Deze vind ik echt briljant van hun:quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:45 schreef Norrage het volgende:
Ik ben nu Red House Painters aan het luisteren, en ik vind het niet eens in de buurt komen van Sun Kil Moon :/
Die postte Rellende Rotscholier ook al. Ik vind het ook niet slecht, maar na 1 nummer heb ik werkelijk waar alles gehoord. Zo laaaaaaaang...quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deze vind ik echt briljant van hun:
Sun Kil Moon moet ik nog steeds eens mee beginnen
Ik hou er wel van, maar ik kan me goed voorstellen dat je het snel saai vind worden, van de hoeveelheid variatie moeten ze het niet hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die postte Rellende Rotscholier ook al. Ik vind het ook niet slecht, maar na 1 nummer heb ik werkelijk waar alles gehoord. Zo laaaaaaaang...
Staan ook op Primavera Sound. (Epische line-up trouwens, verbaas ik mij nog steeds over).quote:
Ik ook, of vanaf de dag dat het te streamen is op bijvoorbeeld de luisterpaal. Maar ik zal hem nu gewoon laten staan, je hebt hem nu toch al gepost.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou 'm eerlijk gezegd erop knallen op de dag van de release. Geen idee waarom.
Ja, dat is ook normaal mijn strategie. The Notwist recensie heb ik bijvoorbeeld al een maand af, maar ik wacht op 23 februariquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou 'm eerlijk gezegd erop knallen op de dag van de release. Geen idee waarom.
Het is toch vaak zo dat reviewsites een reviewversie van een album krijgen? Een aantal andere sites heeft het album al gerecenseerd, het lijkt mij niet dat je er dan nog problemen mee gaat krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Tchock studeert Rechten, toch? Vraag 't hem even.
Nu ben ik niet thuis in de materie, maar daar zal toch wel een schriftelijke dan wel elektronische bevestiging aan vastzitten? Lijkt me sterk dat je zomaar kunt zeggen dat je een recensie-kopie hebt gekregen van de platenmaatschappij. Daar moet je dan ook bewijs voor hebben, lijkt me.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is toch vaak zo dat reviewsites een reviewversie van een album krijgen? Een aantal andere sites heeft het album al gerecenseerd, het lijkt mij niet dat je er dan nog problemen mee gaat krijgen.
Lijkt mij ook, maar ik bedoel meer dat ze er niet veel van zullen denken als je iets op je site zet over het nieuwe album als er ook al een recensie op andere sites staat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:35 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nu ben ik niet thuis in de materie, maar daar zal toch wel een schriftelijke dan wel elektronische bevestiging aan vastzitten? Lijkt me sterk dat je zomaar kunt zeggen dat je een recensie-kopie hebt gekregen van de platenmaatschappij. Daar moet je dan ook bewijs voor hebben, lijkt me.
Hij ging alleen naar Rock Werchter dacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef kciR het volgende:
Damon Albarn staat op Down The Rabbit Hole zag ik net. Leuke toevoeging, al zou ik hem liever op BKS zien, maar dat kan ik nu wel vergeten..
Lijkt wel of BKS net naast alle namen vist waar ik op had gehoopt: met name Arcade Fire en Damon Albarn..
Live zijn ze erg goed. Begin 2012 gezien in Roosje, goede bloemlezing uit het hele (relevante) oeuvre.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:03 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Even iets helemaal anders maar.. Hoe is The Notwist live? Ik zie nu dat ze volgende maand Europa touren, en ik ben fan aan het worden
Als je Stoner Rock van vorig jaar wilt proberen zou ik zeker Long Island - Endless Boogie checken is mijn favoriete rockplaat van het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Kerftminister het volgende:
https://rateyourmusic.com(...)otd___201312_201401/
Hoho dit lijstje wat dingen even uit proberen.
Goed om te horen. Misschien ook ergens tickets voor scorenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Live zijn ze erg goed. Begin 2012 gezien in Roosje, goede bloemlezing uit het hele (relevante) oeuvre.
Thanks, denk dat ik er wel naar toe ga. Wat zijn jouw favoriete Notwist platen? Ook Shrink en Neon Golden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Live zijn ze erg goed. Begin 2012 gezien in Roosje, goede bloemlezing uit het hele (relevante) oeuvre.
Yup. Al is 12 ook wel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thanks, denk dat ik er wel naar toe ga. Wat zijn jouw favoriete Notwist platen? Ook Shrink en Neon Golden?
Donequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Arn0 het volgende:
Ohja, en de liefhebbers van Animal Collective kunnen hier terecht:
MUZ / Top5 van de dag #49
Norrage, ik reken op een Merriweather Post Pavilion-loos lijstje van jou
Ik ben dus vlug langs allerlei nummers gelopen...Maar... Mijn god... Die lui zijn echt goed, zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Arn0 het volgende:
Ohja, en de liefhebbers van Animal Collective kunnen hier terecht:
MUZ / Top5 van de dag #49
Norrage, ik reken op een Merriweather Post Pavilion-loos lijstje van jou
quote:Mary Anne was my first fuck. She slide down between my legs and oh my god she could suck. I went with her friend first but I couldn't get it in. And when she caught me with Mary Anne her heart was broken.
Lijkt net of Backdrifts begint aan het eindequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik was eindelijk mijn Massive Attack aan het bijspijkeren en welke bekende stem komt daar ineens voorbij...
Fijn ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:37 schreef Norrage het volgende:
Zo holy crap. Ik verwachtte een goede plaat van ze, maar dit overtreft alle verwachtingen. Het hangt samen van jazz, rock, ambient, afrikaans alles bij elkaar en is briljant. Mensen, gaat dit luisteren
Verder op de luisterpaal te luisteren!
Ik heb ze op lowlands gezien 2002 vrij lege tent, geweldige muziekquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heel lekker album ja. En dat tweede gedeelte is alleen al goud door het geweldige Porcelainquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef Felagund het volgende:
[..], al vind ik het tweede/laatste gedeelte van het album wel wat minder.
Lance Jr. is ook wel een lekker nummer, die komt ook van de tweede EP.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel lekker album ja. En dat tweede gedeelte is alleen al goud door het geweldige Porcelain
Jij klootzak daar in Londenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Leuk, Courtney Barnett geeft een in-store concert volgende week in Rough Trade East. Daar ga ik 's even kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |