waarom 3 albums luisteren van iets wat je maar zo-zo vindtquote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
Vloeken in de kerk overigens, maar hoor ook niet echt wat er zo speciaal aan Primal Scream is als ik eerlijk ben, zit ik nu ook al voor mijn derde album aan.

Nja vond die uit 2013 wel aardig dus daarom Screamadelica geprobeerd en nu Xtrmntr in een luistersessie met iemand, omdat ik me toch wel wil weten wat het is en waarom het zo gewaardeerd is .:Pquote:Op zondag 9 februari 2014 21:50 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom 3 albums luisteren van iets wat je maar zo-zo vindt

Ik ken niet veel van the Verve, maar Bitterweet Symphony staat bij mij heel hoog in meest vervelende top 40 hits ooit.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef Kerftminister het volgende:
1. Bittersweet Symphony is een van de minste The Verve nummers, klinkt zo simpel en onafgemaakt vind ik.

Tja als ik het niet veel vind hou ik het meestal na 3 nummers al voor gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Nja vond die uit 2013 wel aardig dus daarom Screamadelica geprobeerd en nu Xtrmntr in een luistersessie met iemand, omdat ik me toch wel wil weten wat het is en waarom het zo gewaardeerd is .:P
Metallica heb ik nu ook 3 albums van gehad die ik gemiddeld met een 5je gerate heb

Ben zelf wel iets meer vergevingsgezind, aangezien ik een hoop bands pas na meerdere keren ben gaan waarderen, waaronder mijn favoriete band Qotsa.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja als ik het niet veel vind hou ik het meestal na 3 nummers al voor gezien

Hm... het hangt er wel van af of je iets hoort waardoor je het goed zou kunnen gaan vinden en dat heb ik bij bv The Verve totaal niet, daar heb ik geen 3 albums voor nodigquote:Op zondag 9 februari 2014 21:55 schreef Kerftminister het volgende:
Ben zelf wel iets meer vergevingsgezind, aangezien ik een hoop bands pas na meerdere keren ben gaan waarderen, waaronder mijn favoriete band Qotsa.

Nou hier dacht ik de eerste keer dat ik No One Knows hoorde dat het pokkeherrie was, maar er was toch telkens iets waardoor ik het opnieuw wilde proberen en pas na 10x viel dat kwartje.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm... het hangt er wel van af of je iets hoort waardoor je het goed zou kunnen gaan vinden en dat heb ik bij bv The Verve totaal niet, daar heb ik geen 3 albums voor nodig
De eerste keer dat ik Qotsa hoorde, was bij een vriend van me die ze nog in Nighttown zag samen met zo'n 30 anderen, had ik niet meteen een 'wow' maar Regular John was wel een nummer dat m'n interesse wekte en toen ze daarna met dat blauwe album kwamen ging ik vrij snel overstag...

The Cranberries is pas kutquote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van the Verve, maar Bitterweet Symphony staat bij mij heel hoog in meest vervelende top 40 hits ooit.

Deze komt even in het taaltopic, Kerfquote:Op zondag 9 februari 2014 18:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja als je Chief Keef gaat prijzen heb je voor mij al je kuit verschoten. Hij is echt hét voorbeeld van wat er mis it met de mainstream muziekindustrie.

dat vind ik dan weer nietquote:
 Zombie is al jaren een vaste waarde in m'n singles top 100 allertijden.
 Zombie is al jaren een vaste waarde in m'n singles top 100 allertijden.

dat wel natuurlijk, maar er moet wel iets je gevoel triggerenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga bij muziek altijd gewoon op gevoel af, als mijn gevoel iets nog een kans wil geven doe ik dat gewoon.

Vergis je niet in de man die altijd zijn eigen uitdrukkingen en spreekwoorden bedenkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze komt even in het taaltopic, Kerf

Dit was juist een mooie omdat je zou kunnen denken dat het zou moeten kloppen, want vissen schieten immers kuitquote:Op zondag 9 februari 2014 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vergis je niet in de man die altijd zijn eigen uitdrukkingen en spreekwoorden bedenkt.
Wanneer de sinaasappelen niet te plukken zijn moet je dan ook niet het veld mesten.

Daarom, ik ben dan ook zo hipster dat ik met de huidige Nederlandse uitdrukkingen geen genoegen neem.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit was juist een mooie omdat je zou kunnen denken dat het zou moeten kloppen, want vissen schieten immers kuit

Het eerste album van hun is wel erg fijne shoegaze:quote:Op zondag 9 februari 2014 21:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van the Verve, maar Bitterweet Symphony staat bij mij heel hoog in meest vervelende top 40 hits ooit.

quote:Op maandag 10 februari 2014 11:14 schreef Norrage het volgende:
Ik ken volgens mij enkel Bittersweet Symphony van ze

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |