En buitenlanders zijn altijd interessant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.
mietjequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.
Dat ook inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
En buitenlanders zijn altijd interessant.
Ja joh, daarom dat ik zei dat we de zomer moeten vieren. En sowieso verdwijnen de remmingen als ze in een gebied zijn waar niemand ze kent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volgens mij is seks overal gemakkelijk, zeker in gebieden waar mensen naar op reis gaan en al helemaal met mooi weer. Iedereen wordt geil van mooi weer.
Precies.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wollah die maisje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
als man zijnde moet je naar Zuid Amerika gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
is als jongen ook makkelijk seks te krijgen wanneer je backpack doet in australlie of geldt dit alleen voor meisjes
Aaaahh was dat daaromquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja joh, daarom dat ik zei dat we de zomer moeten vieren. En sowieso verdwijnen de remmingen als ze in een gebied zijn waar niemand ze kent.
Zeevissen in Thailand.quote:
JIj bent een vrouw jij krijgt zeker gratis drank overal.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aaaahh was dat daarom
Ja inderdaad, hoef je niet meer aan je reputatie te denken. En cocktails overal helpen ook
Gewoon pure drank, die cocktail-onzin bewaren ze maar voor Salou of zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aaaahh was dat daarom
Ja inderdaad, hoef je niet meer aan je reputatie te denken. En cocktails overal helpen ook
Gratis drank aannemen van reizende mannenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
JIj bent een vrouw jij krijgt zeker gratis drank overal.
Altijd gedacht dat jij een net meisje was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aaaahh was dat daarom
'Als man' of 'man zijnde'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als man zijnde moet je naar Zuid Amerika gaan
Mits haar tetten groot genoeg zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
JIj bent een vrouw jij krijgt zeker gratis drank overal.
Zeg toch ook nergens dat dat niet zo isquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een net meisje was..
Wie? Robo? Hehe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een net meisje was..
Yolo toch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gratis drank aannemen van reizende mannenZit zeker vol met exotische drugs en aids
Ja, daarom doe ik het juist nietquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik het juist niet
Heus welquote:
Mooi tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens naar Australië, maar dan google ik op plaatjes en zie ik alleen die smerige spinnen en heb ik zoiets van never mind.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeg toch ook nergens dat dat niet zo is
OK, overtuigd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en teveel dieren die kunnen dodenquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
Australie is vrij duur al staat het wel op m'n lijstje van te bezoeken landen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef LudoSanders het volgende:
Australië trekt mij overigens niet zo, vast prachtig land, maar naar mijn idee verschillen onze culturen niet zoveel.
Jankwijf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en teveel dieren die kunnen doden
Dat vind ik nou net wel leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Beter met een mes en je eigen handen in donker Afrika zitten.quote:
Als je op Easymode wil, moet je maar naar Spanje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ja beesten vind ik allemaal mooi en leuk maar spinnen moet ik gewoon echt nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi toch
Lijkt me geweldig om al die beesten te zien en proberen niet dood te gaan
Hehe.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Fascination het volgende:
Als vrouw solo reizen naar India en proberen niet te worden verkacht. Leuke "uitdaging".
Lijkt me ook wel leuk ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beter met een mes en je eigen handen in donker Afrika zitten.
Ik had eens ruzie met een Australische toen ik zei dat er daar ongeveer zoveel mensen wonen als in Nederland.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:00 schreef Aiciu het volgende:
Legt eraan waar in Australië. Ik heb familie die in een of ander gat wonen en daar zie je zo een kangeroe in je tuin lopen :p
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja beesten vind ik allemaal mooi en leuk maar spinnen moet ik gewoon echt nietranzige onvoorspelbare schaduwen met veel te veel poten.
kzal jou eens in de frietpan doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kzal jou eens in de frietpan doen
Aardappels ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Smaken best goed als je ze in de frietpan doet.
Pastinaak danquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Liever eens wat nieuws proberen.
Is gefrituurd echt lekker. Niet gefrituurd ookquote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Wow mn poep was net een soort van groenig. Heb ik aids?
Dat wil ik weleens ondervinden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is gefrituurd echt lekker. Niet gefrituurd ook
wow gelukkigquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Wow mn poep was net een soort van groenig. Heb ik aids?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is gefrituurd echt lekker. Niet gefrituurd ook
Gewoon een school-shooting houden, dat zal ze leren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:27 schreef BlauweTijger het volgende:
KLB / Tentamen niet mogen maken
WORDT KK GEK HE
heb je n uurtje vrij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een school-shooting houden, dat zal ze leren.
even een servertje kapot skietenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, wil je ook een shooting houden?
Effe peukje doen, dan kom er aan, link TS maar op st00m, of skype w.equote:Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
even een servertje kapot skieten
eigen schuldquote:
Grid & CB gaan weer even de boel rapenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe peukje doen, dan kom er aan, link TS maar op st00m, of skype w.e
quote:Als je nu een lingerie voor je vriendin kon kopen (of als je een vriendin had) wat zou je kopen?
Van die geile die mezelf ook goed zou staan in het weekend.quote:
Dat sowieso. Met je stijve pik in zo'n kanten half doorzichtig stringetje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Van die geile die mezelf ook goed zou staan in het weekend.
Niet tussen je billen geklemd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met je stijve pik in zo'n kanten half doorzichtig stringetje.
En dan met de roze hoed van je moeder op de kop achterstevoren voor de spiegel gaan staan zodat je denkt dat je een vrouw bent en zodoende spontaan begint met kontvingeren wat dan weer uitmondt in spijt na de bewustwording van een bruine vinger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Met je stijve pik in zo'n kanten half doorzichtig stringetje.
shiiitquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En dan met de roze hoed van je moeder op de kop achterstevoren voor de spiegel gaan staan zodat je denkt dat je een vrouw bent en zodoende spontaan begint met kontvingeren wat dan weer uitmondt in spijt na de bewustwording van een bruine vinger.
Da's met de meeste strings toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet tussen je billen geklemd?
Nee, je pik. Enkel dan niet in stijve toestand.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's met de meeste strings toch?.
Ohw. Nee, dat vind ik raar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, je pik. Enkel dan niet in stijve toestand.
oh jee, wie nou weer?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
Die wansmaak ook altijd in dat outfit topicBlijf me erover verbazen.
jeukende klauwen bij die opgerolde broekspijpenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Robophatt het volgende:
Die wansmaak ook altijd in dat outfit topicBlijf me erover verbazen.
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, truiquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jeukende klauwen bij die opgerolde broekspijpen
Bijna iedereen. Danielle heeft meestal wel leuke kleren aan en die MegaMandy ook.quote:
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll eropquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui![]()
God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jouw outfit mocht ik trouwens wel, trui![]()
gewone naakte wijven in dat topic posten, das veel beter.quote:God inderdaad en al die vrouwen op te lelijke sneakers en vale shirts kan ik ook niet uitstaan
vuurlinie nodig voor die pinrollsquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop
Draagt misschien wat apartere kleding - niets mis mee - maar loopt er tenminste niet als een slons bij zoals de meeste anderen daarquote:
Ja leuk als je een jaar of 16 (18) bent maar groei op. Begin echt een allergie te ontwikkelen voor die grote gekleurde sneakers, lelijke dingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, de mannen kunnen er soms ook wat van qua lelijke schoenen. met inderdaad dan nog eens zo'n belachelijke pinroll erop
Deel je wijsheid Ludoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef LudoSanders het volgende:
Daarom ben ik ook mijn fashion blog begonnen.
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuurlinie nodig voor die pinrolls
basicallyquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarom doen mensen dat? om hun belachelijke clownsschoenen nog meer te laten opvallen
Met hun beenhaar om te bewijzen dat ze toch echt ouder dan 12 zijn of wanneer krijgt een man beenhaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
basically
of te pimpen met hun smalle enkeltjes?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, en omdat brede broekspijpen bij sommige schoenen niet mooi is.
dan moet je die combi niet aantrekken..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Matip het volgende:
[..]
ghehe dit jaquote:
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nouja, smalle broekspijpen bij die schoenen die zij dragen ook niet dus denk niet dat die broekspijpen het probleem zijn.
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Matip het volgende:
[..]
bij sommigen vind ik het ook niet zo mooi hoor, maar kan het opzich wel waarderen.
het is wel hip ja, de een kan dat waarderen en de ander niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik gewoon echt absoluut niet, maar dat zal wel aan mij liggen want zie er veel zo rondlopen.
Ben zelf meer een liefhebber van wat nettere kleding in plaats van die hippe bende, ziet er zo kinderachtig uit.
voor te sporten zoek ik ze graag zo lelijk mogelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef Robophatt het volgende:
Die schoenen
Hoewel het hier natuurlijk wel mag oke
Nou potverdrie even normaal doen he, die sma is gewoon aan het sportenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Chocolatebear het volgende:
#dailyjenselterpicca
[ afbeelding ]
inderdaad, doe eens niet zo malquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou potverdrie even normaal doen he, die sma is gewoon aan het sporten
Ik heb een facesitting fetisj en een hakken fetisjquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe mij maar zulke lijfjes.
Doe mij maarquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar zijn die dikke tieten en die asser dan?!
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Robophatt het volgende:
Wat een uiteenlopende smaak ook weer
homoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe hetquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
Niks van aantrekken. Vrouwen diggen dat kapsel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de kapper maar nuts z'n hitlerjugend reactie heeft me doen twijfelen
hitlerjugendquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welk kapsel? En welk kapsel gaat Mur nemen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Vrouwen diggen dat kapsel.
Ofja, ik in ieder geval welLekker netjes
het meervoud van spore, de "voortplantingscellen" van onder meer schimmels, paddenstoelen en sommige bacteriënquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vas heeft diepe sporen bij jou nagelaten
hardop in de treinquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
het meervoud van spore, de "voortplantingscellen" van onder meer schimmels, paddenstoelen en sommige bacteriën
Dat haar is een ideale voedingsbodemquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
het meervoud van spore, de "voortplantingscellen" van onder meer schimmels, paddenstoelen en sommige bacteriën
Hitlerjugend kapsel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk kapsel? En welk kapsel gaat Mur nemen?
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilquote:
hahaha, mijn haar is juist net gefixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat Murdera dat zei. Was Mortaxx.
Daarom die pic gister/vannacht of wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, mijn haar is juist net gefixed
Jaren '50/vroeg '60 met scheiding aan de zeikantquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
een strak Duits jaren 40 kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
laten doen natuurlijk, die arme chick is er 6 uur mee bezig geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom die pic gister/vannacht of wat?Fix je dat zelf of laat je dat doen?
The Mississippi Mudflap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dit is toch te oudbolligquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jaren '50/vroeg '60 met scheiding aan de zeikant
Don Draper
Neem foto mee van hitlerjugend
Is gewoon te kort je moet het iets langer houden maar principe is hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dit is toch te oudbollig
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik wil weer indiaas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Robophatt het volgende:
Wat een uiteenlopende smaak ook weer
Zou ik nooit verwacht hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel een knappe man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag de sexynazi"
Scheelt wel 8 vogelnestenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Voor en na"_!
dit kapsel neem ik als mn dreads eraf gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag de sexynazi"
Hahahaha net alsof er een boontje in je haar hangt hehehequote:
Gelukkig hebben we de quotes nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha net alsof er een boontje in je haar hangt hehehe
Preciesquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog.
quote:
Ik denk dat je buiten Melbourne, Sydney, Perth enzo rekent dat het zelfs meer is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eens ruzie met een Australische toen ik zei dat er daar ongeveer zoveel mensen wonen als in Nederland.
JA LACH MAAR bij mij doet hij het wel gvdquote:
Ik had gemakkelijk zonder deze afbeelding gekund.quote:
Het is ook nooit goed met julliequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had gemakkelijk zonder deze afbeelding gekund.
Ik waardeer je inzet, slechts het resultaat is anders dan verwacht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie
Nou balen voor je danquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzet, slechts het resultaat is anders dan verwacht.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, maar is wel een paar jaar later hequote:
Ja hehe, Harry is al lang afgelopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, maar is wel een paar jaar later he
heb rustig gewacht tot hij gequote was hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog.
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Prima kapsel maar iedereen loopt er mee. Heb nog liever dreads.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
zo moeilijk doen over smaak. Daar herken je de debieltjes altijd gelijk aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ook liever kanker dan een verkoudheid.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen jongens?
Daar heb ik andere punten der herkenning voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo moeilijk doen over smaak. Daar herken je de debieltjes altijd gelijk aan
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
FOK!en bier klappen en jonko poppen.
goede cumbekquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik andere punten der herkenning voor.
Geen creampie's gevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Buluin het volgende:
[..]
Ik zou altijd gaan voor de facial, dan zie je het wegglijden over dat slangengezichtje.
Zo'n lekker eigenwijs kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Germano het volgende:
Dan doe mij maar kanker.
Zo'n strak kapsel is "uit" sinds elke random douchebag ermee rondloopt.
Dit is beter. Ja, lekker ouderwets.
[ afbeelding ]
Dat was nodig, je had nog niet door dat mijn opmerking enigszins sarcastisch was? Echt, van mijn part hou je een moestuin in die dreads, als jij daar gelukkig door wordt. Ik kan mij er niet druk om maken hoe jij of anderen er bijlopen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Geven.
Ik noem het gunnen. Ze mogen blij zijn dat ik zo galant ben.
Zo heb ik mijn haarquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe noem jij dit? Ik ben wel benieuwd of dit ook als 'lekker eigenwijs' bestempeld kan worden.
[ afbeelding ]
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar dan zijkantjes iets korter natuurlijk.
Als mijn haar bovenop langer is probeer ik meestal zoiets. Ik vind het inderdaad okay.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarom verdedig je dan die strak gekamde kapsels?.
Dan zul je dit ook wel "okay" vinden.
[ afbeelding ]
Daar is m'n haar te kort voor. Misschien volgende keerquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo heb ik het ongeveer. Alleen aan de zijkanten dan veel te langquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:23 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is...![]()
Ruilen voor pics van jou in legerpakje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:00 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Kapsels waarbij de zijkanten zijn geschoren en boven wat langer is...![]()
moest een beetje huilenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was nodig, je had nog niet door dat mijn opmerking enigszins sarcastisch was? Echt, van mijn part hou je een moestuin in die dreads, als jij daar gelukkig door wordt. Ik kan mij er niet druk om maken hoe jij of anderen er bijlopen.
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
Picsquote:
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen voor pics van jou in legerpakje?
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mijn haar is zo slap dat het altijd meteen weer plat op mijn hoofd valt.
Euhmm...mousse? Hoeft niet zoveel te zijn, klein beetje en werkt goed denk ik. Of heb je dat allang geprobeerd?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
Hihaho.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
Waxquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Iemand tips? Wil het een beetje omhoog hebben, maar het moet er ook weer niet 'hard' of nat uitzien. Zelfs van die dure kappersproducten helpen niet.
een beetje bier erinquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat het enige is dat slap is en op je hoofd valt...
Nee, nog niet geprobeerd. Ga binnenkort eens kijken dan, vraag me alleen af of dat sterk genoeg is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euhmm...mousse? Hoeft niet zoveel te zijn, klein beetje en werkt goed denk ik. Of heb je dat allang geprobeerd?
Voor FOK! wel.quote:
Oh, pik je dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Gvd Mortie, ik ben er een paar dagen niet en je probeert gelijk andere meisjes te versieren![]()
Ben ik nieuw?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Ik mis Ambi nu al die nieuwe lui hier zitten
kutflimquote:
Oh trouwens weet nog wel wat spul, dat is poeder en doe je een beetje over je haren heen. Wrijft een beetje en dan zie je er niks van maar je haar staat gegarendeerd omhoog, maar ik weet niet of het wat is voor je. Het werkt in ieder geval perfect voor mijn beehive kapselsquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:07 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet geprobeerd. Ga binnenkort eens kijken dan, vraag me alleen af of dat sterk genoeg is.
Oh, oké, zal kijken dan. Het klinkt weer niet echt als iets dat erg sterk is (ja, poederquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh trouwens weet nog wel wat spul, dat is poeder en doe je een beetje over je haren heen. Wrijft een beetje en dan zie je er niks van maar je haar staat gegarendeerd omhoog, maar ik weet niet of het wat is voor je. Het werkt in ieder geval perfect voor mijn beehive kapselsHet is eigenlijk voor vrouwen, maar mocht niks werken kan dit wellicht je laatste redmiddel zijn
Heet Andrelon Pink Get The Volume Powder.
Syoss wax. Aanbrengen op droog haar. Gaat echt wel de lucht in hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, oké, zal kijken dan. Het klinkt weer niet echt als iets dat erg sterk is (ja, poeder), maar je weet het maar nooit natuurlijk. Thanks in ieder geval.
Aha. Gebruik nu al een vergelijkbare wax geloof ik (even gegoogled), maar wie weet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Syoss wax. Aanbrengen op droog haar. Gaat echt wel de lucht in hoor
Echt hèquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Misschien is het leuk dat wanneer jij volgende keer weer online komt je iedereen dat laat weten. Zo van: "Yo! Ik ben er weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Lijkt wel op één of andere ONZ SC ofzo.
Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
waar is wolvendagen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef VeerEli het volgende:
Wat is nou het grote verschil met hoe het nu gaat en hoe het ging voor wij hier allemaal kwamen posten? Ik kwam hier eerst amper, maar van wat ik af en toe meekreeg was het nou niet heel anders ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dat ik ooit een ONZ SC heb gezien, maar als denk aan hoe zo'n SC eruit zou zien denk ik aan zoiets.
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe wd inmiddels modeshows loopt in NY, Parijs en London, en de FOK!auti's zich nog blijven afvragen waar ze is vanwege de pothole die ze heeft achtergelaten in menig hartquote:
Chai [punt].quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?
Je moet eigenlijk sowieso niet te veel op FOK! zitten, maar zo werkt het nu eenmaal niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:45 schreef Tropanzia het volgende:
Een SC moet je niet te veel inzitten. Dan krijg je van die kliekjes en kan het niet meer luchtig zijn.
Ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat onderscheidt nou precies een KLB-SC van een ONZ-SC dan?
Onze mannenplaatjes, in die andere staan er alleen van vrouwen toch hier is meer evenwichtquote:
Onder de lakens word ik graag als object gezienquote:
Die was van Vas, hoor.quote:
Komt door rez.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, ONZ-SC's zijn wel wat 'gayer' heb ik het idee.Meer 'hoi hoi', 'zwaai zwaai' en 'leuk leuk' enzo.
Eens. FOK! is een hardnekkige verslaving helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk sowieso niet te veel op FOK! zitten, maar zo werkt het nu eenmaal niet.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Onder de lakens word ik graag als object gezien![]()
Hoe ben je niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Zo ben ik heul niet. Geloof ik.
Gvd, ik wou zeggen "Dat was Vas", maar wist het niet zeker en was bang om een flater te slaanquote:
Je plaatje is kapot :squote:
Dat is toch juist hartstikke leuk !?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ja, ONZ-SC's zijn wel wat 'gayer' heb ik het idee.Meer 'hoi hoi', 'zwaai zwaai' en 'leuk leuk' enzo.
S.. H.. Je Nu? Wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:59 schreef Robophatt het volgende:
Heb wel het idee dat deze SC nu meer lijkt op die andere, ook als ik bvb in SHJN kijk ofzo ook altijd zo'n gigantische bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |