Maar natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:27 schreef Norrage het volgende:
pretentieuze alt-country noem ik ze, ofzo
quote:
Gewoon even op spotify zetten. Ben je even bezig, maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:36 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja, is een m3u playlist in iTunes, weet niet of iemand daar iets aan heeft
Als het met 3 muisklikjes kan, doe ik het. Ik kijk ffquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon even op spotify zetten. Ben je even bezig, maar dan heb je ook wat
Is lekker ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:40 schreef Tchock het volgende:
Deze is ook leuk. Werd helemaal platgedraaid op KinK destijds (RIP)
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een walgelijke post weer van Norrage.
Ja, maar gast. Je gaat van Bill Callahan toch ook niet zeggen dat het net Lange Frans is die eens besluit wat met een gitaar te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sorry. Soms verschillen meningen drastisch
Zeg, laat Bill even uit deze smakeloze discussie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar gast. Je gaat van Bill Callahan toch ook niet zeggen dat het net Lange Frans is die eens besluit wat met een gitaar te doen.
Als jij dat vindt, heb ik daar geen problemen meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar gast. Je gaat van Bill Callahan toch ook niet zeggen dat het net Lange Frans is die eens besluit wat met een gitaar te doen.
Can't believe it's not band of horses!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:48 schreef Felagund het volgende:
Band of Horses met Kane vergelijken is als roomboter vergelijken met margarine.
Nee, ze kunnen er gewoon geen zak van, daardoor lijkt 't alsof ze geen pretenties hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
Maar Kane is toch de ultieme pretentieloze muziek of ligt dat nu aan mij?
Een topic waar wel zinnig over indiemuziek wordt gepost zonder irrelevante smaakdiscussies?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iemand moet het doen. Wat is dit topic zonder wat gehap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga ook slapen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Je moet het ook niet serieus opvatten. Tenzij mensen het er mee eens zijn, dan wel. Anders is het happen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een topic waar wel zinnig over indiemuziek wordt gepost zonder irrelevante smaakdiscussies?Zoals het een paar jaar geleden was, bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga ook slapen.
Toen was het topic wel wat overzichtelijker.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ligt deels aan jou. Elk land heeft wel bands die op Kane lijken en succesvol zijn. Wie zijn wij om te zeggen dat het pretentieloze muziek is als het zoveel mensen boeit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Kerftminister het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |