekt mee doodgegooid, en vooral op Fok. En ja, ik kom op veel andere sitesquote:Op maandag 10 februari 2014 12:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ben al bekend met GIF's toen ik nog op Netscape inlogde met mijn Pokémon-shirt. En hoe graag ik ook had gewild dat dit toepasbaar was op vorig jaar, dat was in de jaren '90. Het is mij een mysterie hoe jullie al die tijd niet zijn geconfronteerd met dit type afbeeldingen.
Die film lijkt mij echt gaaf!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Even een bruggetje van Gob naar Will Arnett naar deze awesome trailer:
Ik had dat toch iets fanatieker moeten volgen. Prima investeringquote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
Kanye heeft uit het niets een nieuwe schoen met Nike uitgebracht. Direct uitverkocht natuurlijk, maar gelukkig voor een schijntje op eBay.
http://www.ebay.co.uk/itm(...)_rvr_id=584696481333
Joh, probeer 't gewoon. Wie weet kom je door de selectie heen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:22 schreef kciR het volgende:
Wil er nog iemand bij de radio? 3voor12 radio heeft een vacature (voor de avonduren op 3fm)
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)e-3voor12-Radio.html
Ik zou wel willen, al heb ik geen radio/journalistieke ervaring. Dus heeft schrijven niet zoveel zin denk ik..
Dit! Misschien heb je iets wat ze wel veel meer aanspreekt dan mensen die vooral op hun ervaring leunen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:15 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Joh, probeer 't gewoon. Wie weet kom je door de selectie heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef DO2 het volgende:
Fuck Kendrick en al z'n wannabe gayboys.Nu moet je niet overdrijven he, GKMC is gewoon een 7.5je waard en dit zal rond de 7.8 uitkomen, gewoon aardige projecten, komen er een stuk of 50 per jaar uit van die categorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Ik luister geen 50 platen die ik waardeer met een 7.5/7.8 per jaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nu moet je niet overdrijven he, GKMC is gewoon een 7.5je waard en dit zal rond de 7.8 uitkomen, gewoon aardige projecten, komen er een stuk of 50 per jaar uit van die categorie.
Nja weet meestal wel aardig de dingen die ik niks vind te vermijden. Van mijn albumlijst zit meer dan de helft op een 8 of hoger.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik luister geen 50 platen die ik waardeer met een 7.5/7.8 per jaar.Dat vind ik al vrij goed.
Blijft jammer dat hun laatste album echt ontzettend slecht was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Moody het volgende:
Funeral....
http://www.bandofhorses.com/acoustic-at-the-ryman-streaming-now/
Ben jaren geleden begonnen met het maken van een playlist met uptempo muziek. Nu zo'n 2000 nummers. Vrij hipster-verantwoorde nummers, doch goed luisterbaar tijdens het sportenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat voor muziek draaien jullie trouwens tijdens het sporten, mits jullie dat doen?
Ik voor mijn workout altijd even The Hours - Ali in the Jungle als inspiratie en dan tijdens de training sowieso altijd
Deftones - Feiticeira
Boris - Dyna-Soar
Queens of the Stone Age - van alles
Uncle Acid - I'm Here to Kill You
En als afsluiter:
Ik zie nu dat ik mijn fitness-afspeellijst verwijderd hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat voor muziek draaien jullie trouwens tijdens het sporten, mits jullie dat doen?
Ik voor mijn workout altijd even The Hours - Ali in the Jungle als inspiratie en dan tijdens de training sowieso altijd
Deftones - Feiticeira
Boris - Dyna-Soar
En als afsluiter:
Boeie, zo zijn er meer bands.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft jammer dat hun laatste album echt ontzettend slecht was.
Kan het nog wel zonde zijn. Live zijn ze nog steeds goed, dus ze kunnen het blijkbaar wel, maar willen niet meer, ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Boeie, zo zijn er meer bands.
Hoogtepunten zijn er om herinnerd te worden
En mijn god wat is Funeral een mooi nummer. Dat kan je op de minst romantische momenten met het warmste weer denkbaar nog overal kippenvel bezorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Boeie, zo zijn er meer bands.
Hoogtepunten zijn er om herinnerd te worden
Farben - Textstar gebruik ik sinds een jaar. Lekkere beat, beetje hypnotiserend. Heerlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Deftones - Feiticeira
Boris - Dyna-Soar
En als afsluiter:
Een hele set is live ook niet mega interessant hoor. Op Werchter was het mwah.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan het nog wel zonde zijn. Live zijn ze nog steeds goed, dus ze kunnen het blijkbaar wel, maar willen niet meer, ofzo.
Laat eens zien ja. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben jaren geleden begonnen met het maken van een playlist met uptempo muziek. Nu zo'n 2000 nummers. Vrij hipster-verantwoorde nummers, doch goed luisterbaar tijdens het sporten
En ja, op verzoek kan ik de lijst wel delen
Bij mij zijn die lompe/doordravende nummers toch meer de standaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik mijn fitness-afspeellijst verwijderd hebDat zegt genoeg denk ik. Maar meestal upbeat rock en poptracks met een fijne beat. En soms van die geweldige doordravende nummers van QOTSA
Staat al jaren op 1 in mijn top 100.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Een hele set is live ook niet mega interessant hoor. Op Werchter was het mwah.
Maar Funeral blijft wel een van de topnummers van de afgelopen jaren, dat hebben ze wel bereikt.
Je gaat compleet voorbij aan het punt dat alles wat je niet bevalt 'pretentieus' moet zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef Felagund het volgende:
Pretentieus snap ik niet bij Band of Horses, ik zou het eerder toegankelijk noemen. Het is een soort van pop-altcountry, als dat al bestaat.
Heb geen Spotify, dus een lijst delen is in mijn geval 15GB aan MP3's uploadenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Laat eens zien ja. Ben benieuwd.
Heb zelf niet echt hipster/indie dingen ertussen zitten.
Wat een pretentieuze post.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat compleet voorbij aan het punt dat alles wat je niet bevalt 'pretentieus' moet zijn.
Je kunt toch ook gewoon de artiest-nummer lijst kopiëren? Of gaat dat niet zo makkelijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb geen Spotify, dus een lijst delen is in mijn geval 15GB aan MP3's uploaden
Zei ik pretentieus?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef Felagund het volgende:
Pretentieus snap ik niet bij Band of Horses, ik zou het eerder toegankelijk noemen. Het is een soort van pop-altcountry, als dat al bestaat.
Maar natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:27 schreef Norrage het volgende:
pretentieuze alt-country noem ik ze, ofzo
quote:
Gewoon even op spotify zetten. Ben je even bezig, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja, is een m3u playlist in iTunes, weet niet of iemand daar iets aan heeft
Als het met 3 muisklikjes kan, doe ik het. Ik kijk ffquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon even op spotify zetten. Ben je even bezig, maar dan heb je ook wat
Is lekker ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Deze is ook leuk. Werd helemaal platgedraaid op KinK destijds (RIP)
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een walgelijke post weer van Norrage.
Ja, maar gast. Je gaat van Bill Callahan toch ook niet zeggen dat het net Lange Frans is die eens besluit wat met een gitaar te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry. Soms verschillen meningen drastisch
Zeg, laat Bill even uit deze smakeloze discussie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar gast. Je gaat van Bill Callahan toch ook niet zeggen dat het net Lange Frans is die eens besluit wat met een gitaar te doen.
Als jij dat vindt, heb ik daar geen problemen meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar gast. Je gaat van Bill Callahan toch ook niet zeggen dat het net Lange Frans is die eens besluit wat met een gitaar te doen.
Can't believe it's not band of horses!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:48 schreef Felagund het volgende:
Band of Horses met Kane vergelijken is als roomboter vergelijken met margarine.
Nee, ze kunnen er gewoon geen zak van, daardoor lijkt 't alsof ze geen pretenties hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
Maar Kane is toch de ultieme pretentieloze muziek of ligt dat nu aan mij?
Een topic waar wel zinnig over indiemuziek wordt gepost zonder irrelevante smaakdiscussies?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand moet het doen. Wat is dit topic zonder wat gehap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga ook slapen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Je moet het ook niet serieus opvatten. Tenzij mensen het er mee eens zijn, dan wel. Anders is het happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een topic waar wel zinnig over indiemuziek wordt gepost zonder irrelevante smaakdiscussies?Zoals het een paar jaar geleden was, bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga ook slapen.
Toen was het topic wel wat overzichtelijker.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ligt deels aan jou. Elk land heeft wel bands die op Kane lijken en succesvol zijn. Wie zijn wij om te zeggen dat het pretentieloze muziek is als het zoveel mensen boeit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ach is juist mooi dat we een beetje ons eigen slowchat topic hebben vind ik. Als dit puur een linkdump was zou ik hier niet posten denk ik.
Ja dat dus, heb juist door al de discussies en alles ook op muzikaal vlak wat leuke dingetjes ontdekt. Plus dat iedere user een beetje zijn eigen voorkeur heeft voor bepaalde dingen dus er is altijd wel originele input. DO2 met zijn elektronische muziek, ranja met zijn vrouwtjes, Moody met de legendarische plugs, noem het maar op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook niet.Juist de users en de onderwerpen maken het hier leuk, niet allemaal maar neerplempen waar je aan denkt zonder oog voor anderen. Dan krijg je zo'n "Wat luister je nu?"-topic.
Precies! Ik heb al talloze dingen ontdekt door dit topic, en dan staat mijn iTunes nog vol met de dingen die ik nog moet luisterenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat dus, heb juist door al de discussies en alles ook op muzikaal vlak wat leuke dingetjes ontdekt. Plus dat iedere user een beetje zijn eigen voorkeur heeft voor bepaalde dingen dus er is altijd wel originele input. DO2 met zijn elektronische muziek, ranja met zijn vrouwtjes, Moody met de legendarische plugs, noem het maar op.
Vroegah was het wat trager idd, iets meer tijd tussen de discussies.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals het een paar jaar geleden was, bedoel je?
Toen was het topic wel wat overzichtelijker.
Teveel blogs en sites, eigenlijk. Nogal moeilijk om alles te volgen. Kun je beter in dit topic komen waar de meeste pareltjes wel voorbij komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Vroegah was het wat trager idd, iets meer tijd tussen de discussies.
Ook wel logisch. Tegenwoordig zijn er zoveel blogs en sites die indie-muziek posten, dat interessante nieuwe releases binnen een uur bij iedereen zijn doorgedrongen. Dit topic heeft in dat opzicht weinig meerwaarde meer. Het is gewoon een leuk samenzijn met liefhebbers van muziek in het algemeen.
Ja precies, kijk zoiets als het Hip-Hop topic nu moet je niet willen, dat is gewoon een pure linkdump geworden met af en toe onvermijdelijke discussies tussen de twee kanten, veel liever dit dan. Stoner topic komt ook wel beetje in de buurt van Indie topic, al zijn wij veel actiever.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Vroegah was het wat trager idd, iets meer tijd tussen de discussies.
Ook wel logisch. Tegenwoordig zijn er zoveel blogs en sites die indie-muziek posten, dat interessante nieuwe releases binnen een uur bij iedereen zijn doorgedrongen. Dit topic heeft in dat opzicht weinig meerwaarde meer. Het is gewoon een leuk samenzijn met liefhebbers van muziek in het algemeen.
Nee, dat hele pat-sounds vind ik een beetje te pretentieus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik denk dat dit topic niet meer relevant is sinds pat-sounds.
Dat is een van de redenen waarom ik hier nog tijd aan besteed. Dit is gewoon een gemoedelijk topic met overwegend intelligente users. Dat zie je weinig op Fok.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja precies, kijk zoiets als het Hip-Hop topic nu moet je niet willen, dat is gewoon een pure linkdump geworden met af en toe onvermijdelijke discussies tussen de twee kanten, veel liever dit dan. Stoner topic komt ook wel beetje in de buurt van Indie topic, al zijn wij veel actiever.
Norrage gaat zelfs de nieuwe weerman van de NOS wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen waarom ik hier nog tijd aan besteed. Dit is gewoon een gemoedelijk topic met overwegend intelligente users. Dat zie je weinig op Fok.
Ik verbaas me er ook over dat er zo weinig nieuwe users bij komen. Misschien denken ze dat ze infiltreren in een vriendengroepje oid? Niets mis met nieuwe gezichten imo. Juist leuk.
is de ouwe weerman dood? Die deed het zo leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Norrage gaat zelfs de nieuwe weerman van de NOS worden
We hadden een tijdje terug dat hysterische wijf. Ben 'r naam vergeten. Die was er welgeteld een half uur en toen hadden we 'r zogenaamd weggepest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook over dat er zo weinig nieuwe users bij komen. Misschien denken ze dat ze infiltreren in een vriendengroepje oid? Niets mis met nieuwe gezichten imo. Juist leuk.
Radiohead is zo jaren '90quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
Dit topic en hoe het was is ongeveer het enige waar we even regelmatig over praten als over Radiohead.
Wat een prachtig bruggetje.
Wijven wegpesten is not done, zeker niet totdat we weten hoe ze er uit ziet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
We hadden een tijdje terug dat hysterische wijf. Ben 'r naam vergeten. Die was er welgeteld een half uur en toen hadden we 'r zogenaamd weggepest.
Dat was zo grappigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:06 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
We hadden een tijdje terug dat hysterische wijf. Ben 'r naam vergeten. Die was er welgeteld een half uur en toen hadden we 'r zogenaamd weggepest.
Ouwe lul.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja is wel leuk nummertje, maar Creep....zucht. Noem me een ouwe lul.
Ik vind het een leuk idee dat er op een dag nummers als Creep gedraaid worden op wat nu Radio Nostalgia is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja is wel leuk nummertje, maar Creep....zucht. Noem me een ouwe lul.
Beetje Kane dat Pitchfork probeert te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat hele pat-sounds vind ik een beetje te pretentieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |