Hitlerjugend kapsel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk kapsel? En welk kapsel gaat Mur nemen?
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilquote:
hahaha, mijn haar is juist net gefixedquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat Murdera dat zei. Was Mortaxx.
Daarom die pic gister/vannacht of wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha, mijn haar is juist net gefixed
Jaren '50/vroeg '60 met scheiding aan de zeikantquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
een strak Duits jaren 40 kapselquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
laten doen natuurlijk, die arme chick is er 6 uur mee bezig geweestquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom die pic gister/vannacht of wat?Fix je dat zelf of laat je dat doen?
The Mississippi Mudflap.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
Nee, dit is toch te oudbolligquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jaren '50/vroeg '60 met scheiding aan de zeikant
Don Draper
Neem foto mee van hitlerjugend
Is gewoon te kort je moet het iets langer houden maar principe is hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, dit is toch te oudbollig
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik wil weer indiaas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:42 schreef Robophatt het volgende:
Wat een uiteenlopende smaak ook weer
Zou ik nooit verwacht hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe noem je dat precies? Vind het altijd lastig om kapper uit te leggen wat ik wilen om het nou hitlerjugend kapsel te noemen
Is wel een knappe man.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag de sexynazi"
Scheelt wel 8 vogelnestenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Voor en na"_!
dit kapsel neem ik als mn dreads eraf gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ik wil graag de sexynazi"
Hahahaha net alsof er een boontje in je haar hangt hehehequote:
Gelukkig hebben we de quotes nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha net alsof er een boontje in je haar hangt hehehe
Preciesquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |