Ook weer eens opzetten...ken dat album eigenlijk nauwelijks....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:01 schreef Gruisman het volgende:
Voor het eerst eens de tijd genomen om naar het album is this it te luisteren. Gvd wat goed![]()
![]()
Zonde, want het is met kop en schouders het beste album van The Strokes. Ook het enige album met eeuwigheidswaarde in mijn ogen. Juiste plaat op het juiste moment, toen hadden ze de songs nog. Dat werd per plaat minder wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook weer eens opzetten...ken dat album eigenlijk nauwelijks....
Dat vind ik een van de nummers van Room On Fire die nog wel te pruimen zijn, ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:35 schreef kciR het volgende:
Ik vind Reptilia toch wel hun beste nummer, al staat hij niet op This Is It, maar op Room On Fire.
Ik heb uberhaupt nooit iets van The Strokes geluisterd, buiten Is This It.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde, want het is met kop en schouders het beste album van The Strokes. Ook het enige album met eeuwigheidswaarde in mijn ogen. Juiste plaat op het juiste moment, toen hadden ze de songs nog. Dat werd per plaat minder wat mij betreft.
Inderdaad, Reptilia is fantastischquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:35 schreef kciR het volgende:
Ik vind Reptilia toch wel hun beste nummer, al staat hij niet op This Is It, maar op Room On Fire.
Maandagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Bill Callahan gaat zo beginnen. Joepie!
Voorprogramma kun je wel laten schieten, Nor. Dat was ontzettend armieterige Schotse folk die normaal ergens in een afgelegen schuur op 't platteland wordt gespeeld, terwijl ze de kippen nog van het podium moeten schoppen. Ontzettend saai.quote:
Zo klopt hij (misschien) wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef Norrage het volgende:
De rustigste Indie topic dag vanaf maart 2013 dit!
Luister zelfs het laatste album nog erg graagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zonde, want het is met kop en schouders het beste album van The Strokes. Ook het enige album met eeuwigheidswaarde in mijn ogen. Juiste plaat op het juiste moment, toen hadden ze de songs nog. Dat werd per plaat minder wat mij betreft.
Take it or Leave It is echt een briljant nummer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook weer eens opzetten...ken dat album eigenlijk nauwelijks....
Tap Out, omdat de intro riff mij zo aan oude race games doet denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Juicebox briljant. Verder zijn alleen Vision of Division en Reptilia nog wel tof van de nummers na Is This It
dit jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef methodmich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |