Heel impressionistisch concert: Callahan is vooral bezig met het creëren van dromerige klanklandschappen, en daarnaast gaat ie soms zwartkomisch improviseren qua teksten. Lang uitgesponnen nummers in de stijl van Dream River dus. Het was erg mooi, soms op het betoverende af. Enige minpuntje voor mij was dat Small Plane gisteren niet gespeeld werd. Die staat trouwens normaliter gewoon op de setlist, dus ga er maar vanuit dat hij die in Amsterdam wel speelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:51 schreef Norrage het volgende:
Maxi, wedstrijdverslag, zonder spoilers, NU!
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:09 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Voorprogramma kun je wel laten schieten, Nor. Dat was ontzettend armieterige Schotse folk die normaal ergens in een afgelegen schuur op 't platteland wordt gespeeld, terwijl ze de kippen nog van het podium moeten schoppen. Ontzettend saai.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Heel impressionistisch concert: Callahan is vooral bezig met het creëren van dromerige klanklandschappen, en daarnaast gaat ie soms zwartkomisch improviseren qua teksten. Lang uitgesponnen nummers in de stijl van Dream River dus. Het was erg mooi, soms op het betoverende af. Enige minpuntje voor mij was dat Small Plane gisteren niet gespeeld werd. Die staat trouwens normaliter gewoon op de setlist, dus ga er maar vanuit dat hij die in Amsterdam wel speelt.
Voor het voorprogramma herhaal ik dit met klem:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef DeMessias het volgende:
Tickets gescoord voor dit festivalletje in juliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Tickets gescoord voor dit festivalletje in juliVeel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tickets gescoord voor dit festivalletje in juliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar veel plezier.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:56 schreef DO2 het volgende:
Grouper... Die ontdek ik nu pas... ( Dankzij een vriend ) ... Maar da's verdomd lekker, zeg.
.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:57 schreef DO2 het volgende:
En verder ben ik straalbezopen... Dus misschien vind ik het morgen helemaal niks meer.
Ik heb onderstaand album een paar keer geluisterd, en ik vind het écht prachtige muziek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:50 schreef Maxerazzi het volgende:
Kende 't ook niet, maar klinkt erg goed inderdaad. Then again, ik ben geheel nuchter, dus misschien vind ik 't vanavond helemaal niets meer.
Geschikt voor een lome zondagquote:Op zondag 9 februari 2014 13:06 schreef Maxerazzi het volgende:
Inb4 Norrage die het maar wat saai vindt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen spoilers meer kan openen of kan quoten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:44 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Ah klopt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef DeMessias het volgende:
Als je niet kan quoten is dat waarschijnlijk door adblock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |