quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
helaas ik ook ja. zo mogelijk nog zeikeriger dan bss maar ook iets minder pretentieus en bombast.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Je eerste plaatje werkt niet trouwens, maar eens met de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef ranja het volgende:
Is dat de nieuwste hipstertrend, van die plaatjes, trouwens
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je eerste plaatje werkt niet trouwens, maar eens met de spoiler.Seizoen 4 was wel oké, maar haalde het niet bij 1 t/m 3, nee. Gob is naar mijn mening sowieso één van de beste comedy characters ooit. Chandler Bing voert die lijst aan bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt hipster, maar een nerd-trend. Ik zie het door heel Fokquote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef ranja het volgende:
Is dat de nieuwste hipstertrend, van die plaatjes, trouwens
Inderdaad, dat ís gewoon het internet bijnaquote:Op maandag 10 februari 2014 11:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Plaatjes op het internet, jongens, serieus, een trend? Op wat voor websites hebben jullie de afgelopen decennia rondgedoold?
plaatjes ken ik wel ja, maar dan wel heel ander soort plaatjesquote:Op maandag 10 februari 2014 11:32 schreef Felagund het volgende:
Plaatjes hadden we in 2009 toch ook al?
dat soort gifs zijn echt wel een trend hoor....quote:Op maandag 10 februari 2014 11:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Plaatjes op het internet, jongens, serieus, een trend? Op wat voor websites hebben jullie de afgelopen decennia rondgedoold?
ik kom ze (deze eeuw dan) alleen op fok en dan ook nog in bepaalde topics tegenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:11 schreef Norrage het volgende:
dat soort gifs zijn echt wel een trend hoor....
dat zeg ik toch... deze eeuwquote:Op maandag 10 februari 2014 12:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ben al bekend met GIF's toen ik nog op Netscape inlogde met mijn Pokémon-shirt. En hoe graag ik ook had gewild dat dit toepasbaar was op vorig jaar, dat was in de jaren '90. Het is mij een mysterie hoe jullie al die tijd niet zijn geconfronteerd met dit type afbeeldingen.
Natuurlijk kwamen die gifs toen al langs. Maar tegenwoordig wordt je er volstrekt mee doodgegooid, en vooral op Fok. En ja, ik kom op veel andere sitesquote:Op maandag 10 februari 2014 12:21 schreef Maxerazzi het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ben al bekend met GIF's toen ik nog op Netscape inlogde met mijn Pokémon-shirt. En hoe graag ik ook had gewild dat dit toepasbaar was op vorig jaar, dat was in de jaren '90. Het is mij een mysterie hoe jullie al die tijd niet zijn geconfronteerd met dit type afbeeldingen.
Die film lijkt mij echt gaaf!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:23 schreef Maxerazzi het volgende:
Even een bruggetje van Gob naar Will Arnett naar deze awesome trailer:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |