Thanks, denk dat ik er wel naar toe ga. Wat zijn jouw favoriete Notwist platen? Ook Shrink en Neon Golden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Live zijn ze erg goed. Begin 2012 gezien in Roosje, goede bloemlezing uit het hele (relevante) oeuvre.
Yup. Al is 12 ook wel goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Thanks, denk dat ik er wel naar toe ga. Wat zijn jouw favoriete Notwist platen? Ook Shrink en Neon Golden?
Donequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Arn0 het volgende:
Ohja, en de liefhebbers van Animal Collective kunnen hier terecht:
MUZ / Top5 van de dag #49
Norrage, ik reken op een Merriweather Post Pavilion-loos lijstje van jou
Ik ben dus vlug langs allerlei nummers gelopen...Maar... Mijn god... Die lui zijn echt goed, zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Arn0 het volgende:
Ohja, en de liefhebbers van Animal Collective kunnen hier terecht:
MUZ / Top5 van de dag #49
Norrage, ik reken op een Merriweather Post Pavilion-loos lijstje van jou
quote:Mary Anne was my first fuck. She slide down between my legs and oh my god she could suck. I went with her friend first but I couldn't get it in. And when she caught me with Mary Anne her heart was broken.
Lijkt net of Backdrifts begint aan het eindequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
Ik was eindelijk mijn Massive Attack aan het bijspijkeren en welke bekende stem komt daar ineens voorbij...
Fijn ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:37 schreef Norrage het volgende:
Zo holy crap. Ik verwachtte een goede plaat van ze, maar dit overtreft alle verwachtingen. Het hangt samen van jazz, rock, ambient, afrikaans alles bij elkaar en is briljant. Mensen, gaat dit luisteren
Verder op de luisterpaal te luisteren!
Ik heb ze op lowlands gezien 2002 vrij lege tent, geweldige muziekquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Live zijn ze erg goed. Begin 2012 gezien in Roosje, goede bloemlezing uit het hele (relevante) oeuvre.
Heel lekker album ja. En dat tweede gedeelte is alleen al goud door het geweldige Porcelainquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef Felagund het volgende:
[..], al vind ik het tweede/laatste gedeelte van het album wel wat minder.
Lance Jr. is ook wel een lekker nummer, die komt ook van de tweede EP.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel lekker album ja. En dat tweede gedeelte is alleen al goud door het geweldige Porcelain
Jij klootzak daar in Londenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Leuk, Courtney Barnett geeft een in-store concert volgende week in Rough Trade East. Daar ga ik 's even kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |