abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136423237
Enige voordeel van Kendrick is dat je geen chipmunk-versie van zijn muziek kan maken, aangezien zijn stem toch al zo is.

En ondertussen blijven veel talentvollere muzikanten/producers/rappers under the radar:

Doppelgangaz nu opstaan trouwens, ook dope. ^O^
pi_136423644
Black Milk, wat een geweldig album was dat zeg _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136423691
Ik vind Kendrick best lekker, maar er mist iets. Ik weet niet. Het flowt net niet genoeg voor mij ofzo. Het moet voor mij wat melodieuzers en opzwepender zijn, ofzo.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136423748
Dat was een van de beste van de afgelopen jaren ja. Al vind ik deze de beste nog steeds, een van mijn favoriete albums ooit ook, krijg vlinders in mijn buik als ik van plan ben hem te luisteren:

https://rateyourmusic.com/release/album/curren_y/pilot_talk/

Zo maar eens luisteren weer. Al 40e keer ofzo denk ik.

quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Kendrick best lekker, maar er mist iets. Ik weet niet. Het flowt net niet genoeg voor mij ofzo. Het moet voor mij wat melodieuzers en opzwepender zijn, ofzo.
Het is gewoon middelmatig. Het wordt zo geprezen omdat het een beetje hipster-hop is. Het is allemaal lekker catchy en het gaat ook nog ergens over, maar er is niks wat er echt bovenuit springt, de beats zijn over het algemeen erg matig, zijn flows zijn bovengemiddeld, zijn rijm daarentegen niet bijzonder en die onderwerpen van hem zijn zo standaard als het maar zijn kan, maar omdat hij er cynisch over rapt vindt iedereen het geweldig. Begrijp het niet hoor. Het is zeker niet slecht, maar als ik mensen zie die zeggen dat GKMC beter is dan een Paid in Full. Of op RYM 20e hip-hop album ooit boven Big L, Deltron, Black Star, Pete Rock & CL Smooth, Outkast, dat doet me veel pijn. Dit verandert de Hip-Hop community ook, met als gevolg dat er steeds minder dope dingen gemaakt worden.
pi_136423915
Ik heb die hele Kendrick nog nooit geluisterd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_136424086
Kanye West heb ik laatst geluisterd, vond ik nog wel vrij aardig. Voor de rest heb ik liever hiphop zoals Madvillain(y), of met Jazz invloeden. Maat dat laatste is meestal al geen hiphop meer te noemen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_136424243
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef Felagund het volgende:
Kanye West heb ik laatst geluisterd, vond ik nog wel vrij aardig. Voor de rest heb ik liever hiphop zoals Madvillain(y), of met Jazz invloeden. Maat dat laatste is meestal al geen hiphop meer te noemen.
Welke plaat van Kanye? En zat Hip-Hop zoals Madvillain. Cunninlynguists is een goede start voor liefhebbers van alternatieve muziek die wat Hip-Hop willen proberen.
pi_136424279
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Welke plaat van Kanye? En zat Hip-Hop zoals Madvillain. Cunninlynguists is een goede start voor liefhebbers van alternatieve muziek die wat Hip-Hop willen proberen.
Zijn voorlaatste album, ben al weer vergeten hoe die heet. :')
Album top 100 2024
pi_136424304
Cunninglynguists is misschien wel mijn absoluut favoriete hiphop plaat. Piece of Strange that is. Samen met Outkast. Al weet ik van Outkast nooit welk album ik het beste vind. ALlemaal kwaliteit.
pi_136424433
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zijn voorlaatste album, ben al weer vergeten hoe die heet. :')
My Beautiful Dark Twisted Fantasy, die is wel goed ja. College Dropout is wel beter, veel cleverder album, lekker cynisch op momenten, waar ik MBDTF soms te poppy vind. Oja en die heeft Monster en So Appalled wat ik vreselijke nummers vind, daardoor luister ik dat album nooit in zijn geheel.
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:28 schreef Norrage het volgende:
Cunninglynguists is misschien wel mijn absoluut favoriete hiphop plaat. Piece of Strange that is. Samen met Outkast. Al weet ik van Outkast nooit welk album ik het beste vind. ALlemaal kwaliteit.
Zelf nog niet echt veel geprobeerd eigenlijk, van Outkast wel. Iedereen heeft andere voorkeuren. Wel duidelijk voor de meeste Hip-Hop liefhebbers dat de eerste 3 albums er ruim bovenuit steken, ik ben een Aquemini-supporter. Art of Storytellin en Skew it on the Bar-B _O_
pi_136424487
13 maart komt er weer een nieuwe Marike
*O* *O* *O* O+
Al vond ik die laatste wat tegenvallen.
pi_136424525
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

My Beautiful Dark Twisted Fantasy, die is wel goed ja. College Dropout is wel beter, veel cleverder album, lekker cynisch op momenten, waar ik MBDTF soms te poppy vind. Oja en die heeft Monster en So Appalled wat ik vreselijke nummers vind, daardoor luister ik dat album nooit in zijn geheel.

[..]

Zelf nog niet echt veel geprobeerd eigenlijk, van Outkast wel. Iedereen heeft andere voorkeuren. Wel duidelijk voor de meeste Hip-Hop liefhebbers dat de eerste 3 albums er ruim bovenuit steken, ik ben een Aquemini-supporter. Art of Storytellin en Skew it on the Bar-B _O_
Ik ben ook wel Aquemini, denk ik. Maar ik vind Speakerboxx/love below ook geweldig. Maar dat is wel allemaal wat teveel van het goede.
pi_136424585
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik ben ook wel Aquemini, denk ik. Maar ik vind Speakerboxx/love below ook geweldig. Maar dat is wel allemaal wat teveel van het goede.
Die vind ik maar matig. :P
Big Boi's deel valt in het niet vergeleken met Sir Lucious Left Foot en het Andre 3k deel is mij wat te poppy.
pi_136424649
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Die vind ik maar matig. :P
Big Boi's deel valt in het niet vergeleken met Sir Lucious Left Foot en het Andre 3k deel is mij wat te poppy.
Staan geweldige nummers op, en erg jazzy. Maar het zijn gewoon wat teveel nummers :P
pi_136424652
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:33 schreef Norrage het volgende:
13 maart komt er weer een nieuwe Marike
*O* *O* *O* O+
Al vond ik die laatste wat tegenvallen.
Laatste was wel leuk, maar wat te lang.
Album top 100 2024
pi_136424740
Maar goed. Even tussendoor.

Lonesome Crowded West _O_ _O_ wat een godverdomme lekker album is dat zeg....waarom valt het kwartje nu pas?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136424766
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Norrage het volgende:

[..]

Staan geweldige nummers op, en erg jazzy. Maar het zijn gewoon wat teveel nummers :P
Nja krijg wel de kriebels van Hey Ya! _O-

Verschrikkelijk nummer is dat, jammer ook dat mensen daaraan denken als ze aan Outkast denken, mijn favoriet van het duo Big Boi heeft daar niet eens een bijdrage.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:42:11 #68
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_136424793
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb echt een zwak voor ( de nummers van ) Kendrick.
De nummers zijn tot in de puntjes verzorgd. Van de heerlijke beats tot de meest subtiele toevoegingen.
Het is muzikale xtc die met chirurgische precisie is uitgevoerd, waar ik eindeloos naar kan luisteren.

Jullie doen 'm - kortom - ernstig tekort. Maar goed.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_136424896
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:41 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nja krijg wel de kriebels van Hey Ya! _O-

Verschrikkelijk nummer is dat, jammer ook dat mensen daaraan denken als ze aan Outkast denken, mijn favoriet van het duo Big Boi heeft daar niet eens een bijdrage.
Maar dit nummer is gewoon heerlijk:

En zelfs dat nummer met Norah Jones vind ik wel te pruimen :Y
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:45:03 #70
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_136424909
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Dat was een van de beste van de afgelopen jaren ja. Al vind ik deze de beste nog steeds, een van mijn favoriete albums ooit ook, krijg vlinders in mijn buik als ik van plan ben hem te luisteren:

https://rateyourmusic.com/release/album/curren_y/pilot_talk/

Zo maar eens luisteren weer. Al 40e keer ofzo denk ik.

[..]

Het is gewoon middelmatig. Het wordt zo geprezen omdat het een beetje hipster-hop is. Het is allemaal lekker catchy en het gaat ook nog ergens over, maar er is niks wat er echt bovenuit springt, de beats zijn over het algemeen erg matig, zijn flows zijn bovengemiddeld, zijn rijm daarentegen niet bijzonder en die onderwerpen van hem zijn zo standaard als het maar zijn kan, maar omdat hij er cynisch over rapt vindt iedereen het geweldig. Begrijp het niet hoor. Het is zeker niet slecht, maar als ik mensen zie die zeggen dat GKMC beter is dan een Paid in Full. Of op RYM 20e hip-hop album ooit boven Big L, Deltron, Black Star, Pete Rock & CL Smooth, Outkast, dat doet me veel pijn. Dit verandert de Hip-Hop community ook, met als gevolg dat er steeds minder dope dingen gemaakt worden.
Daarom Frank Ocean _O_
pi_136424960
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:42 schreef DO2 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik heb echt een zwak voor ( de nummers van ) Kendrick.
De nummers zijn tot in de puntjes verzorgd. Van de heerlijke beats tot de meest subtiele toevoegingen.
Het is muzikale xtc die met chirurgische precisie is uitgevoerd, waar ik eindeloos naar kan luisteren.

Jullie doen 'm - kortom - ernstig tekort. Maar goed.
Vind de beats juist een van de grootste minpunten aan GKMC. Het enige nummer van hem dat zich kan meten met de groten is HiiiPower.

Luisterde Kendrick al als kleine Kerft trouwens. Toen ik nog folders bezorgde Overly Dedicated pompen, vond het toen wel veel beter dan nu.
pi_136425058
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Daarom Frank Ocean _O_
Dat is R&B he. Maar dat vond ik ook zonde. Nostalgia, Ultra is een van mijn favoriete platen ooit, schitterende collectie emotionele en persoonlijke songs. En toen kwam dat geval van een Channel Orange met als dieptepunt Pyramids. Alle emotie, alle vreugde, verdriet, goede teksten, alles is verdwenen en er blijft slechts een zeer toegankelijk saai omhulseltje over.

Vergelijk Pyramids eens met Swim Good of Songs for Women, wat een verschil zeg. Nostalgia, Ultra. _O_

Weet hij zelfs van Coldplay en Eagles-instrumentals geweldige nummers te maken. Heb Channel Orange ook echt 1.5 ster gerate op RYM en Nostalgia Ultra 4.5, en dat is niet eens overdreven.
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:50:18 #73
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_136425146
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vind de beats juist een van de grootste minpunten aan GKMC.
Dan spreken we hier van een meningsverschil. Ik vind de beats op GKMC namelijk botergeil.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_136425157
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dat is R&B he. Maar dat vond ik ook zonde. Nostalgia, Ultra is een van mijn favoriete platen ooit, schitterende collectie emotionele en persoonlijke songs. En toen kwam dat geval van een Channel Orange met als dieptepunt Pyramids. Alle emotie, alle vreugde, verdriet, goede teksten, alles is verdwenen en er blijft slechts een zeer toegankelijk saai omhulseltje over.

Vergelijk Pyramids eens met Swim Good of Songs for Women, wat een verschil zeg. Nostalgia, Ultra. _O_

Weet hij zelfs van Coldplay en Eagles-instrumentals geweldige nummers te maken. Heb Channel Orange ook echt 1.5 ster gerate op RYM en Nostalgia Ultra 4.5, en dat is niet eens overdreven.
Niet haten op Pyramids :X

Pyramids _O_
pi_136425263
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Niet haten op Pyramids :X

Pyramids _O_
Ik heb het geprobeerd leuk te vinden, niet gelukt. Kan er niks leuks in vinden. :(
Mja ieder zijn ding he, ben er achteraf wel blij mee, want zo ben ik de andere muziek in gedoken, doordat mijn geliefde artiesten me bleven teleurstellen. Lupe Fiasco, Wale, Wiz Khalifa, J. Cole, noem het maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')