Blijft jammer dat hun laatste album echt ontzettend slecht was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:17 schreef Moody het volgende:
Funeral....
http://www.bandofhorses.com/acoustic-at-the-ryman-streaming-now/
Ben jaren geleden begonnen met het maken van een playlist met uptempo muziek. Nu zo'n 2000 nummers. Vrij hipster-verantwoorde nummers, doch goed luisterbaar tijdens het sportenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat voor muziek draaien jullie trouwens tijdens het sporten, mits jullie dat doen?
Ik voor mijn workout altijd even The Hours - Ali in the Jungle als inspiratie en dan tijdens de training sowieso altijd
Deftones - Feiticeira
Boris - Dyna-Soar
Queens of the Stone Age - van alles
Uncle Acid - I'm Here to Kill You
En als afsluiter:
Ik zie nu dat ik mijn fitness-afspeellijst verwijderd hebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Wat voor muziek draaien jullie trouwens tijdens het sporten, mits jullie dat doen?
Ik voor mijn workout altijd even The Hours - Ali in the Jungle als inspiratie en dan tijdens de training sowieso altijd
Deftones - Feiticeira
Boris - Dyna-Soar
En als afsluiter:
Boeie, zo zijn er meer bands.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft jammer dat hun laatste album echt ontzettend slecht was.
Kan het nog wel zonde zijn. Live zijn ze nog steeds goed, dus ze kunnen het blijkbaar wel, maar willen niet meer, ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Boeie, zo zijn er meer bands.
Hoogtepunten zijn er om herinnerd te worden
En mijn god wat is Funeral een mooi nummer. Dat kan je op de minst romantische momenten met het warmste weer denkbaar nog overal kippenvel bezorgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Boeie, zo zijn er meer bands.
Hoogtepunten zijn er om herinnerd te worden
Farben - Textstar gebruik ik sinds een jaar. Lekkere beat, beetje hypnotiserend. Heerlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
Deftones - Feiticeira
Boris - Dyna-Soar
En als afsluiter:
Een hele set is live ook niet mega interessant hoor. Op Werchter was het mwah.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan het nog wel zonde zijn. Live zijn ze nog steeds goed, dus ze kunnen het blijkbaar wel, maar willen niet meer, ofzo.
Laat eens zien ja. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben jaren geleden begonnen met het maken van een playlist met uptempo muziek. Nu zo'n 2000 nummers. Vrij hipster-verantwoorde nummers, doch goed luisterbaar tijdens het sporten
En ja, op verzoek kan ik de lijst wel delen
Bij mij zijn die lompe/doordravende nummers toch meer de standaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik mijn fitness-afspeellijst verwijderd hebDat zegt genoeg denk ik. Maar meestal upbeat rock en poptracks met een fijne beat. En soms van die geweldige doordravende nummers van QOTSA
Staat al jaren op 1 in mijn top 100.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Een hele set is live ook niet mega interessant hoor. Op Werchter was het mwah.
Maar Funeral blijft wel een van de topnummers van de afgelopen jaren, dat hebben ze wel bereikt.
Je gaat compleet voorbij aan het punt dat alles wat je niet bevalt 'pretentieus' moet zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef Felagund het volgende:
Pretentieus snap ik niet bij Band of Horses, ik zou het eerder toegankelijk noemen. Het is een soort van pop-altcountry, als dat al bestaat.
Heb geen Spotify, dus een lijst delen is in mijn geval 15GB aan MP3's uploadenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:29 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Laat eens zien ja. Ben benieuwd.
Heb zelf niet echt hipster/indie dingen ertussen zitten.
Wat een pretentieuze post.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gaat compleet voorbij aan het punt dat alles wat je niet bevalt 'pretentieus' moet zijn.
Je kunt toch ook gewoon de artiest-nummer lijst kopiëren? Of gaat dat niet zo makkelijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb geen Spotify, dus een lijst delen is in mijn geval 15GB aan MP3's uploaden
Zei ik pretentieus?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:32 schreef Felagund het volgende:
Pretentieus snap ik niet bij Band of Horses, ik zou het eerder toegankelijk noemen. Het is een soort van pop-altcountry, als dat al bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |